مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

در این وبلاگ کلیه خدمات اینترنتی ارائه می گردد.

۱ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

یکی از مهمترین نکاتی که باید در زمان انتخاب شیر سینک ظرفشویی مد نظر قرار دهید، توجه به ارتفاع علمی شیر با توجه به مدل سینک ظرفشویی است. اگر سینک ظرفشویی شما عمیق و بزرگ است، باید به دنبال شیر با علمی بلند باشید، تا بتوانید ظروف بزرگی مثل قابلمه را به راحتی زیر شیر بشویید. بنابراین لازم نیست هزینه های سرسام آوری را بابت خرید شیرآلات خارجی پرداخت کنید. در طول دوران خدمات و دوره گارانتی هیچ هزینه ای بابت تعمیر محصولات از مشتریان دریافت نشده و کاملاً رایگان خواهد بود. بنابراین بهتر است برای خرید شیرآلات به نحوه نصب آنها نیز توجه ویژه داشته باشید چون ممکن است متخصص تعمیر و نگهداری شرکت تولیدکننده آن زمانی که شما نیازمند خدمات هستید فرصت رسیدگی به مشکل را نداشته باشد. کیفیت و تنوع محصولات تولیدی در این کمپانی به قدری بالا بود که شرکت شیرهای ساختمانی و صنعتی ایران از سال 1363 فعالیت خود را تحت لیسانس کمپانی کی دبیلوسی در شهرک صنعتی کاوه آغاز کرد.

برای پوشش شیرآلات تولیدی در شرکت قهرمان از آبکاری کروم نیکل و آبکاری الکترواستاتیکی استفاده می شود، که دوام فوق العاده ای دارند. به تعداد دفاتر نماینگی فروش شیرآلات راسان در هر شهری دفاتر خدمات پس از فروش وجود دارد، که نشان دهنده توجه عمیق این شرکت به مسائل فروش، گارانتی 5 ساله و خدمات پس از فروش است. شرکت شودر در تمامی مراکز استان ها نماینگی فعال دارد، تا خدمات پس از فروش 6 ساله محصولات خود را به مشتریان تقدیم کند. شما می توانید شیر سینک ظرفشویی راسان را در مدل های متنوع ثابت، شاوری، فنری و دومنظوره با آبکاری های کروم، مشکی، طلایی، رزگلد و سفید مشاهده و خریداری کنید. رنگ آبکاری شیرآلات شایان بیشتر در مدل های کروم، طلایی و سفید قابل مشاهده است. رنگ آبکاری شیرآلات آشپزخانه شودر در طیف وسیعی از تنوع در رنگ های کروم، سفید کروم، مشکی، طلایی، قرمز، سبز، سفید، زرد، طلایی مات، آبی، نارنجی، مشکی طلا، شیری کروم و کروم مات طراحی و تولید شده اند. رنگ آبکاری این محصول از نوع استاتیک بوده و در برابر مواد شوینده بسیار مقاوم است و می تواند کیفیت خود را در حد اعلا حفظ کند. کاور کروم را در جای خود نصب کنید. 

لنگی های شیر را تفلون کرده و سپس آنها را در محل خروجی لوله های آب نصب کنید. روش نصب شیر اهرمی شیلنگدار ظرفشویی را در ادامه توضیح خواهیم داد. شرکت تولیدی شیرآلات اوج بیش از نیم قرن است که در زمینه طراحی و تولید انواع شیر آشپزخانه، شیر حمام، شیر توالت، شیر دستشویی و روشویی در حال فعالیت است. مدل قدیمی هستند(شیرهای روشویی همانند شیرهای سینک هستند. بنابراین با توجه به مدل مورد نظر، نوعی از شیر روشویی را انتخاب کنید که جنسیت مرغوبی داشته باشد. مجموعه صنعتی درخشان از سال 1367 با هدف تولید شیرآلات بهداشتی ساختمانی و با به کارگیری استانداردهای جهانی فعالیت خود را در داخل کشور آغاز نمود. استفاده از تکنولوژی های برتر در تولید، وجود دستگاه های هوشمند، به کارگیری مواد اولیه مرغوب و ده ها پارامتر مهم دیگر باعث کیفیت و مرغوبیت تولیدات شرکت ماهسان پویا شده است. یکی از مزیت هایی که این شیر نسبت به انواع شیرآلات دیگر دارد این است که دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد و تعمیرات آن بسیار کمتر می باشد. در زیر کابینت اگر نگاه کنید متوجه دو عدد شیر پیسوار می شوید که بین لوله های ورودی آب سرد و گرم و شلنگ مرتبط به شیر ظرفشویی می شوید . 

این شیر دارای شلنگ بلند است که روی سر آن دکمه ای برای تغییر وضعیت پاشش آب به صورت اسپری وجود دارد. تک اهرمی بودن این شیرها استفاده آنها را راحت کرده؛ به صورتی که هنگامی که شما شیر را به اطراف می چرخانید آب سرد و گرم شده و فشار آن به یک حد است. اگر بخواهیم شیرآلات ایرانی را با شیرآلات خارجی به صورت منصفانه مقایسه کنیم، به این نتیجه می رسیم که نه تنها برندهای ایرانی هم رده با مارک های خارجی هستند. چرا که ممکن است برخی از مدل ها ظاهری فوق العاده جذاب داشته باشند اما به دلیل کیفیت نامطلوب ساخت و طراحی، مدت زمان کمی بتوانید از آن ها استفاده کنید. آلیاژ استفاده شده برای ساخت این محصول از 60 درصد مس و 2 درصد سرب ساخته شده و ضخامت آبکاری آن 18 میکرون با کارتریج 40 میلی متری می باشد. با توجه به معایب جنس سرب ، جنس برنج بهتر عمل می کند. گفتیم که برندهای متفرقه زیادی در بازار وجود دارند که در حال رقابت با مارک ها شناخته شده و مطرح می باشند. محصولات متنوع این شرکت در کابری های مختلف از جمله توکار، توالت، حمام، روشویی، آشپزخانه، علم دوش و اکسسوری در بازار موجود هستند.

اطلاعات بیشتر:

https://arianfarazparsam.com/شیرآلات-بهداشتی-و-ساختمانی/

  • web kadeh