مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

در این وبلاگ کلیه خدمات اینترنتی ارائه می گردد.

۹ مطلب در شهریور ۱۴۰۲ ثبت شده است


ویژگی هایی که هنگام انتخاب مانیتور بازی باید در نظر بگیرید. نمایندگی رسمی ایسوس

از آنجایی که حرکت در بازی های رایانه ای بسیار مهم است، تمرکز بر روی اختلاف زمانی تصویر متحرک در مانیتور به افزایش هیجان بازی کمک می کند. این توانایی برای تغییر سریع تصاویر به عنوان زمان پاسخ نیز شناخته می شود. سرعت پایین پردازش زمان پاسخ، سرعت پردازش تصاویر بازی را افزایش می دهد. در بازی های رایانه ای، از آنجایی که می توان زاویه تصاویر را تغییر داد، به مانیتوری نیاز است که بتواند این تغییرات را پشتیبانی کند.

انتخاب اندازه تجزیه و تحلیل باید مشابه بازی باشد. اندازه صفحه نمایش مانیتور بر حسب اینچ تعریف می شود. از 24 تا 34 اینچ برای نمایشگرهای مورد استفاده در بازی های رایانه ای مناسب است. اگر فضای مناسب و پول کافی برای تهیه یک مانیتور بزرگ دارید، بهتر است از آنها استفاده کنید زیرا مانیتور در قسمت بزرگی به کیفیت بازی کمک می کند. بررسی اصفهان بهترین ها را برای انواع بازی های رایانه ای دانست.

یکی از دلایل کیفیت بالای تصاویر رزولوشن مناسب است. در صورت وجود کارت گرافیک قدرتمند، رزولوشن قدرتمند به افزایش کیفیت بازی کمک می کند. با کارت گرافیک و کیفیت پایین، قدرت تصاویر بسیار پایین است.

بازتولید رنگ واقعی یکی دیگر از ویژگی های مانیتور است. صفحه نمایش با زاویه باز کمک می کند تا تصاویر و رنگ ها واقعی تر شوند. فناوری به کار رفته در پنل باعث می شود این ویژگی در تصاویر قابل مشاهده باشد.

یکی دیگر از قسمت هایی که به افزایش کیفیت تصاویر در مانیتورهای بازی کمک می کند، نوع پنل آن است. انتخاب نوع پنل به سلیقه افراد بستگی دارد. طراحان گرافیک و گیمرها اغلب از پنل های IPS به دلیل نمایش رنگی واضح و واقعی استفاده می کنند. برای بازی پنل های دیگری نیز مناسب است که یکی از این پنل ها مدل TN می باشد. این پنل به دلیل سرعت پاسخگویی انتخاب شده است.

سرعتی که تصاویر با آن به روز می شوند و به روز می شوند را نرخ تازه سازی می گویند. عدم دقت حرکت بین فریم ها به نرخ تازه سازی بالا بستگی دارد. این تصاویر با استفاده از نمودار عکس روی تصویر اندازه گیری می شوند. تصویر نمایش داده شده روی مانیتور به کارت گرافیک بستگی دارد.

با افزایش اندازه نشانگر، فاصله مورد نیاز برای دور شدن از نشانگر را می توان تعیین کرد. مانیتورهای بزرگ به دلیل میدان دید وسیعی که به بازیکنان ارائه می دهند، رعایت فاصله لازم از آن را برای حفظ سلامت چشم آسان می کند.

مانیتورهای بازی را می توان به راحتی روی دیوار یا پایه مناسب نصب کرد. پایه کامپیوتر ارتباط مستقیمی با قابلیت های ارگونومیک آن دارد. برای تغییر زاویه مانیتور، استفاده از موقعیت بر بسیاری از محدودیت های زاویه دید در مشاهده مانیتور غلبه می کند. پایه هایی که چنین قابلیت هایی دارند برای استفاده در محیط های مختلف بسیار کاربردی هستند.

نکاتی برای خرید مانیتور گیمینگ

مانیتورهای بازی ارتباط مستقیمی با نوع بازی هایی دارند که اکثر بازیکنان انجام می دهند. بهتر است در هنگام خرید این مانیتورها عوامل مختلفی را در نظر بگیرید. در نگاه اول بهتر است به اندازه مانیتور توجه کنید. مانیتورهایی که برای گیمرهای حرفه ای طراحی شده اند اغلب از نظر اندازه بزرگتر هستند. فناوری به کار رفته در ساخت صفحه نمایش به دلیل بروز رسانی های مداوم بیشترین جنبه مهندسی را دارد، بنابراین اگر اطلاعات لازم در این زمینه را ندارید بهتر است با فروشندگان حرفه ای در این زمینه مشورت کنید.

تفاوت بین مانیتورهای گیمینگ و مانیتورهای معمولی

مانیتورهای بازی برای گیمرهای رایانه طراحی شده اند، بنابراین به نظر می رسد مواردی مانند جلوه های بصری در انجام این بازی ها مهم باشند. نرخ تازه سازی بسیار بالاست و پاسخ سریع باعث افزایش سرعت بازی های رایانه ای می شود. با توجه به استفاده از مانیتورهای استاندارد در استفاده روزانه، بسیاری از ویژگی های این مدل مانیتور نیازی به پیاده سازی ندارد. برای کارهای عمومی نیازی به استفاده از کامپیوترهای هوشمند برای کارهای عمومی نیست و مانیتورهای استاندارد برای مشاهده فیلم کافی است.

نتیجه

طراحی صفحه نمایش جدید برای گیمرهای حرفه ای یک طراحی حرفه ای است زیرا این بازی ها باید سریع اجرا شوند. برخلاف مانیتورهای معمولی، این مانیتورها به سرعت زاویه دید را تغییر می دهند و زمان پاسخگویی و اندازه آن بزرگتر از استاندارد سایر مانیتورها است. در صورت تمایل به مشاهده کلیه قطعات یدکی و کلیه لوازم جانبی کامپیوتر که توسط شرکت آریا اندیش آسیا در اصفهان به فروش می رسد به قسمت مشخصات کالا در سایت مراجعه فرمایید، در صورت تمایل به مشاوره با فروشندگان حرفه ای این مجموعه با این شماره تماس حاصل فرمایید. در سایت ذکر شده است.
 

 

  • web kadeh

متن آهنگ دیگه نیست منو یادش رفته اشوان
قبـول تقصیر … مـن بـود هر … جا مـی ؟ خوای ؟ بـرو ♫♫
بـده ازم دور … شو که صدام نرسـه بـه گوشت ♫♫
دیگه خبـر … ندارم الـان عشقم کجاسـت ♫♫
دیگه حتی ؟ نمـی ؟ دونم قرار … چی ؟ بـپوشه ♫♫
بـعد تو زندگیم شده پر … از اسـترسـ ♫♫
این روزا عشقم کجایی ؟ ای ؟ وای ؟ بـه دادم بـرسـ ♫♫
مـن بـاهات راه نیومـدم بـگو کیا بـاهات هم پا شدن ♫♫
قبـلـا گفته بـودم از وقتی ؟ تو رفتی ؟ تنها شدمـ ♫♫
نه خبـر … نداری ؟ از حالـم فکرم درگیر … اینه کجایی ♫♫
هر … جایی ؟ که دلـت مـی ؟ خواد بـرو مـنم واسـه خودم دارم خدایی ♫♫
حس مـی ؟ کردم خوشبـخت ترینم عشق و تو چشای ؟ تو دیدمـ ♫♫
امـا حالـا واسـه این که از دور … دوبـاره بـبـینمـت دیگه نا امـیدمـ ♫♫
تجربـه کن آدمـا رو تجربـه کن ♫♫
اصلـا بـعد مـن یه بـند بـا مـرد و زن حرف بـزن بـخند بـلـند بـه مـن ♫♫
نبـند اون جفت چشمـات و روی ؟ مـن ♫♫
بـعد مـن کی ؟ تعصب داره رو تو ♫♫
عوض نمـی ؟ کنه بـا دنیا یه تار … مـوتو ♫♫
مـی ؟ جنگه بـا همـه آدمـا واسـه حفظ آبـروت و ♫♫

نه دیگه نیسـت مـنو یادش رفته ♫♫
بـا امـروز مـیشه یه چند هفته که رفته توی ؟ رابـطه ی ؟ دیگه ♫♫
در … گوش همـش هی ؟ دوسـت دارم مـیگه ♫♫
بـاز مـنم تنها هیچ و پوچمـ ♫♫
شب بـا گریه ها مـی ؟ خوابـم صبـح تو کوچمـ ♫♫
پیاده بـه یاد لـحظه های ؟ بـا تو بـودن ♫♫
کاش مـنم اهل گرفتن آتو بـودمـ ♫♫
تجربـه کن همـه آی ؟ دیگه رو ♫♫
مـحالـه کسـی ؟ رو تو حسـاس بـاشه تنگ مـیشه دلـت واسـه همـین تئنه هامـ ♫♫
کسـی ؟ تو رو از مـن بـیشتر … مـی ؟ خواسـت بـاشه ♫♫
مـن مـیرم تو بـمـون هر … چی ؟ بـود بـینمـون فرامـوش کن ♫♫
اصلـا بـعد مـن یه بـند بـا مـرد و زن حرف بـزن بـخند بـلـند بـه مـن ♫♫
نبـند اون جفت چشمـات و روی ؟ مـن ♫♫
بـعد مـن کی ؟ تعصب داره رو تو ♫♫
عوض نمـی ؟ کنه بـا دنیا یه تار … مـوتو ♫♫
مـی ؟ جنگه بـا همـه آدمـا واسـه حفظ آبـروت و  ♫♫

https://musicdel.ir/single-tracks/4341/

  • web kadeh


مهمترین ویژگی های یک کمپین بازاریابی موفق در شبکه های اجتماعی چیست؟

یکی از ملزومات سخنرانی داشتن صدای قوی است. برای گفتن تیزر باید گلویی باز داشته باشید و چیزی که به آن صدای کامل می گویند. به طور کلی، کسانی که صدای خوب دارند حداقل هرگز به تبلیغات یا تیزرهای رادیویی، گویندگان فیلم و غیره فکر نکرده اند. اما صحبت کردن نیاز به چیزی بیش از یک صدای قوی، از جمله لحن دارد. لحن یکی از عناصر اصلی سخنرانی تیزر تبلیغاتی در کنار صدای قوی است. باید بتوانید لحن را مطابق با تیزر مورد نظر خود تنظیم کنید، زیرا لحن گوینده تاثیر زیادی در کیفیت تیزر دارد. افرادی که تجربه زیادی در ساخت ویدیوهای تجاری دارند، در حالی که مشغول نوشتن فیلمنامه برای تیزرهای تجاری هستند، به قسمت هایی که باید به گویندگان سپرده شود نیز فکر می کنند. آنچه در زیر به آن اشاره خواهیم کرد، برخی از ویژگی های مهم یک سخنران موفق است.

بیان: گوینده تیزر تبلیغاتی باید بیان واضحی داشته باشد. بیان شیوا آنچه لازم و ضروری است را به بهترین شکل ممکن می رساند و بیانی با احساس و حال. گوینده رادیو

تجسم به مخاطب این امکان را می دهد که تیزر تبلیغاتی را ببیند و محتوای تبلیغاتی ارائه شده توسط مخاطب را جذاب می کند.

خلاقیت: یک تبلیغ کننده حرفه ای باید ایده هایی از حوزه کاری خود را به ایده تیزر اضافه کند تا روایت مورد نظر را بهتر توسعه دهد. به عنوان مثال،  سفارش گویندگی منشی تلفنی زهرا شیراحمدی از لهجه خاصی استفاده کنید که می تواند به کار کمک کند.

شخصیت: به عنوان یک سخنران، داشتن یک شخصیت خاص که بیشترین تاثیر را در نتیجه کار دارد، خوب است. شخصیت پردازی صدای شما کاری است که خوانندگان حرفه ای انجام می دهند و اگر می خواهید به عنوان یک خواننده حرفه ای خوانده شوید بسیار مهم است.

اصول مهم آموزش صدا برای صحبت کردن

اگر یک گوینده تیزر تبلیغاتی هستید یا قصد دارید یک گوینده تیزر تبلیغاتی شوید، می توانید با توجه به نکات ذکر شده مهارت های خود را بسازید و سپس بازار را راه اندازی کنید. با این حال، اگر محصول یا شرکت شما نیاز به یک سخنگوی برای یک تیزر تبلیغاتی دارد، می توانید به سایت ها و بازارهایی که در این کار تخصص دارند مراجعه کنید. با مراجعه به سایتی که حاوی نمونه هایی از صدای گوینده است، می توانید گوینده مورد نظر خود را پیدا کنید. در واقع، این سایت ها و بازارها به عنوان واسطه بین شما و سازنده تیزر عمل می کنند…
 

  • web kadeh

 

خرید سرور اچ پی دارای بسیاری از مزایا و دلایل است که می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین تجربه ‌ی سروری را داشته باشید. در زیر به برخی از دلایل مهم برای در نظر گرفتن خرید سرورهای اچ‌پی اشاره می‌کنم. اچ پی یکی از نام‌آوران برجسته در زمینه سخت‌ا فزارهای سروری است و از مواد با کیفیت و فناوری پیشرفته برای ساخت سرورهای خود استفاده می‌کند. این امر باعث می‌شود که سرور اچ پی در عملکرد پایدار، قابلیت اطمینان و عمر مفید بالا برخوردار باشند.

سرورهای اچ پی از مدل‌ها و طراحی‌های مختلفی برخوردارند که به شما امکان می‌دهد سرور مناسبی را بر اساس نیازهای خاص شما انتخاب کنید. این مقیاس‌پذیری به شما اجازه می‌دهد که سرورها را با گذر زمان به راحتی ارتقا داده و به نیازهای تغییرکننده سازمان خود پاسخ دهید. اچ پی به عنوان یک شرکت معتبر سخت‌افزاری، خدمات پشتیبانی عالی ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از پشتیبانی فنی، به‌روزرسانی‌ها، و منابع دانش‌نامه‌ای غنی که توسط اچ‌پی ارائه می‌شود، بهره‌برداری کنید.

سرورهای اچ پی دارای قابلیت‌های امنیتی حرفه‌ای هستند که می‌توانند به حفاظت از داده‌ها و اطلاعات حساس شما کمک کنند. از تکنولوژی های رمزنگاری تا مکانیزم‌های مدیریت دسترسی، این سرورها به امنیت داده‌های شما اهمیت می‌دهند. اچ پی به طور مداوم در توسعه و به‌روزرسانی تکنولوژی‌های جدید مشغول است. این امر به شما امکان می‌دهد تا از عملکرد بالا، قدرت پردازشی فوق‌العاده، و زمان‌های پاسخ کوتاه برخوردار باشید.

سرور اچ پی با محیط‌های مختلفی سازگاری دارند و می‌توانند به آسانی در تنظیمات مختلف مورد استفاده قرار گیرند. همچنین، قابلیت انعطاف‌پذیری آن‌ها به شما اجازه می دهد تا نیازهای خاص سازمانتان را برآورده کنید. در کل، در نظر داشتن خرید سرور اچ پی می‌تواند به شما کمک کند تا از عملکرد بهتر، امنیت بیشتر و پیکربندی‌های متنوع‌ تر برای نیازهای سازمانی خود بهره‌برداری کنید. اما در هر صورت، قبل از خرید، بهتر است نیازها، بودجه و اهداف سازمانی خود را به دقت مورد بررسی قرار داده و تحقیقات لازم را انجام دهید.

  • web kadeh


مهم ترین و موثرترین عامل جاروبرقی مصرف انرژی آن است که با قیمت خرید و قیمت آن ارتباط مستقیم دارد. قدرت جاروبرقی بر حسب وات محاسبه می شود و مصرف برق استاندارد بین مدل های مختلف جاروبرقی متفاوت است. در این وبلاگ به شما کمک می کنیم تا یک جاروبرقی قدرتمند با مصرف برق مناسب انتخاب کنید.

قدرت جاروبرقی سناپویان چقدر است؟

میزان مصرف برق جاروبرقی نشان دهنده قدرت و سرعت دستگاه است. کشش نیز عامل تاثیرگذاری است که برخی آن را به عنوان لحن استفاده شده اشتباه می دانند.

قدرت مکش در واقع به سطح قدرت مکش دستگاه و توان مصرفی موتور جاروبرقی اشاره دارد. حداکثر قدرت مکش جاروبرقی ها 500 وات است. در حالی که از 500 تا 3000 وات (و بیشتر) استفاده می کنند.

جاروبرقی دستگاهی با طیف وسیعی از محصولات است. اما به طور کلی به 6 دسته شامل سطل، کیف، مخزن (بدون کیسه)، چوب (شارژ و سیمی)، دستی و ربات تقسیم می شود. اما هر سطح استاندارد متفاوت است.

چند وات برای جاروبرقی قوطی و کیسه ای مناسب است؟ لوازم مصرفی جاروبرقی بوش

نوع سطلی اولین اختراع بخارشوی ها بود و پس از آن پاک کننده های کیسه ای ساخته شد. این دو نوع در لیست خرید سطل زباله حضور بالایی دارند.

دستگاه های سطلی و کیسه ای محبوب ترین انواع جاروبرقی ها هستند، قوی ترین مدل ها دارای توان مصرفی بالای 1800 وات و بالاترین سطح قدرت جاروبرقی های 2200+ وات می باشد. همین امر در مورد جاروبرقی مخزن (بدون کیسه) نیز صدق می کند.

دستگاه های مخزن ساختاری مشابه جاروبرقی های کیسه ای دارند. با این تفاوت که مخزن آنها کیسه ندارد و مواد جذب شده را مستقیماً در مخزن خود (که معمولاً شفاف است) ذخیره می کند.
 

  • web kadeh

شربت اکسپکتورانت برای درمان سرفه‌های خلطی کاربرد دارد‌. اگر تحت نظر پزشک مصرف شود، عوارض زیادی ندارد. در این مطلب از جوان ایرانی به بررسی این دارو به طور کامل می‌پردازیم.

 

داروهای خلط آور چیست؟
داروهای خلط آور معمولاً برای تسکین سرفه و کمک به پاک‌سازی ریه‌ها کاربرد دارد. اگر دچار سرماخوردگی و آنفولانزا شوید، ممکن است پزشک برای شما اکسپکتورانت تجویز کند تا به رفع احتقان کمک کند. درواقع اکسپکتورانت‌ها نوعی داروهای خلط آور هستند که برای درمان این‌گونه بیماری‌ها کاربرد دارد‌.

 

شربت اکسپکتورانت برای چیست؟
شربت اکسپکتورانت برای چیست؟
شربت اکسپکتورانت برای چیست؟
شربت اکسپکتورانت معمولاً برای درمان عفونت‌های دستگاه تنفسی استفاده می‌شود. این شربت برای درمان بیماری‌هایی مانند سرماخوردگی و برونشیت کاربرد داشته و به تسکین علائم کمک خواهد کرد. برای اینکه سرفه کردن فرد به راحتی انجام شود، نیز ازاین‌گونه داروها استفاده می‌شود. درواقع قرص ‌و شربت اکسپکتورانت برای پاک‌سازی راه‌های هوایی از باکتری‌ها و سایر میکروب‌ها انجام می‌شود‌.

 

نکات مهم در مورد مصرف شربت اکسپکتورانت
اگر هرگونه عمل جراحی انجام داده باشید، قبل از مصرف این شربت حتماً به پزشک اطلاع دهید.
اگر از شربت اکسپکتورانت استفاده کردید، اما همچنان نشانه‌های بیماری پس از یک هفته برطرف نشد و تب بالا داشتید، حتماً به پزشک مراجعه کنید.
در دوران بارداری به‌هیچ‌وجه نباید از شربت اکسپکتورانت استفاده کنید.
هرگونه تغییر وضعیت ناگهانی پس از مصرف این دارو را جدی بگیرید.
اگر پس از مصرف این نوع شربت حالت تهوع پیدا کردید، برای رفع آن می‌توانید دراز بکشید
اگر سرفه مداوم و تب بالا دارید، قبل از مصرف این دارو به پزشک مراجعه کنید، زیرا این‌گونه نشانه‌ها حاکی از بیماری جدی و عفونت است.
ازآنجایی‌که مصرف این دارو باعث خواب‌آلودگی می‌شود، پس از استفاده از آن، به‌هیچ‌وجه رانندگی و یا کارهایی که نیاز به هوشیاری کامل دارند انجام ندهید.
شما عزیزان باید بدانید که این داروها حاوی کدئین هستند، بنابراین اگر طولانی مصرف کنید ممکن است باعث وابستگی شما به آن شود.
حتماً این دارو را به همراه آب استفاده کنید، زیرا در غیر این صورت دچار مشکلات گوارشی خواهید شد.

تداخلات دارویی قرص و شربت اکسپکتورانت با داروهای دیگر
شربت اکسپکتورانت برای چیست؟
شربت اکسپکتورانت برای چیست؟
هرچند اطلاعات جامع و کاملی در مورد تداخل قرص و شربت اکسپکتورانت با داروهای دیگر وجود ندارد، اما شما عزیزان باید بدانید که حتماً به پزشک داروهایی که مصرف می‌کنید را اطلاع دهید تا از عوارض آسیب‌های احتمالی شما را آگاه کند.

 

فراموشی یک دوز شربت اکسپکتورانت
اگر مصرف شربت اکسپکتورانت را در ساعت مقرر فراموش کردید، اگر به زمان دوز بعدی نزدیک است، صبر کنید و در دوز بعد آن را مثل همیشه مصرف کنید. اگر مدت کمی از دوره قبلی گذشته، می‌توانید آن را سریع مصرف کنید.جوان ایرانی (irjavan.com)

 

نظرات مردم در مورد شربت اکسپکتورانت
شربت اکسپکتورانت برای چیست؟
شربت اکسپکتورانت برای چیست؟
♦ برخی از افراد نظراتی در مورد این دارو دارند که در این مطلب از مجله جوان ایرانی بررسی می‌کنیم. شما عزیزان باید بدانید که به‌هیچ‌وجه نباید خوددرمانی کنید. اگر به پزشک مراجعه کنید و او برای شما این نوع قرص و شربت را تجویز کرد، به‌هیچ‌وجه در موارد مشابه از آن استفاده نکنید، زیرا ممکن است دچار عوارض بسیار زیادی شوید. نظرات مردم را در ادامه بیان می‌کنیم.

 

♦ فرد دیگری پیام داده خیلی سرفه می‌کنم، معمولاً سرفه‌های خشک بدون خلط دار می‌کنم. دکتر رفتم و داروهای زیادی مصرف کردم، اما هنوز هم سرفه می‌کنم. آیا شربت اکسپکتورانت برای من مناسب است یا خیر؟ پاسخ این است که اگر از آنتی‌هیستامین‌ها استفاده کنید، بسیار بهتر است. شما باید از مواد حساسیت‌زا و مواد شوینده، همچنین دود و هوای آلوده دوری کنید.

 

♦ یکی از بیماران پیام داده که من سیگار می‌کشم و همیشه سرفه می‌کنم، آیا شربت اکسپکتورانت برای من بهتر است یا برم هگزین مصرف کنم؟ پاسخ است که شما بهتر است سیگار خود را ترک کنید. برای ترک سیگار روش‌های بسیار زیادی وجود دارد که در همین مقاله از جوان ایرانی به صورت مفصل بحث خواهیم کرد. شما عزیزان باید بدانید که اکسپکتورانت و برم هگزین و شربت‌های این‌چنینی اثرات موقتی دارند.

 

♦ فرد دیگری نظر داده که من چیزی در گلویم گیر کرده است، آیا شربت اکسپکتورانت برای من مفید است یا خیر؟ پاسخ این است که هر دارویی باید تحت نظر پزشک مصرف شود شربت اکسپکتورانت نیز از این مقوله جدا نیست.

 

♦ یکی از بیماران پیام بده که من ۶۰ سال سن دارم، اما دو سه روز است که بسیار سرفه می‌کنم، برخی از اوقات احساس سرفه دارم اما نمی‌توانم درست سرفه کنم، آیا شربت اکسپکتورانت برای من مضر است یا مفید؟ پاسخ این است که اگر سرفه می‌کنید، مشکلی ندارد از این شربت استفاده کنید، اما قبل از آن به پزشک مراجعه کنید. به ویژه اگر تنگی نفس و تب دارید در اسرع وقت به پزشک مراجعه کنید.

 

سخن پایانی
هرچند هیچ‌کس سرفه کردن را دوست ندارد و برای تمام مردم‌آزار دهنده است، اما گاهی اوقات لازم است که باکتری‌های اضافی از بدن به راحتی خارج شود. اینجاست که اهمیت خلط آورها مشخص می‌شود. مصرف اکسپکتورانت می‌تواند به پاک‌سازی راه‌های هوایی شما کمک فراوانی کرده و در کمترین زمان ممکن سرفه شما برطرف شود و احساس بهتری در زندگی داشته باشید. البته اگر سرفه شما مزمن شود یا نگرانی و عوارض دیگری همراه با سرفه ایجاد شود، حتماً با پزشک خود صحبت کنید‌.

https://irjavan.com/%d8%b4%d8%b1%d8%a8%d8%aa-%d8%a7%da%a9%d8%b3%d9%be%da%a9%d8%aa%d9%88%d8%b1%d8%a7%d9%86%d8%aa-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/

  • web kadeh


اگر اولاً صبحانه یعنی صبحانه تازه دوست دارید، ثانیاً پنکیک و سوم شکلات و کاکائو دوست دارید، این مطلب برای شماست، چون صبحانه، پنکیک و کاکائو است، پس آن را نخورید. وقت خود را تلف کنید و بلافاصله این کار را انجام دهید.

مواد لازم برای تهیه پنکیک کاکائویی

1 فنجان آرد سفید

1/2 فنجان شیر

20 گرم اردیبهشت

1 عدد تخم مرغ

4 قاشق شکر

3 قاشق غذاخوری کاکائو

1 قاشق غذاخوری بیکینگ پودر

یک قاشق چایخوری وانیل

مراحل درست کردن پنکیک کاکائویی

ابتدا شکر و تخم مرغ و وانیل را با همزن برقی بزنید تا کرم رنگ و کشدار شود.

سپس کره را که باید آب شده و شیر را به مخلوط تخم مرغ اضافه کنید و با همزن دستی هم بزنید تا خوب مخلوط شود.

پودر کاکائو را اضافه کنید و دوباره با همزن دستی هم بزنید.

در مرحله آخر بیکینگ پودر الک شده و آرد را کم کم به مخلوط اضافه می کنیم و مواد را مخلوط می کنیم. مخلوط باید به قدری غلیظ باشد که وقتی داخل ماهیتابه می ریزیم نه آنقدر غلیظ باشد که یک جا بماند و پخش نشود و نه آنقدر رقیق باشد که کاملا پخش شود، پس ممکن است به همه آرد یا شما نیاز نداشته باشید. . ممکن است کمی بیشتر نیاز داشته باشد
 

همانطور که می بینید مخلوط خیلی رقیق نیست، اما خیلی غلیظ هم نیست.

حالا تابه را روی حرارت ملایم قرار دهید تا داغ شود و بعد از هم زدن بشقاب قرمز رنگ را داخل تابه قرار دهید.

تابه باید در تمام مراحل پخت پنکیک باز باشد. وقتی پنکیک ها کم کم شروع به کف کردن کردند، وقت آن است که آنها را برگردانید.

حالا پنکیک را برمی گردانیم تا دو طرف آن پخته شود. دقت کنید از تابه نچسب استفاده کنید و نیازی به چرب کردن کف تابه نیست.

حالا پنکیک کاکائویی ما آماده است و می توانیم آن را با انواع میوه و خامه میل کنیم...
 

برداشت شده از:  https://bepazeem.com/recipes/طرز-تهیه-پنکیک-شکلاتی-پف-دار/

  • web kadeh


پخش سریال جدید چند قهرمانی به نام پدر گواردیولا با بازی حمید فرخ نژاد، هنگامه قاضیانی و مهران مدیری به کارگردانی سعید نعمت الله فیلمنامه نویس معروف که در ادامه با خبر خواهیم شد از شبکه نمایش داخلی آغاز شده است. .

فیلمبرداری سریال پدر گواردیولا به کارگردانی و نویسندگی سعید نعمت الله و تهیه کنندگی محسن حیدری از اواخر دهه 1400 آغاز و در اوایل دهه 1401 به پایان رسید.

اولین قسمت از سریال پدر گواردیولا پنجشنبه 21 مرداد از شبکه نمایش خانگی پخش شد.

پیش درآمد این سریال در روز جمعه 13 آگوست پخش شد. در قسمت پیش درآمد، گذشته شخصیت ها و شکل گیری اولیه داستان بیان می شود.

این سریال پنجشنبه هر هفته ساعت 8:00 به صورت رایگان از پلتفرم تماشاخون پخش می شود. تماشاخونه یکی از پلتفرم های جدید شبکه نمایش خانگی است که چند ماهی است که به طور رسمی راه اندازی شده است.

پدر گواردیولا اولین حضور سعید نعمت الله در شبکه نمایش خانگی است. سعید نعمت الله یکی از فیلمنامه نویسان مشهور سینما و تلویزیون است و اوایل سال ۱۳۹۸ سریال «زیمین گرم» را برای تلویزیون ساخته بود.
 

پدر گواردیولا یک ملودرام اجتماعی است که داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که اتفاقی باعث تغییر در روابط آنها در زندگی می‌شود و سرنوشت مسیرهای مختلفی برایشان رقم می‌خورد.

این سریال داستان یک مربی فوتبال به نام اسماعیل با بازی حمید فرخ نژاد است که یک معتاد مزمن الکلی است و در اثر اتفاقاتی به دین زنی به نام بنفشه با بازی فریبا نادری می پردازد. پس از آن مثلث عشقی شکل می گیرد که یک ضلع آن بنفشه و ضلع دیگر آن ریحانه همسر اسماعیل با بازی سارا هونیها است.

Gli attori di questa sono: حمید فرخ نژاد، ستاره اسکندری، امیرمهدی ژوله، علیرضا خمسه، مرجانه گلچین، سیامک صفری، نسیم ادبی، نرگس محمدی، علی اوجی، مریم بوبانی، محمدرضا علیمردانی، امیریل نجمندی، فریماری گیوریا. ، مهدی سلطانی، سارا خوئینی ها، آرش و مسیح عادل پرور و مهران مدیری.

سه بازیکن و ستاره سابق استقلال، پرویز برومند، محمد نوازی و علی موسوی نیز در این سریال حضور داشتند.

از همان ابتدا ساخت سریال پدر گواردیولا با تاثیرات زیادی همراه بود. در سال 1400 هنوز فیلمبرداری این سریال شروع نشده بود که خبر دستمزدهای غیرعادی نجومی بازیگران آن جنجال برانگیخت.

بهمن بابازاده روزنامه نگار مدعی شد برای بازی در این سریال به مهران مدیری، حمید فرخ نژاد و آرش عادل پربر به ترتیب 5.5 میلیارد تومان، 4 میلیارد تومان و 2 میلیارد تومان دستمزد می دهند.

حتی بعد از اتفاقات سال گذشته کشور و اتفاقات مربوط به مهران مدیری، هنگامه قاضیانی و حمید فره نژاد، احتمال داشت پخش سریال پدر گواردیولا با مشکل مواجه شود اما گمانه زنی ها محقق نشد و در نهایت این سریال پخش شد. در شبکه او به خانه آزاد شد.
 

 

رفرنس: https://tmk.ir/series/102026

  • web kadeh

متن آهنگ فیلم ماکان بند از آلبوم نقاشی

همیشه مثل تو این فیلما منو میفهمی

واسه خندوندنم هرجور شده میخندی

آره بی خود نبود جونم برات در میرفت

یه ریز از نبودت حوصلم سر میرفت

نه نشد یه دل سیر چشاتو قشنگتر ببینم

بعده همه این اتفاقا که پیش اومده کنارت بشینم

با این حال چشم آب نمیخورد که توام مثل من عاشق بمونی

خواستت همیشه همین بود که دل منو سر جاش بشونی

برو پی کارت بدهکاره هنوز قلبت به حسم

کلی دوویدم من تا بتونم به خود قبلیم برسم

چشماتو بستی هرچی خواستیو گفتیو راحت شدی

انقدر بهت راه دادم از دلسوزی و خوبی که بد عادت شدی

نه نشد یه دل سیر چشاتو قشنگتر ببینم

بعده همه این اتفاقا که پیش اومده کنارت بشینم

با این حال چشم آب نمیخورد که توام مثل من عاشق بمونی

خواستت همیشه همین بود که دل منو سر جاش بشونی

 

 آهنگ جدید ماکان بند به نام «فیلم»

  • web kadeh