مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

در این وبلاگ کلیه خدمات اینترنتی ارائه می گردد.

همه چیز درباره موسیقی پاپ

دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۰۶ ب.ظ


برای آشنایی با موسیقی پاپ، خوب است به اختصار توضیح دهیم که موسیقی عامه پسند هر نوع موسیقی است که در دسترس عموم و به صورت تجاری در دسترس باشد.

این موسیقی نقطه مقابل موسیقی کلاسیک و موسیقی محلی (محلی) است به گونه ای که اولی در طول تاریخ همواره موسیقی طبقه نخبگان و روشنفکر جامعه بوده است و دومی موسیقی ای است که به صورت تجاری عرضه نمی شود. موسیقی عامه پسند گاهی به اختصار موسیقی پاپ نامیده می شود، اما موسیقی پاپ در واقع یکی از زیرشاخه های آن است. برای یادگیری موسیقی به آموزشگاه موسیقی ویولا کرج مراجعه نمایید.

موسیقی پاپ

اگرچه موسیقی پاپ از موسیقی کلاسیک، موسیقی هنری یا موسیقی عامه پسند متمایز است، اما اصطلاح پاپ شامل بسیاری از انواع راک، هیپ هاپ، کانتری و اپرای راک است، بنابراین موسیقی پاپ تعریف دقیقی ندارد. .

موسیقی پاپ به عنوان یک زیر ژانر رخ می دهد

موسیقی پاپ به طور کلی به موسیقی ای گفته می شود که به صورت تجاری تولید می شود یا هدف از تولید آن سود است. به گفته سایمون فریت، منتقد موسیقی و جامعه شناس متخصص در موسیقی عامه پسند، موسیقی پاپ به عنوان یک صنعت شناخته می شود، نه یک شکل هنری. در واقع این موسیقی را می توان از نظر بازاریابی، ایدئولوژی، تولید و زیبایی شناسی توضیح داد. در واقع «پاپ» طوری طراحی شده که همه از آن لذت ببرند و از مکان خاصی نمی آید و نباید برای سلیقه خاصی از آن استفاده کرد.

این موسیقی در نتیجه هیچ میل معناداری ایجاد نشده است و تنها آرزوی سازندگان آن سود و پاداش مادی است و با تعاریف موسیقیایی نیز بسیار محافظه کارانه است. موسیقی پاپ چیزی است که از بالا (شرکت‌های ضبط، رادیو و تولیدکنندگان تبلیغات) تهیه شده و از مردم خواسته نشده است. پاپ یک موسیقی حرفه ای تهیه شده و بسته بندی شده است و چیزی نیست که بتوان آن را مطابق با سلیقه یا فرم آن تغییر داد.

به عبارت دیگر موسیقی پاپ ژانری از موسیقی است که از دهه 50 شروع شد و آنچه در این مجموعه گنجانده شده است معمولاً برای بسیاری از افراد جذاب است. با ظهور صفحات پلاستیکی یا وینیل در دهه 1930 و لوح های فشرده یا سی دی ها در دهه 1980، موسیقی ضبط شده بیشتر از موسیقی زنده قابل دسترسی شد. آهنگ های پاپ معمولاً در عرض 3 دقیقه اجرا می شوند و معمولاً از ملودی استفاده می کنند که برای مخاطب جذاب باشد.

موسیقی پاپ دارای یک عنصر ریتمیک سنگین در زیر است که معمولاً توسط تقویت کننده های الکترونیکی تولید می شود و این ریتم تحت سلطه ملودی اصلی است. آهنگ های عالی همچنین به آهنگ های محبوبی اطلاق می شود که مردم دوست دارند آنها را زمزمه کنند و در کنار آنها بخوانند. موسیقی پاپ از نظر تجاری موفق است و ژانر ارجح برای ایستگاه های رادیویی است زیرا قابل دسترسی است، به راحتی قابل یادآوری است و مخاطبان زیادی را جذب می کند.

کنسرت های پاپ گاهی اوقات جمعیت زیادی را جذب می کند که اجرای آنها فقط در استادیوم های بزرگ ورزشی امکان پذیر است.

  • web kadeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی