مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

در این وبلاگ کلیه خدمات اینترنتی ارائه می گردد.

پاکسازی پوست یکی از مهمترین عوامل سلامت پوست صورت است. هوا حاوی گرد و غبار و آلودگی زیادی است که به راحتی روی صورت می نشیند. با این حال، این تنها مواردی نیستند که به پوست آسیب می رسانند. امروزه به ویژه در شهرهای بزرگ، رادیکال های آزاد و گازهای سمی زیادی در محیط اطراف وجود دارد. این آلاینده ها می توانند در لایه بیرونی پوست جمع شوند و منافذ را مسدود کنند و در نهایت منجر به مشکلات پوستی و آکنه شوند. شناخت نوع پوست یکی از اولین و مهمترین نکات مراقبت از پوست است. زیرا استفاده از محصول نامناسب برای نوع پوست شما می تواند آکنه، خشکی یا سایر مشکلات پوستی را بدتر کند. صرف نظر از اینکه نوع پوست شما در کدام دسته قرار می گیرد، مراقبت روزانه از پوست به حفظ سلامت کلی پوست و بهبود نگرانی های پوستی کمک می کند. اکنون اهمیت پاکسازی پوست خود را می دانید. زمان معرفی مراحل و روش های انجام این کار است. بنابراین توصیه می کنیم مطالب ذکر شده را از دست ندهید.


پاکسازی پوست
همه ما خواهان پوستی زیبا و بدون لک هستیم. اما ما به ندرت تلاش می کنیم. بسیاری از ما حتی 20 دقیقه از برنامه روزانه خود را برای پاکسازی پوست خود اختصاص نمی دهیم. مراقبت ویژه از پوست چطور؟ با افزایش سن و زمان، پوست به عنوان بزرگترین عضو بدن آسیب های ناشی از رژیم غذایی ناسالم، استرس و هوای آلوده را نشان می دهد. ناخالصی های موجود به صورت جوش های سرسیاه، جوش های سرسفید، تورم ها و لکه ها هنگام تمیز کردن پوست؛ آنها ناپدید می شوند و سلامت و زیبایی پوست شما را باز می گرداند.


پاکسازی پوست
برای پاکسازی پوست مفید است
بافت پوست را بهبود می بخشد و در نهایت چهره را درخشان می کند.
از ایجاد چین و چروک، جوش سرسیاه و جوش جلوگیری می کند.
گردش خون در صورت را بهبود می بخشد و باعث سلامت پوست می شود.
به خوبی پوست را آبرسانی و تقویت می کند.
اثر برنزه شدن را از بین می برد و کاهش می دهد.
قبل از استفاده از ماسک های پاک کننده به نکات زیر توجه کنید


برای تمیز کردن پوست در خانه، بهتر است قوانین زیر را رعایت کنید:
قبل از استفاده از هر ماسک صورت، بخشی از آن را روی پوست خود تست کنید تا مطمئن شوید که به آن حساسیت ندارید.
قبل از استفاده از ماسک، بهتر است صورت خود را ضدعفونی کنید و تا حد امکان جوش های سر سیاه را از بین ببرید.
سعی کنید هر روز صبح و هر شب صورت خود را بشویید و ترجیحا شب ها ماسک را روی صورت خود قرار دهید.
هر هفته بالش خود را بشویید و تعویض کنید
می توانید هفته ای یکبار پوست خود را پاکسازی عمیق کنید. اما می توانید روزانه از این ماسک خانگی استفاده کنید.
بهترین راه برای تمیز کردن پوست در خانه
برای اینکه اثرات قابل مشاهده باشد، لایه برداری و پاکسازی باید به طور منظم انجام شود. برای این کار روش های مختلفی وجود دارد که در مقاله زیر تعدادی از آنها را به شما معرفی خواهیم کرد.


لیمو
لیمو یکی از مفیدترین میوه ها برای پاکسازی و لایه برداری پوست است. لیمو و خیار پوست را مرطوب می کند. برای تهیه این ماسک، آب لیموی تازه را بگیرید و سپس خیار را له کنید و با آبلیمو مخلوط کنید. سپس آن را روی پوست بمالید.
روش دوم ترکیب لیمو و عسل است. آب لیمو را با دو قاشق عسل مخلوط کنید و بعد از 20 دقیقه بشویید. این کار باعث شادابی پوست شما می شود.
یکی دیگر از ماسک هایی که می توان با لیمو تهیه کرد، ترکیب لیمو و شکر است که یک لایه بردار عالی محسوب می شود. به این ترتیب به مقدار مساوی آبلیمو و شکر را با هم مخلوط کرده و روی پوست بمالید و بعد از 10 دقیقه بشویید.


ماسک لیمو
عسل https://fatemehhabashi.com/
یک ماسک عسل پوست را سفت می کند. ماسک های عسل و دارچین روش بسیار خوبی برای از بین بردن باکتری های روی پوست و کمک به سفید شدن و پاکسازی آن می باشند. برای تهیه این ماسک به مقدار لازم عسل و دارچین را با هم ترکیب کرده و مخلوط خمیری درست کنید. سپس این مخلوط را روی پوست بمالید و پس از 15 دقیقه با آب گرم بشویید.


یک تخم مرغ
برای درمان منافذ مسدود شده می توانید از سفیده تخم مرغ استفاده کنید. سفیده تخم مرغ دارای خواصی است که پوست را شفاف و جوان می کند، منافذ را کوچک می کند و از پوست شما در برابر آلودگی محافظت می کند. برای تهیه ماسک او باید سفیده تخم مرغ را به مدت 5 دقیقه در یخچال بگذارید. سپس آب نصف لیمو را مخلوط کرده و روی پوست تمیز استفاده کنید و بعد از 10 دقیقه بشویید.


ماست و ذرت
برای تهیه این ماسک به مقدار مساوی پودر نعناع و مقداری ماست را مخلوط کرده و به مدت 15 دقیقه روی پوست قرار دهید. سپس آن را با آب گرم بشویید.


ماسک ماست و نعناع
پوست را با آلوئه ورا پاک کنید
پس از تهیه گیاه آلوئه ورا، عصاره آن را استخراج کرده و روی پوست بمالید. بعد از 30 دقیقه بشویید. این ماسک را می توانید تا 4 بار در هفته استفاده کنید.


جعفری
یک کاسه پر از جعفری داخل کاسه بریزید. اجازه دهید خنک شود و این مخلوط را صاف کنید تا برگ های جعفری کاملا از آب جدا شوند. یک پارچه تمیز را در این محلول خیس کنید. سپس آن را به مدت 10 تا 15 دقیقه روی پوست خود بگذارید.می توانید این کار را به مدت دو روز انجام دهید.


توت فرنگی و ماست
ماسک توت فرنگی و ماست پوست را نرم و شفاف می کند. برای این کار ابتدا مقداری توت فرنگی را خرد کرده و با ماست مخلوط کنید. سپس روی پوست بمالید و بعد از 20 دقیقه با آب معمولی بشویید.


توت فرنگی
پاکسازی پوست با موز
موز پوست شما را تمیز می کند. عسل برای جلوگیری از خشکی پوست نیز بسیار مناسب است. برای تهیه این ماسک یک موز را له کرده و با یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنید. سپس آن را روی صورت خود بمالید و پس از 15 دقیقه بشویید.
نتیجه
یکی از رازهای جوان ماندن و زیبا ماندن، مراقبت و محافظت از پوست است. هر روز منافذ پوست شما مملو از آلودگی و کثیفی است. اگر این آلودگی ها را از روی صورت خود پاک نکنید، تبدیل به آکنه و لک می شود. بنابراین پاکسازی می تواند سلامت و زیبایی پوست شما را در این بین حفظ کند. امیدواریم موارد ذکر شده زیبایی چهره شما را دو چندان کند.


https://fatemehhabashi.com/skin-cleaning/

  • web kadeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی