مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

در این وبلاگ کلیه خدمات اینترنتی ارائه می گردد.

کدام پارچه برای صندلی ماشین بهتر است؟

چهارشنبه, ۲۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۹ ق.ظ


یکی از اولین دغدغه های خریداران خودرو پس از خرید خودرو، انتخاب روکش صندلی است. روکش خودرو انواع مختلفی دارد. پارچه و چرم دو ماده مهم برای روکش صندلی ماشین هستند. بسیاری از مردم پارچه را به چرم ترجیح می دهند. لازم به یادآوری است که روکش صندلی خودرو باید دارای ویژگی هایی باشد تا کیفیت و راحتی آن تضمین شود. برخی از انواع پارچه های مورد استفاده در روکش صندلی شامل جین، مشبک، ژاکارد و مخمل می باشد.

مزایای روکش های پارچه ای صندلی

تعریق به خصوص در رانندگی های طولانی یکی از پدیده های ناخوشایند است. اما پارچه روکش صندلی خودرو دارای سوراخ هایی است که باعث گردش هوای خوبی بین صندلی و راننده می شود. باعث کاهش قابل توجه تعریق می شود. در فصل سرما روکش پارچه ای از اتلاف حرارت در خودرو جلوگیری می کند.

یکی دیگر از مزایای استفاده از روکش های پارچه ای صندلی، تنوع طرح و رنگ در مقایسه با سایر متریال ها به ویژه چرم است. صاحبان خودرو می توانند برای ایجاد هماهنگی بین رنگ بدنه، رنگ کابین، استایل خودرو (اسپرت، رسمی و غیره) و رنگ و طرح پارچه صندلی، از بین چندین گزینه انتخاب کنند.

از نظر هزینه، به طور متوسط ​​روکش های پارچه ای صندلی ارزان تر از چرم هستند. بنابراین به طور کلی انواع مختلفی در بازار وجود دارد. بنابراین قیمت آنها متغیر است.

روکش های پارچه ای صندلی نسبت به انواع دیگر دوام و راحتی بیشتری دارند و در صورت انتخاب مواد با کیفیت، میزان تغییر رنگ در طول زمان کمتر می شود.

نکات مهم در مورد روکش صندلی ماشین

روکش های پارچه ای نسبت به چرم مستعد جذب کثیفی هستند. پس بهتر است در مراقبت از خود حساس تر باشید. علاوه بر این، استفاده از روکش زیپ دار و انعطاف پذیری درج باعث می شود تا پارچه روکش صندلی خودرو به راحتی شسته شود.

اگر از روکش های پارچه ای استفاده می کنید، بهتر است تا حد امکان از نور مستقیم خورشید خودداری کنید. زیرا این کار به مرور زمان باعث تغییر رنگ و پیری پارچه می شود.

روش های تعمیر و نگهداری روکش های پارچه ای صندلی AGU

پارچه روکش صندلی ماشین

اگر نکات ساده اما مهمی را که در هنگام خرید پارچه برای روکش صندلی ماشین خود باید ذکر کنید در نظر بگیرید، در آینده نزدیک از پرداخت هزینه خودداری کرده و انتخاب بهتری خواهید داشت.

هنگام خرید روکش صندلی، از ضخیم بودن پارچه اطمینان حاصل کنید. پارچه های نازک در برابر سایش و عوامل دیگر مقاومت کمتری دارند و طول عمر کمتری دارند.

دقت کنید که بافت پارچه خوب باشد و درزها کاملا سفت و محکم باشد. این باعث افزایش طول عمر پارچه و همچنین زیبایی و راحتی آن می شود.

هرچه روکش بزرگتر باشد کیفیت و دوام دوخت بالاتر است. زیرا فشاری که در اثر نشستن به آن وارد می شود، بهتر بین قسمت های مختلف پارچه توزیع می شود.

رنگ روکش صندلی ماشین

در ابتدا ممکن است انتخاب رنگ پارچه یک موضوع سلیقه ای به نظر برسد و چندان مهم نباشد. با این حال حتی در این مورد نیز دانستن چند نکته ساده می تواند مثمر ثمر باشد.

1- رنگ پارچه نباید برای مدت طولانی به چشمان شما فشار بیاورد.

2- در انتخاب رنگ پارچه ابتدا به رنگ کمربند ایمنی خودرو دقت کنید. زیرا طبق استاندارد جهانی، تمامی رنگ های داخل کابین خودرو بر اساس رنگ کمربند ایمنی مشخص می شود. بنابراین مطمئن ترین راه برای ایجاد هماهنگی در رنگ فضای داخلی خودرو، توجه به رنگ کمربند ایمنی است. همچنین رنگ بدنه خودرو از نظر هماهنگی یا تضاد با رنگ روکش صندلی حائز اهمیت است.

انتخاب رنگ پارچه برای روکش صندلی AGU

3- نکته دیگری که در انتخاب طرح و رنگ روکش صندلی باید مورد توجه قرار گیرد، نقش مالک خودرو و نحوه استفاده وی از آن است. خوب، اگر از ماشین خود برای جابجایی مسافران استفاده می کنید یا اغلب با لباس کار پشت فرمان می نشینید، بهتر است از رنگ های تیره استفاده کنید.

4- در نهایت به شرایط ورود خودرو توجه کنید. اگر در مکان های گرم زندگی می کنید بهتر است از رنگ های تیره خودداری کنید زیرا رنگ های تیره نور را بیشتر جذب می کنند و در نتیجه سریعتر از پارچه های روشن گرم می شوند. این باعث پوسیدگی زودرس پارچه می شود.
 

 

رفرنس مقاله: https://behnikan.ir/product-category/خودرو-و-ابزار/چادر-خودرو/ایرانخودرو-چادر-خودرو/چادر-رنو-ال-90/

  • web kadeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی