مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

در این وبلاگ کلیه خدمات اینترنتی ارائه می گردد.

۹ مطلب در خرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

دکتریاب، معرفی بهترین پزشکان مغز و اعصاب

علم پزشکی همواره نقشی قوی و تأثیرگذار در زندگی مردم داشته است. زیرا مستقیماً بر سلامت و کیفیت زندگی شما تأثیر می گذارد. هر چه از نظر جسمی و روحی سالم تر باشید، در تمام جنبه های زندگی عملکرد بهتری خواهید داشت و این باعث افزایش کیفیت زندگی شما می شود.

همه شاخه های علوم پزشکی به یک اندازه در این امر دخیل هستند و وظیفه ما این است که به همه جنبه های سلامت توجه کنیم. با این حال، برخی از بیماری ها بیشتر از سایرین در بین مردم شایع و قابل مشاهده هستند. به همین دلیل، ارجاع به برخی از حوزه‌های پزشکی را بیشتر از سایر حوزه‌های محیطی خود مشاهده می‌کنید.

یکی از پزشکانی که بسیاری از افراد حداقل یک بار در زندگی خود به او مراجعه می کنند، متخصص مغز و اعصاب است. اگر در خانواده خود فرد سالمندی دارید، می دانید که با افزایش سن نیاز به مراجعه به پزشک بیشتر می شود. آیا ویژگی های یک متخصص مغز و اعصاب و حوزه تخصصی او را می شناسید؟ در این مقاله می خواهیم به این موضوع بپردازیم. برای شناخت بهترین متخصص مغز و اعصاب تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

متخصص مغز و اعصاب کیست و چه زمانی باید به این پزشک مراجعه کرد؟

ارگانیسم مجموعه پیچیده ای از سیستم های مختلف است که در نتیجه ارتباط و ارتباط بین اندام ها یا اندام های مختلف شکل می گیرد. هر یک از این سیستم ها ترکیبی را تشکیل می دهند که در نهایت شکل کلی بدن را تشکیل می دهند. سیستم عصبی یکی از مهم ترین این سیستم ها است که بخش عمده ای از هماهنگی بدن را تشکیل می دهد.

به طور کلی سیستم عصبی به دو بخش سیستم عصبی مرکزی و سیستم عصبی محیطی تقسیم می شود. سیستم عصبی مرکزی مغز و نخاع است که تمام قسمت های بدن را کنترل می کند. اعصاب محیطی همچنین حاوی یک سری اعصاب هستند که اعصاب را از سیستم عصبی مرکزی به بدن متصل می کنند. از آنجایی که تمام اطلاعات بدن در سیستم عصبی مرکزی پردازش می شود و دستورات لازم اندام ها از طریق اعصاب محیطی منتقل می شود. بنابراین مراقبت از سلامت این سیستم بسیار مهم است.

حفاظت از سیستم عصبی برای ناتوانی سلول های آن در تولید مثل ضروری است. بنابراین افراد مبتلا به ضایعات نخاعی نمی توانند بهبود یابند. حال اگر آسیبی به مغز، نخاع یا سایر قسمت های سیستم عصبی محیطی وارد شده باشد، مراجعه به متخصص مغز و اعصاب ضروری است. پزشکان این رشته دانش و مهارت های لازم را برای درمان بیماری ها در این زمینه کسب کرده اند و با استفاده از انواع ابزارهای تشخیصی قادر به تشخیص و درمان بیماری های سیستم عصبی هستند. به نظر شما چه زمانی باید به متخصص مغز و اعصاب مراجعه کنیم؟

چه زمانی به بهترین متخصص مغز و اعصاب مراجعه می کنید؟

بیماری های مغز و اعصاب و به طور کلی سیستم عصبی دارای علائم زیادی هستند که برخی از آنها اغلب دیده می شوند و بیشتر از سایرین دیده می شوند. با دانستن این موارد، اگر این اتفاق بیفتد، می دانید که باید به یک متخصص مغز و اعصاب مراجعه کنید. بنابراین اگر با مشکلات زیر مواجه هستید، باید در اسرع وقت با یک متخصص مغز و اعصاب وقت بگیرید.

سرگیجه شدید و مداوم

سردرد مداوم

گیجی

خستگی مداوم

سوزش و بی حسی در بدن

از دست دادن هماهنگی بدن

فلج جزئی یا کامل بدن

تغییرات حسی، مانند از دست دادن بینایی، چشایی یا لامسه.

از جمله علائم شایعی که در اکثر بیماران مبتلا به مشکلات مغزی و عصبی مشاهده می شود موارد ذکر شده است. اکنون که با چنین مواردی مواجه هستید، بهترین راه برای گرفتن نوبت با متخصص مغز و اعصاب چیست؟

انتصاب بهترین متخصص مغز و اعصاب با دکتر.

قرار ملاقات با متخصص همیشه یکی از آزاردهنده ترین چالش ها در طول فرآیند درمان است که برای بسیاری از افراد چالش برانگیز است. تا همین اواخر، برای اینکه بتوانید با یک پزشک مغز و اعصاب در بیمارستان وقت بگیرید، باید ساعت های طولانی منتظر می ماندید تا نوبت شما باشد. حالا اگر می خواهید این روزها قرار ملاقات بگذارید، راه های بسیار ساده تری وجود دارد. به عنوان مثال، سفارش آنلاین یکی از روش های محبوب این روزها است.

اگر تا به حال نام "دکتریاب" را نشنیده اید، ما اینجا هستیم تا به عنوان یک راه حل منحصر به فرد به شما معرفی کنیم. Doctor Finder یک موتور جستجوی آنلاین برای پزشکان و متخصصان در سراسر کشور است که به افراد کمک می کند آنها را پیدا کنند. اگر می خواهید بهترین متخصص مغز و اعصاب را پیدا کنید، می توانید با مراجعه به وب سایت پزشک آنلاین، پزشک مورد نظر خود را پیدا کنید.

دکتر. یاب بستر مناسبی را برای ارتباط پزشکان و مصرف کنندگان با یکدیگر فراهم کرده است. برای یافتن بهترین متخصص مغز و اعصاب، باید شهر و متخصص مورد نظر خود را در بخش نظافت منطقه بنویسید. مثلا اگر در اصفهان به فکر یک متخصص مغز و اعصاب هستید، در رشته مغز و اعصاب و مغز و اعصاب و شهر اصفهان وارد اصفهان شوید. پس از جستجو لیستی از نتایج در مقابل شما نمایش داده می شود. در این لیست با مراجعه به صفحه هر پزشک می توانید اطلاعاتی مانند شماره تماس، آدرس، سوابق کاری و نظر مشتری را مطالعه کرده و به صورت آنلاین نوبت بگیرید.

چرا باید بهترین جراحان مغز و اعصاب را در Doctorab پیدا کنیم؟

یافتن پزشکان مختلف در سایت PhD فوایدی دارد که باید در مورد آنها بیاموزید. این مزایا می تواند کار شما را برای یافتن پزشک و گرفتن وقت ملاقات بسیار آسان تر کند:

می توانید نظرات سایر مشتریان را در وب سایت دکترآب مشاهده و بررسی کنید. می توانید میزان رضایت مشتری و نحوه عملکرد پزشک را در رابطه با آن مشاهده کنید.

تمام اطلاعات لازم در مورد هر پزشک در صفحه او درج شده است و به همین دلیل برای یافتن آدرس یا شماره تلفن نیازی به جستجو در سراسر اینترنت نیست.

برای گرفتن وقت پزشک از طریق سایت دکترآب نیازی به مراجعه حضوری نیست. تنها با چند کلیک می توانید با پزشک از هر موقعیت جغرافیایی نوبت رزرو کنید.

رزرو وقت آنلاین باعث صرفه جویی در انرژی، زمان، هزینه و غیره می شود.

تفاوت جراح مغز و اعصاب و متخصص مغز و اعصاب

یکی از سوالات رایجی که در این زمینه مطرح می شود تفاوت جراح مغز و اعصاب و متخصص مغز و اعصاب است. بسیاری از مردم این دو را با هم اشتباه می گیرند. باید بدانید که یک جراح مغز و اعصاب بعد از گذراندن 7 سال پزشکی عمومی 6-5 سال درس می خواند، در آزمون دستیاری شرکت می کند و در رشته قبول می شود. در این مدت، جراحان مغز و اعصاب اطلاعات مهمی در مورد بیماری های مختلف سیستم عصبی دریافت کردند و نحوه درمان آنها را با جراحی آموختند. در این میان متخصصان مغز و اعصاب از روش های غیر تهاجمی مانند درمان دارویی برای درمان این بیماری استفاده می کنند.

برخی از بیماری ها بین این دو صنعت مشترک است. به عنوان مثال، برخی از بیماری های اعصاب و ستون فقرات توسط متخصصان مغز و اعصاب و فیزیوتراپیست ها در ابتدای درمان دارویی و برخی تمرینات مورد بررسی قرار می گیرند. اما در صورت رسیدن به مرحله حاد باید به جراح مغز و اعصاب منتقل شود و درمان جراحی خود به خود انجام شود. در برخی بیماری های دیگر، جراح مغز و اعصاب نقشی ندارد. به عنوان مثال، صرع یا بیماری پارکینسون درمان تهاجمی ندارد و تنها توسط متخصص مغز و اعصاب قابل درمان است.

بیماری های شایع مغز و اعصاب.

در میان تمام بیماری‌های تخریب‌کننده عصبی که عموماً در سراسر جهان شایع هستند، برخی از بیماری‌ها شایع‌تر از سایرین هستند. با توجه به چنین میزان شیوع بالایی، بهتر است عوامل خطر خود را برای آنها بشناسید و سبک زندگی را اتخاذ کنید که تا حد امکان از آنها دوری کنید. برخی از شایع‌ترین بیماری‌های مغزی و عصبی که در جوامع مختلف دیده می‌شوند عبارتند از:

صرع

ذهن پایانی

پارکینسون

فقط من

آلزایمر

مننژیت

میگرن

از دست دادن

بدتر شدن لوپوس اریتماتوز

دارم سرفه میکنم

در حال حاضر، این بیماری ها معمولا علائمی دارند که باید در مورد آنها بدانید. شایع ترین علائم بیماری های مغز و سیستم عصبی به شرح زیر است.

تشنج

نابرابری

فلج جزئی یا کامل

حالت تهوع

از دست دادن حس بویایی یا چشایی

ضعف

مشکل در راه رفتن

مشکل در بلع

مشکل در تنفس

بدنم می لرزد

سرگیجه و استفراغ

تغییرات ارائه

افسردگی یا اضطراب

دردی که قابل توصیف نیست

فرسودگی

گیجی

عدم توجه

شخصیت تغییر می کند

مشکلات سواد

در عین حال، اگر یک سری از علائم ذکر شده در بالا را احساس کردید، بهتر است در اسرع وقت با متخصص مغز و اعصاب مشورت کنید.

اخرین حرف

در این مقاله به بررسی عملکرد متخصص مغز و اعصاب و محدوده کاری و اطلاعات آن ها پرداختیم. ما همچنین تفاوت بین یک متخصص مغز و اعصاب و یک جراح مغز و اعصاب را بررسی کردیم. فراموش نکنید که می توانید با بهترین متخصص مغز و اعصاب در سایت دکتریاب نوبت رزرو کنید.
 

  • web kadeh


برخی از افراد با رشد دندان های دائمی متوجه تراکم و پری دندان های خود می شوند. این مشکل ظاهر و سلامت آنها را تحت تاثیر قرار می دهد. پوسیدگی دندان می تواند حفظ سلامت دهان و دندان را دشوار کند. عدم مسواک زدن و نخ دندان کشیدن اغلب با دندان های بسته می تواند منجر به بیماری لثه و خونریزی در دهان شود. این ها تنها بخشی از مشکلات ناشی از شلوغی دندان ها هستند. چگونه از ظاهر و سلامت خود مراقبت می کنید؟ تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا مشکل را بهتر بشناسید.

شلوغی دندان چیست؟

شلوغی دندان اصطلاح پزشکی برای موقعیت نامنظم دندان ها نسبت به یکدیگر است. در دندانپزشکی تخصصی به این مشکل مال اکلوژن می گویند. افراد مبتلا به این مشکل دندان های متراکمی دارند و زمانی که به دندان ها فشار وارد می شود، دندان ها نامرتب و کج می شوند. احتقان می تواند ارثی یا اکتسابی باشد.

جمعیت موروثی:

زمانی که علت ژنتیکی برای اندازه غیر طبیعی دندان ها و فک ها وجود داشته باشد، به آن ژنتیک می گویند. جالب است بدانید در برخی موارد پسر ممکن است دندان های بزرگ و آرواره های بزرگ داشته باشد و مادر دندان ها و فک های کوچک داشته باشد و مشکلی برای دندان های خود نداشته باشد.

ردپای به دست آمده:

با این نوع شلوغی، هیچ تناسبی بین قوس دندانی و اندازه دندان ها وجود ندارد، اما قوس دندانی به دلیل شرایط محیطی کوچکتر خواهد شد. دندان های کودک که باعث جلو رفتن دندان های آسیاب دائمی و کوتاه شدن قوس دندانی می شود.

ازدحام بیش از حد

با گفتن این مطلب، والدین بهتر می توانند درک کنند که حفظ دندان های کودک چقدر اهمیت دارد
 

مشکلات اصلی دندان مصنوعی چیست؟

لبخند باعث مشکلات زیبایی می شود

خشونت هنگام صحبت کردن

تجمع ذرات غذا

پلاک بین دندان ها

انحراف فک در برخی موارد

احتمال دندان درد افزایش می یابد

تورم لثه ها

درد هنگام جویدن

وجود دندان های دیگر در دهان

عدم دسترسی به قیف های مختلف برای نظافت و نظافت

چه عواملی بر رشد دندان های شلوغ تاثیر می گذارد؟

فک کوچک: گاهی اوقات دندان های بیمار به اندازه کافی بزرگ نیست و فک خیلی کوچک است یا به درستی رشد نمی کند.

دندان های بزرگ: گاهی اوقات فک بیمار طبیعی است اما دندان ها خیلی بزرگ هستند. با این حال، علت اصلی شلوغی دندان ها، کوچک بودن فک و قوس دندانی است

عادت های بد: عادات بدی مانند مکیدن انگشتان، زبان و ناخن ها منجر به نجس شدن دندان ها می شود.

تغذیه نامناسب: این می تواند منجر به رشد ناکافی صورت شود.

وجود دندان های اضافی: برخی افراد بیش از حد معمول دندان دارند، بنابراین داشتن دندان های اضافی باعث شلوغی می شود

دندان قروچه چگونه درمان می شود؟

درمان پوسیدگی دندان به عوامل زیادی بستگی دارد. این دلایل عبارتند از:

سن بیمار، شدت ناهماهنگی دندان ها، زاویه دندان های قدامی، ارتباط بین فک بالا و پایین، ضخامت لب ها، برجستگی بینی و وضعیت چانه همگی نقش دارند. معرفی در طرح های مهم درمان جمعیت. برخی از موارد را می توان بدون کشیدن دندان درمان کرد، اما در بیشتر موارد، به خصوص ازدحام ارثی، نیاز به کشیدن چندین دندان است.

درمان ارتودنسی برای مشکل شلوغی

برای درمان این نوع اختلالات و شلوغی دندان ابتدا باید به متخصص ارتودنسی مراجعه کنید. سپس با شناخت آنها، در صورت لزوم، پشت یا عقل را به دندانپزشک ببرید
 

 

نکته اصلی این است که کشیدن دندان بدون مشورت با متخصص ارتودنسی برای پیشرفت پزشکی مفید نیست. اگر کشیدن غیر ضروری باشد و به صورت خودکار انجام شود، تاثیر خوبی در درمان نخواهد داشت، زیرا دندان پر باید با دستگاه مناسب جایگزین شده و به روش صحیح قرار گیرد.

اگر دندان های بیشتری بدون مشورت پزشک کشیده شوند، تغییری ایجاد نمی شود، زیرا دندان ها متحرک هستند و متخصص ارتودنسی تعیین می کند که چه تعداد دندان و کجا باید از پشت دندان کشیده شود. در درمان ارتودنسی چند دندانی بین ۲ تا ۴ دندان کشیده می شود. این دندان ها به صورت متقارن تولید می شوند. اگر یک دندان از قوس بالایی دندان راست کشیده شود، سایر دندان ها از سمت چپ همان قوس کشیده می شوند.

برخورد با جمعیت با زبان مرکب یا ارتدکس

هنگامی که بیمار علاوه بر دندان های نامنظم و شلوغ، از ناهنجاری های فک نیز رنج می برد، پروتزهای کامپوزیت حتی برای بهبود و اصلاح موقت نیز موثر نیستند. علاوه بر این، ترکیب باعث اشتباه و اشتباه دندان ها می شود. بنابراین، می توان نتیجه گرفت که ترکیب ممکن است انتخاب خوبی برای حل مسائل چگالی نباشد

مراجعه به سایت: https://realtimedentist.com/1400/02/بهترین-دندانپزشکان-در-تهران/


 

  • web kadeh


دیزل ژنراتور وسیله ای است که بیشتر شما نام آن را شنیده اید یا از آن استفاده کرده اید. این دستگاه کاربردهای زیادی دارد و در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. اهمیت دیزل ژنراتور به حدی است که در صورت نبود آن مشکلات زیادی در شهرهای بزرگ به وجود می آید. دیزل ژنراتور در ایران نیز کاربرد فراوانی دارد و به عنوان یکی از مهم ترین تجهیزات صنعتی به شمار می رود.

ژنراتور دیزلی

مجموعه دیزل ژنراتور; مجموعه دیزل ژنراتور که به عنوان مجموعه دیزل ژنراتور یا موتور الکتریکی نیز شناخته می شود، وسیله ای است که برای تولید انرژی الکتریکی استفاده می شود و ترکیبی از موتور دیزل و ژنراتور الکتریکی است. این دستگاه می تواند با استفاده از سوخت دیزل حرکت چرخشی ایجاد کرده و سوخت دیزل را به انرژی الکتریکی تبدیل کند. به همین دلیل این دستگاه در مواقعی که برق در شهر قطع نمی‌شود یا در کل کشور قطع می‌شود، به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد، بنابراین نه قطعی برق وجود دارد و نه قطعی کسب و کار وجود ندارد.


انواع دیزل ژنراتور چیست؟

3 نوع موتور دیزلی یا موتور الکتریکی وجود دارد که می توان آنها را به شرح زیر نام برد:

دیزل ژنراتور آماده بهره برداری است

دیزل ژنراتورهای آماده به کار که به دیزل ژنراتورهای اضطراری نیز معروف هستند در فضاهای مختلف به عنوان منبع برق اضافی در مواقع قطع برق سراسری، طوفان و سایر حوادث استفاده می شود. در کشور ما در بسیاری از نقاط از این نوع دیزل ژنراتور استفاده می شود تا در این شرایط دسترسی به برق قطع نشود. زیرا قطع برق در برخی مکان ها مانند بیمارستان ها تا نیم ساعت خطرناک است و می تواند زندگی را تهدید کند. به همین دلیل چنین فضاهایی باید دارای منبع تغذیه پشتیبان به نام موتور الکتریکی باشند تا از بروز چنین حوادثی جلوگیری شود.

دیزل ژنراتور در ایران

با توجه به اینکه قطعی برق سراسری در کشور ما به خصوص در فصل تابستان بسیار رایج است، دیزل ژنراتورها در مکان ها و مکان های مختلف بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و این تجهیزات برای مردم کشورمان بسیار مهم است. عمده استفاده از دیزل ژنراتورها در ایران مربوط به نهادها و سازمان هایی مانند:

بیمارستان ها

مرکز پزشکی

کلینیک ها

ایستگاه آتش نشانی

نهادها و سازمان های دولتی

بانک

دفاتر

خیابان ها

ساختمان های بزرگ

این برج

باغ

زمین کشاورزی

صنایع

سوله ها و انبارهای خارج از شهر

مکان هایی که مجوز استفاده از برق شهری ندارند

مکان هایی که دسترسی به برق شهری امکان پذیر نیست

همه ....

در واقع می توان گفت در هر جا و هر جایی که اهمیت دریافت برق بسیار زیاد باشد، در آنجا از برق استفاده می شود.

دیزل ژنراتور کوچکتر

یک دیزل ژنراتور کوچک که به آن دیزل ژنراتور قابل حمل نیز می گویند، اندازه کوچکی دارد و به راحتی می توان آن را از مکانی به مکان دیگر منتقل کرد.

از آنجایی که موتورهای دیزلی قابل حمل در مقایسه با انواع دیگر موتورهای دیزلی جابه‌جایی راحت‌تری دارند، همچنین کاربرد بیشتری دارند و برای اهداف مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

به عنوان مثال: از این نوع موتور الکتریکی در هتل ها، فروشگاه ها، نمایشگاه ها و ... استفاده می شود، از طرفی می تواند تلویزیون، کولر، یخچال و غیره را کار کند.

دیزل ژنراتور پایه

دیزل ژنراتور پایه نوعی دیزل ژنراتور است که برای تامین برق مکان هایی که به برق شهری دسترسی ندارند استفاده می شود و اغلب به عنوان تامین کننده اصلی برق در این فضاها استفاده می شود. به عنوان مثال: برای کمپ ها، کمپ ها و معادن، برق معمولاً توسط دیزل ژنراتورهای اصلی تامین می شود.
 

 

مزایای دیزل ژنراتور چیست؟

استفاده از دیزل ژنراتور مزایای زیادی دارد که برخی از مزایای مهم استفاده از آن را می توان به شرح زیر مشاهده کرد:

امکان دسترسی به برق در زمان خاموشی سراسری

تامین برق مورد نیاز در نقاط مختلف

جلوگیری از بسیاری از مشکلات ناشی از قطع برق

از به خطر انداختن زندگی در هنگام قطع برق جلوگیری کنید

قابل حمل بودن دیزل ژنراتور و قابلیت جابجایی آن به نقاط مختلف

انواع مختلفی دارند

قابلیت تامین برق در توان و ولتاژهای مختلف

توانایی عموم در تهیه و دسترسی به این مواد

هیچ محدودیتی برای استفاده از دیزل ژنراتور برای مردم وجود ندارد

سهولت در تهیه این دستگاه در ایران

و...



قیمت دیزل چقدر است؟

دانستن قیمت دیزل ژنراتور برای همه کسانی که قصد خرید آن را دارند مهم است. اما همانطور که در قسمت های بالا گفته شد این موتور انواع مختلفی دارد که قیمت هر کدام متفاوت است و برای تعیین قیمت این موتور به نوع موتور دیزلی که می خواهید بخرید نیاز است. اول تصمیم خواهد گرفت

علاوه بر این، مسائل دیگری نیز می تواند بر قیمت دیزل ژنراتور تأثیر بگذارد مانند:

دیزل ژنراتور نو یا دست دوم

قدرت و کارایی موتور الکتریکی برای تولید برق

اندازه و حجم موتور الکتریکی

نوع موتور الکتریکی

علامت موتور الکتریکی

هدف از تهیه موتور الکتریکی

اندازه اتاقی که قصد استفاده از دیزل ژنراتور را دارید

مغازه ای که موتور برق را از آن می خرید

که...



دیزل ژنراتور نو یا دست دوم؟

دیزل ژنراتور نو یا دست دوم؟ کدام گزینه بهتر است؟ این سوالی است که بسیاری از متقاضیان با آن مواجه هستند. موتور دیزلی قابل خرید دست دوم است و اگر موتور برق نو و بدون مشکل باشد خرید آن کاربردی و سودآور است. اما برای خرید دیزل ژنراتور دست دوم باید در زمان خرید دستگاه را بررسی کنید تا از سالم بودن آن مطمئن شوید. در این صورت خرید آن می تواند هزینه های شما را کاهش دهد.

قیمت دیزل ژنراتور دست دوم

قیمت دیزل ژنراتور دست دوم کمتر از نو است و می توانید آن را با قیمت بسیار کمتری خریداری کنید. معمولا قیمت این نوع موتور الکتریکی حدود نصف قیمت نوع جدید است و در بودجه مصرفی در این زمینه تا حد زیادی صرفه جویی می شود. اما در نظر داشته باشید که قیمت الکتروموتور نو و دست دوم بسته به مشخصات آن متفاوت خواهد بود.


حرف پایانی

اگر قصد خرید دیزل ژنراتور نو یا دست دوم را دارید می توانید آن را از فروشگاه کاشانی خریداری کنید. شرکت کاشانی یکی از بهترین پخش کننده های دیزل ژنراتور در کشور می باشد که امکان تهیه مدل های مختلف را برای هموطنان عزیز فراهم کرده است. می توانید در قسمت های مختلف سایت kashanico.com با دیزل ژنراتورها بیشتر آشنا شوید و انواع آنها را بررسی کنید.
 

 

متن کامل مقاله را بخوانید:

https://www.asriran.com/fa/news/892310/%D8%AF%DB%8C%D8%B2%D9%84-%DA%98%D9%86%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D8%B4%D8%A7%D9%86%DB%8C

 

http://aftabir.com/reportages/view/4620/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%87%D9%88%DB%8C%D9%87-%D9%85%D8%B7%D8%A8%D9%88%D8%B9

  • web kadeh

1. ممکن است چیزی برای تغییر وجود نداشته باشد!

به گفته گوگل، حتی اگر رتبه شما کاهش یابد، ممکن است چیزی تغییر کند. ما می دانیم که افرادی که صاحب یک وب سایت هستند و با خرابی مواجه شده اند در تلاش هستند تا مشکل را برطرف کنند، اما می خواهیم به شما بگوییم که شما نباید موارد اشتباه را برطرف کنید. غیر از این، هیچ کاری نمی توان برای رفع آن انجام داد. "

به روز رسانی اصلی گوگل هیچ وب سایت خاصی را هدف قرار نمی دهد. به روز رسانی های اصلی برای بهبود نحوه ارزیابی کلی محتوا توسط سیستم رتبه بندی گوگل عبارتند از:

صفحاتی که ممکن است با به‌روزرسانی اصلی کار نکرده باشند، خوب هستند. آنها دستورالعمل‌های Google را نقض نکرده‌اند و مشمول دستورالعمل‌های عملکرد یا الگوریتم‌ها نیستند، زیرا سایت‌هایی که این دستورالعمل‌ها را نقض می‌کنند ممکن است تحت تأثیر منفی قرار بگیرند.

در واقع، هیچ چیزی در به روز رسانی واقعی وجود ندارد که صفحات یا سایت های خاصی را هدف قرار دهد. در عوض، تغییرات مربوط به بهبود روش کلی ارزیابی محتوا توسط این سیستم‌های الگوریتمی است. "

اساساً وقتی رتبه شما پس از یک به روز رسانی بزرگ کاهش می یابد، نتایج و رتبه وب سایت شما تغییر نمی کند.

2. تغییراتی وجود دارد

آیا به نظر می رسد محتوا در خدمت منافع واقعی بازدیدکنندگان وب سایت است؟ یا برای رتبه بهتر در نتایج جستجو طراحی شده است؟

همچنین از سایر افرادی که به سایت شما متصل نیستند بخواهید تا ارزیابی صادقانه ای از وب سایت شما انجام دهند. به طور کلی، اصول Google E-A-T (تخصص، اصالت و اعتماد).

3. نحوه انجام این کارها

اگر می خواهید رتبه های بالایی کسب کنید، بهینه سازی صفحه وب مهم است. ابزارهای تجزیه و تحلیل موجود کمک می کند تا وب سایت شما تا حد امکان به نیازهای مخاطب نزدیک شود.

به عنوان مثال، یک ابزار ممیزی وب سایت، وب سایت شما را برای کلمات کلیدی بررسی می کند. 10 ابزار برتر بهینه سازی وب سایت شما را با وب سایت های دیگر مقایسه می کند.

علاوه بر ابزارهای بالا، SEOprofiler ابزارهایی را ارائه می دهد که به شما کمک می کند کلمات کلیدی خوب را پیدا کنید، ابزارهایی که به شما در بهینه سازی لینک ها، ابزارهای هوش مصنوعی و موارد دیگر کمک می کنند.

راهنمای گوگل در مورد نحوه برخورد با به روز رسانی های اصلی الگوریتم

یک پست وبلاگ گوگل نکاتی را برای مدیران سایت ارائه می دهد که برای بهبود رتبه پس از یک به روز رسانی بزرگ چه کاری انجام دهند.

این تغییرات به منظور بهبود محتوا در گوگل انجام شده است، بنابراین "ممکن است باعث شود سایت هایی که قبلا رتبه پایینی داشتند عملکرد بهتری داشته باشند." رتبه بندی متفاوت است و برخی از سایت ها به سادگی تنزل رتبه داده می شوند و سایت های شایسته تر جایگزین می شوند.

به ارائه بهترین محتوا ادامه دهید!

به محتوای خود امتیاز دهید

توصیه های گوگل همچنان بر ارائه بهترین محتوا متمرکز است. مانند لیستی از سوالاتی که باید در مورد محتوای خود بپرسید، این راهنما به چهار دسته اصلی تقسیم می شود:

محتوا و کیفیت آن:

آیا محتوای اصلی، مرتبط، صادقانه، مفید و ارزشمند است؟

تخصص: خوب تحقیق شده، توسط یک مرجع محترم به دقت بررسی شده است؟

ارائه: آیا به خوبی نوشته شده و بدون خطا است، آیا در دستگاه های مختلف به خوبی نمایش داده می شود؟

مقایسه: آیا در مقایسه با سایر محتوای مشابه ارزش ارائه می دهد و آیا علاقه خوبی برای بازدیدکنندگان ایجاد می کند؟

E-A-T که مخفف Expertise-Authority-Trustworthiness است، در دستورالعمل های گوگل برای ارزیابی کیفیت محتوا استفاده می شود و موتور جستجو به آن به عنوان منبع دیگری برای توصیه در مورد محتوای خوب اشاره می کند.

زمان بهبودی

همانطور که گفته شد، به روز رسانی های اولیه هر چند ماه یکبار اتفاق می افتد و یک سوال رایج این است که چقدر طول می کشد تا سایت به نتایج قبلی بازگردد.

گوگل می گوید: با فرض اینکه بهبودهایی انجام شده باشد - ممکن است تا به روز رسانی نسخه اصلی بعدی ادامه یابد. با این حال، محتوای «اگر بهبودها حکم می‌کنند» را می‌توان با یکی از به‌روزرسانی‌های اصلی کوچک‌تر که به‌طور مداوم منتشر می‌شود، بازیابی کرد.

گوگل اشاره می کند که بهینه سازی وب مستر موفقیت را تضمین نمی کند و محتوای مرتبط تر نسبت به سایر صفحات رتبه بالاتری خواهد داشت.

آیا این کمک می کند

آره. اگرچه توصیه های گوگل تا حد زیادی با آنچه قبلا گفته شد مطابقت دارد،

این مقاله یک راهنمای و چک لیست مفید و متمرکز است که مدیران وب‌سایت‌ها می‌توانند هنگام اجرای به‌روزرسانی بعدی هسته آن را مرور کنند.

سوال: چه چیزی در آپدیت الگوریتم گوگل در دسامبر 2020 تغییر خواهد کرد؟

اکنون گوگل اعلام کرده است که به روز رسانی بزرگ را برای دسامبر 2020 منتشر خواهد کرد.

در حال حاضر، هیچ کس دقیقاً نمی داند که تغییرات جدید چه خواهند بود و چگونه بر SERP ها (صفحه نتایج موتور جستجو) تأثیر خواهند گذاشت. گوگل در توییتر اعلام کرد که عرضه آن آغاز شده است و بیش از دو هفته در سراسر جهان طول خواهد کشید.

یکی از بزرگ‌ترین تغییرات نسبت به سال‌های گذشته، آپدیت آوریل ۲۰۱۵ به Mobilegeddon بود. خوب به یاد دارم که برای سایت هایی که این امتیاز را نمی گرفتند مجازات های سختی در نظر گرفته شد.

 


تجربه شخصی من و تغییرات بزرگ

حتی در حال حاضر، گوگل تغییر بعدی را اعلام خواهد کرد و این به روز رسانی می تواند تفاوت بزرگی در نتایج وب سایت ایجاد کند و به توسعه دهندگان و SEO اجازه می دهد تا برای تغییر بزرگ آماده شوند. همین امر در مورد به روز رسانی های اخیر (مثلاً Core Web Vital و غیره) که بیشتر بر زمان بارگذاری و عملکرد به طور کلی متمرکز شده اند صدق می کند.

بنابراین، در هفته های آینده، توجه ویژه ای به رتبه بندی صفحات خود در SERP گوگل داشته باشید. در حالی که هیچ کس تغییرات دقیق را نمی داند، یک مشاوره SEO و غیره وجود دارد. من بر اساس این نتایج فکر می کنم. اصول فنی سئو (محتوای با کیفیت، ابرداده، دسترسی خوب، لینک های ورودی، عملکرد و غیره) برای چندین سال ثابت بوده است، اما احتمالاً در این به روز رسانی به آن پرداخته خواهد شد.

نظرات کاربران خارجی در مورد این به روز رسانی

Google Core Updates یک بازی حدس زدن است

گوگل درباره اینکه به‌روزرسانی هسته‌ای دسامبر 2020 چه خواهد آورد، سر و صدا نکرده است، بنابراین در آن زمان به اندازه Mobilegeddon چشمگیر نبود.

شایان ذکر است که از ماه اکتبر کنسول وب مستر غیرفعال شده است و "عملکردها موقتاً غیرفعال هستند"، بنابراین می تواند مربوط به این نسخه باشد.

اما در پایان فقط زمان مشخص خواهد کرد.
 

 

 

پنجشنبه 2020

به روز رسانی بزرگ برای می 2020

دنی سالیوان، سخنگوی گوگل از طریق توییتر اعلام کرد که گوگل در حال انتشار به روز رسانی برای الگوریتم اصلی خود است.

بعد از حدود 90 دقیقه اعلام کرد که به روز رسانی در حال انجام است و طی 1-2 هفته انجام می شود.

هدف از بازسازی اساسی

تغییرات عمده ای برای تأثیرگذاری بر نتایج جستجو در همه کشورها در همه زبان ها ایجاد شد.

سایت ها با شروع به روز رسانی هسته خود مطمئناً شاهد افزایش یا کاهش رتبه جستجوی خود خواهند بود.

تغییرات در رتبه بندی جستجو معمولا به محتوای سایت ها مربوط می شود.

به این معنی که اگر محتوا از آخرین به روز رسانی محبوب شده باشد، رتبه بالاتری خواهد داشت. مخالفش هم درست است. بنابراین محتوایی به تازگی منتشر شده است که در زمان آخرین به روز رسانی وجود نداشته است.

با این حال، به روز رسانی ها باید ابتدا با محتوا بررسی شوند. به طور خلاصه، لیست ممکن است کاملاً متفاوت از گذشته باشد.

پس از هفت ماه، گوگل به‌روزرسانی جدید هسته (نسخه ویژه دسامبر 2020) را منتشر کرد.

 


بری شوارتز در 3 دسامبر 2020 ساعت 10:36 صبح

گوگل اعلام کرده است که به‌روزرسانی جدیدی برای هسته خود منتشر می‌کند (به‌روزرسانی اصلی دسامبر 2020). این سومین آپدیت بزرگ سال 2020 است.

لازم به ذکر است که اولین به روز رسانی اصلی ژانویه 2020 و نسخه دوم آپدیت اصلی می 2020 بود.

در اینجا یک توییت اعلامیه گوگل آمده است که در آن گوگل می گوید: «بعد از امروز، همانطور که چندین بار در سال انجام می دهیم ما نسخه جدیدی از به روز رسانی الگوریتم اصلی را منتشر خواهیم کرد. به‌روزرسانی اصلی دسامبر 2020 نامیده می‌شود."

شروع در ساعت 1:00 بعد از ظهر گوگل به این معنی است که گوگل این به‌روزرسانی اصلی دسامبر 2020 را حدود ساعت 13:00 بعد از ظهر، دو ساعت و نیم پس از اینکه گوگل اعلام کرد این به‌روزرسانی در دسترس خواهد بود، آغاز کرد.

گوگل اضافه کرد: «به‌روزرسانی اصلی نوامبر 2020 فعال است. طبق معمول با این به روز رسانی ها، حدود یک یا دو هفته طول می کشد تا به طور کامل عرضه شود. "

به روز رسانی های قبلی آخرین (به روز رسانی اصلی)، می 2020، یک به روز رسانی بزرگ و گسترده بود که دو هفته طول کشید تا به طور کامل عرضه شود.

قبل از اینکه گوگل آپدیت اصلی را برای ژانویه 2020 اعلام کند، کانال تلگرام سئوتن در مورد این آپدیت تحقیق کرده است.

قبل از این به روز رسانی چیست؟ این به روز رسانی مورد پسند بسیاری از وب مسترها و مدیران سایت قرار نگرفت زیرا بسیاری به آنها گفتند که به اندازه آپدیت قبلی تاثیرگذار نبوده است.

گوگل نیز در ماه نوامبر یک به‌روزرسانی منتشر کرد، اما این به‌روزرسانی مختص رتبه‌بندی محلی بود.

این تغییرات برای تمامی مدیران وب سایت ها از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و دلیلی بر وجود تغییرات عمده در نتایج و رتبه بندی وب سایت ها می باشد.

مشخص نیست و نمی توان فهمید که گوگل چه زمانی این به روز رسانی ها را انجام می دهد، گوگل مشکلاتی را با این داده ها نشان می دهد تا بداند آیا سایت برای مخاطبانش طراحی شده است یا فقط برای کسب رتبه ایجاد شده اند. ?
 

 

بزرگترین تغییرات در سال 2020 چیست؟

تعداد جستجوهای ناموفق

همچنین به‌عنوان «بخش فضای صفر» و «فضای صفر» شناخته می‌شود، در بین سایت‌ها در حال افزایش است. این بدان معناست که به جای کلیک بر روی پیوند و بازدید از آن، بازدیدکننده دقیقاً همانجا در صفحه نتایج است. تحقیقات پاسخ خود را می یابد.

هر بار که گوگل الگوریتم خود را به روز می کند، یک گام به جلو برمی دارد تا تجربه جستجو را کاربرپسندتر کند. با این حال، ما به عنوان متخصص سئو، استفاده از تکنیک های کلاه سفید را پیشنهاد می کنیم.

دستورالعمل هایی برای وب مسترها چیزی است که گوگل قبل از به روز رسانی های اصلی الگوریتم برای ارزیابی کیفیت صفحه فعلی در گوگل اعلام کرده است.

این بدان معناست که وب‌سایت‌هایی که محتوای باکیفیت منتشر می‌کنند اما رتبه بالایی در گوگل ندارند، تقویت می‌شوند.

با این حال، وب سایت هایی که شاهد افت رتبه هستند باید دلایل پشت آن را بررسی کنند.

به گفته گوگل، افت رتبه بعد از یک به روز رسانی بزرگ به معنای بد بودن وب سایت یا محتوای آن نیست. غول جستجو گفت که شخصی می تواند به سادگی محتوای به روز شده بنویسد یا اطلاعات جدیدی اضافه کند که کاربران علاقه بیشتری به خواندن آن دارند.


ما در آینده تجزیه و تحلیل عمیق تری به روز رسانی انجام خواهیم داد و شما را با آخرین ردیاب های به روز رسانی به روز خواهیم کرد.

اطلاعیه فعلی فقط یک هشدار است و نسخه های بیشتری بعداً منتشر خواهند شد و احتمالاً برای چند روز مانند قبل ادامه خواهند داشت.

چیزی که این به روز رسانی را مهم تر می کند این است که بعد از هفت ماه ارائه می شود.

اما با به‌روزرسانی جدید گوگل، گوگل نحوه ارزیابی محتوا را پس از تغییرات سایت از آخرین به‌روزرسانی، مجدداً ارزیابی می‌کند.

سایت هایی که برای بهبود رتبه خود سخت تلاش کرده اند ممکن است با افت رتبه مواجه شوند. از سوی دیگر، سایت هایی که تلاش زیادی برای بهینه سازی محتوای خود نکرده اند، همچنان می توانند نتایج خوبی کسب کنند.

یک چیز مسلم است: این به روز رسانی تاثیر قابل توجهی خواهد داشت. به روز رسانی های اولیه در نتایج جستجو در همه کشورها و زبان ها قابل مشاهده و موثر هستند.

هر وب سایتی با شروع به روز رسانی صفحه اصلی خود شاهد کاهش یا افزایش نتایج جستجو خواهد بود.

تغییرات در رتبه بندی، چه مثبت یا منفی، نشان دهنده اهمیت محتوا است.

اگر محتوا از آخرین به‌روزرسانی اصلی بهینه‌سازی شده باشد، احتمالاً در رتبه‌بندی بالاتر خواهد رفت. برعکس این روند نیز دور از انتظار نیست.

افزودن اطلاعات اضافی به یک محتوا، روشی مؤثر برای نشان دادن ارتباط آن با سؤالات مخاطبان به Google است.

اگر یک تغییر کلی در علاقه جستجو به سمت یک موضوع خاص وجود داشته باشد، ممکن است محتوا مرتبط‌تر در نظر گرفته شود.

برای کسب رتبه بهتر در نتایج جستجوی گوگل پس از این به روز رسانی چه کنیم؟

گوگل نکات رسمی را برای کمک به شما در بهبود رتبه بندی منتشر کرده است.

این مقاله را بخوانید و رتبه گوگل خود را ارتقا دهید.

 


 

1. هیچ چیز نمی تواند تغییر کند!

به گفته گوگل، حتی اگر رتبه شما کاهش یابد، هیچ چیز نمی تواند تغییر کند. ما می دانیم که شما یک سایت دارید و برای رفع مشکل یک قطره چکان دارید، اما می خواهیم به شما بگوییم که نباید راه اشتباهی را دنبال کنید. علاوه بر این، ممکن است چیزی برای اصلاح وجود نداشته باشد. "

بررسی های بومی گوگل مختص وب سایت های خاصی نیست. به‌روزرسانی‌های اصلی برای بهبود روشی که سیستم‌های Google به طور کلی محتوا را رتبه‌بندی می‌کنند عبارتند از:

صفحاتی که ممکن است با به‌روزرسانی اصلی عمل نکرده باشند، خوب هستند. آنها دستورالعمل‌های Google را نقض نکرده‌اند و مشمول دستورالعمل‌های عملکرد یا الگوریتم‌ها نیستند، زیرا سایت‌هایی که این دستورالعمل‌ها را نقض می‌کنند ممکن است تحت تأثیر منفی قرار بگیرند.

در واقع، هیچ چیزی در به روز رسانی اصلی وجود ندارد که صفحات یا وب سایت های خاصی را هدف قرار دهد. در عوض، این تغییر به بهبود روش کلی ارزیابی محتوا توسط این سیستم های الگوریتمی مربوط می شود.

اساساً اگر رتبه شما پس از یک به روز رسانی بزرگ کاهش یابد، نتایج و رتبه سایت شما تغییر نخواهد کرد.

2. می توانید تغییراتی ایجاد کنید

آیا به نظر می رسد این محتوا با علایق واقعی بازدیدکنندگان سایت مطابقت دارد؟ یا فقط برای رتبه بهتر در نتایج جستجو ساخته شده است؟

همچنین از سایر افرادی که با سایت شما مرتبط نیستند بخواهید که یک بررسی صادقانه از سایت شما ارائه دهند. به طور کلی، اصول Google E-A-T (تخصص، اصالت و اعتماد) اعمال می شود.

3. نحوه انجام این کارها

اگر می خواهید رتبه های بالایی کسب کنید، بهینه سازی صفحه وب مهم است. ابزارهای تجزیه و تحلیل موجود به شما کمک می کند تا وب سایت خود را به نیازهای مخاطبان خود نزدیک کنید.

به عنوان مثال، یک ابزار ممیزی وب سایت، سایت شما را برای کلمات کلیدی بررسی می کند. ابزار Top 10 Optimizer سایت شما را با سایت های دیگر مقایسه می کند.

علاوه بر ابزارهای ذکر شده در بالا، SEOprofiler ابزارهایی را ارائه می دهد که به شما کمک می کند کلمات کلیدی مناسب را پیدا کنید، ابزارهایی که به شما در بهینه سازی پیوندها، ابزارهای هوش مصنوعی و موارد دیگر کمک می کنند.
 

 

 

راهنمای گوگل برای مقابله با به روز رسانی های اصلی الگوریتم

پست وبلاگ گوگل به مدیران سایت توصیه می کند که پس از یک به روز رسانی بزرگ چه کاری برای بهبود رتبه بندی انجام دهند.

هدف از این تغییر بهبود محتوا در گوگل است، بنابراین "می تواند باعث شود برخی از صفحاتی که قبلاً از کار افتاده بودند بهتر عمل کنند." تغییرات در سیستم رتبه بندی و برخی از صفحات به سادگی کاهش یافته و با صفحات مناسب دیگری جایگزین می شوند.

سعی کنید به تولید محتوای بهتر ادامه دهید!

به محتوای خود امتیاز دهید

توصیه های گوگل بر ارائه بهترین محتوای ممکن تمرکز دارد. راهنما مجموعه ای از سوالات در مورد محتوای شما است و در چهار دسته اصلی قرار می گیرد:

محتوا و کیفیت آن:



آیا مطالب اصیل، معنادار، صادقانه، مفید و ارزشمند هستند؟

تخصص: آیا توسط یک مرجع معتبر به خوبی تحقیق و بررسی شده است؟

ارائه: آیا به خوبی نوشته شده و خطا ندارد و در دستگاه های مختلف به خوبی نمایش داده می شود؟

مقایسه: آیا در مقایسه با سایر محتوای مشابه ارزش ارائه می دهد و علاقه واقعی مخاطب را ایجاد می کند؟

E-A-T که مخفف Expertise-Authority-Trust است، در دستورالعمل های ارزیابی کیفیت محتوای گوگل استفاده می شود و موتور جستجو به آن به عنوان منبع دیگری برای مشاوره محتوای عالی اشاره می کند.

زمان بهبودی

همانطور که گفته شد، به روز رسانی های اصلی هر چند ماه یکبار اتفاق می افتد و یک سوال رایج این است که چقدر طول می کشد تا سایت به نتایج قبلی خود بازگردد.

گوگل می گوید: با فرض اینکه هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد - ممکن است تا به روز رسانی بعدی ادامه داشته باشد. با این حال، ممکن است پس از انتشار یکی از آیتم‌های کوچک‌تر، «در صورت دستور توسعه»، محتوا نیز بازیابی شود.

گوگل اشاره می‌کند که بهینه‌سازی توسط وب‌مسترها بازیابی را تضمین نمی‌کند و محتوای مرتبط‌تر نسبت به سایر صفحات در رتبه بالاتری قرار می‌گیرد.



آیا مفید است؟

آره. اگرچه توصیه های گوگل تا حد زیادی با آنچه قبلا بیان شد مطابقت دارد،

این مقاله یک راهنمای و چک لیست مفید و هدفمند است که مدیران وب‌سایت‌ها می‌توانند هنگام اجرای به‌روزرسانی بعدی هسته آن را مرور کنند.

سوال: چه چیزی در آپدیت الگوریتم گوگل در دسامبر 2020 تغییر خواهد کرد؟

اکنون گوگل اعلام کرده است که در دسامبر 2020 به‌روزرسانی بزرگی را ارائه خواهد کرد.

در حال حاضر، هیچ کس نمی داند تغییرات جدید چیست و چگونه بر SERP (صفحات نتایج موتور جستجو) آنها تأثیر می گذارد. گوگل در توییتر اعلام کرد که عرضه آن را آغاز کرده است و دو یا چند هفته طول می کشد تا در سطح جهانی عرضه شود.

در سال‌های گذشته، به‌روزرسانی آوریل 2015 Mobilized بزرگترین تغییر بود به خوبی یادم هست که برای سایت هایی که آن امتیاز را نداشتند، مجازات شدیدی در نظر گرفته شد
 

 

تجربه شخصی من و تغییرات بزرگ

حتی در حال حاضر، گوگل در مورد تغییرات آتی ارتباط برقرار می کند و این به روز رسانی می تواند تفاوت زیادی در نتایج وب سایت ایجاد کند، بنابراین توسعه دهندگان و سئو سایت برای تغییرات اساسی آماده می شوند. همین امر در مورد به روز رسانی های اخیر مربوط به زمان بارگذاری و عملکرد کلی (مثلاً با Core Web Vital و غیره) صدق می کند.

بنابراین، در هفته های آینده، توجه ویژه ای به رتبه سایت های خود در SERP گوگل داشته باشید. اگرچه هیچ کس تغییرات دقیق را نمی داند، مشاوره های سئو و غیره وجود دارد. من بر اساس این نتایج حدس می زنم. اصول فنی سئو (محتوای با کیفیت، ابرداده، دسترسی خوب، لینک‌های ورودی، عملکرد و غیره) در طول سال‌ها ثابت مانده‌اند، اما احتمالاً در این به‌روزرسانی به آنها پرداخته خواهد شد.

بازخورد کاربران خارجی در مورد این به روز رسانی

به روز رسانی های اصلی گوگل یک بازی حدس زدن هستند

گوگل سر و صدای زیادی در مورد اینکه به‌روزرسانی بزرگ دسامبر 2020 چه خواهد کرد، به میان نیاورده است، بنابراین به اندازه MobileGaddon در زمان خود چشمگیر نیست.

شایان ذکر است که کنسول وب مستر از ماه اکتبر غیرفعال شده و "عملکردها به طور موقت غیرفعال شده اند"، بنابراین ممکن است مربوط به این نسخه باشد.



اما در پایان فقط زمان مشخص خواهد کرد.

گزارش وب مستر گوگل در دسامبر 2020

نوامبر یک ماه شلوغ بود که Google تاریخ راه اندازی به روز رسانی تجربه صفحه را به ما داد و با آن، گوگل در حال آزمایش نشانگر یا نشانی است که در نتایج جستجو برای این تغییر ظاهر می شود.

گوگل چندین به‌روزرسانی الگوریتم نامشخص را در این ماه منتشر کرده است، اما از آخرین باری که این به‌روزرسانی در 4 می اعلام شد، بیش از 7 ماه می‌گذرد و ما هنوز آپدیت اصلی را ندیده‌ایم. . و از آپدیت قبلی متوجه شدیم که دیپرانک رمز الگوریتم BERT است

گوگل رابطه پیوند غیرمعمول را در قطعه های برجسته آزمایش کرده است که سئوکاران و ناشران را آزار می دهد.

گوگل همچنین در نهایت شروع به رتبه بندی محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی کرد، اما این یک اشتباه بود و همه آنها را از جستجو حذف کرد.

تغییرات کنسول جستجو

تیم کنسول جستجوی گوگل در حال معرفی بخش بررسی آمار خزنده جدید، انتقال ابزار فاصله‌گذاری و رفع خطاهای مداخله دستی است. علاوه بر این، گوگل انتقال گسترده ای از مرکز وب مستر گوگل به مرکز جستجوی گوگل انجام داده است.


اما همچنان خزنده درخواست کار نمی کند.

در نهایت باید بگوییم که بسیاری از افراد طبق گزارش های دریافتی توسط سئو وبلاگ ها از ماه گذشته افزایش چشمگیر و کاهش شدید تعلیق را تجربه کرده اند. باید درک کنید که برای جبران گذشته، باید به تولید محتوای بهینه و ایجاد گزارش ها و محصولات جدید در وب سایت خود ادامه دهید. به روز رسانی و تغییرات دیگر و همچنین لیست اعداد زیر را برای پرسیدن ببینید.
 

 

بیشتر بخوانید: https://blogten.ir/note-update-core-dec-2020/

  • web kadeh


وقتی به سونوگرافی فکر می کنید، احتمالاً زن حامله ای را تصور می کنید که منتظر دیدن فرزند متولد نشده خود است. بسیاری از مردم نمی دانند که برخی از انواع سونوگرافی می تواند مشکلات زیبایی ما را بهبود بخشد! یکی از این توانایی ها هیپنوتیزم درمانی است که امروزه طرفداران زیادی دارد. در این مقاله با ماهیت، فواید و عوارض هیپنوتیزم درمانی آشنا می شویم.


بدرفتاری چیست؟

اولتراسوند متمرکز با شدت بالا (HIFU) یک روش درمانی غیرتهاجمی برای جوانسازی پوست و کانتورینگ بدن است که به دلیل توانایی آن در سفت کردن و لیفت کردن پوست و در عین حال تحریک بدن برای تولید کلاژن شناخته شده است. امواج اولتراسوند توسط دستگاه مخصوص به صورت کاملاً کنترل شده و هدفمند استفاده می شود.

این امواج بین مولکول ها اصطکاک ایجاد می کند که باعث ایجاد لرزش در بافت های پوست می شود و در نهایت گرما را در ناحیه مورد نظر افزایش می دهد. سپس این گرما پاسخ طبیعی بدن به ترمیم زخم را تحریک می کند و با تحریک تولید کلاژن منجر به بازسازی پوست می شود. همچنین امواج اولتراسوند می تواند به لایه های عمیق چربی فرستاده شود و چربی را تجزیه کرده و حجم آن را کاهش دهد. هیپوتراپی همه این کارها را بدون آسیب رساندن به بافت های اطراف انجام می دهد!


آیا هایفو برای من مناسب است؟

با افزایش سن، پوست خاصیت ارتجاعی و استحکام خود را از دست می دهد. عوامل زیادی می توانند در تسریع روند پیری نقش داشته باشند، از جمله کمبود خواب، رژیم غذایی نامناسب و سبک زندگی پرمشغله و پر استرس. اگر متوجه شدید که سبک زندگی شما بر پوست شما آسیب وارد کرده است، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که درمان هایفو را در نظر بگیرید.

با این حال، هایفو بهترین یا مناسب ترین گزینه برای همه نیست. به طور کلی این روش بیشترین تفاوت را در افراد بالای 30 سال با ضعف خفیف تا متوسط ​​ایجاد می کند. افراد جوانتر آنقدر که دوست دارند متوجه تفاوت نمی شوند، زیرا پوست آنها هنوز بسیار سفت است. عوارض هیپنوتیزم درمانی نیز در این افراد کمتر دیده می شود.

کسانی که پوست شل و آسیب دیده دارند ممکن است قبل از دیدن نتایج نیاز به چندین جلسه داشته باشند. علاوه بر این، افراد مسن با شلی قابل توجه پوست یا افتادگی شدید در ناحیه گردن، کاندیدای مناسبی برای هایفو نیستند و ممکن است برای درمان‌های جراحی مناسب‌تر باشند.

هایفو همچنین برای افرادی که از ضایعات باز، عفونت های پوستی یا آکنه های شدید یا کیستیک رنج می برند توصیه نمی شود. بهترین راه برای فهمیدن اینکه هایفو می تواند به شما کمک کند یا خیر این است که با پزشک خود مشورت کنید.

نحوه درمان با هایفو

برای اولین بار در سال 2008، هایفو برای اهداف آرایشی مورد استفاده قرار گرفت. درمان های هایفو در گذشته ناراحت کننده بوده است، زیرا گرمای تولید شده توسط دستگاه های هایفو می تواند تا 70 درجه برسد. برای کاهش ناراحتی بیمار، تجهیزات آب درمانی را بهبود بخشیدند. دستگاه های جدید تابش امواج کوتاه را در اختیار بیماران قرار می دهند.

میانگین زمان درمان با دستگاه های HIFU جدید 15 تا 25 دقیقه است. دستگاه های جدید از جدیدترین فناوری اولتراسوند استفاده می کنند و نسبت به درمان های قبلی HIFU قابل تحمل تر هستند.

درمان هایفو معمولا با پاکسازی صورت و استفاده از ژل اولتراسوند در نواحی تحت درمان شروع می شود. ممکن است در طول درمان دردهای مبهم داشته باشید. زیرا دستگاه هایفو سونوگرافی می کند. شما می توانید مطمئن باشید که هایفو یک روش ایمن و غیر تهاجمی است زیرا فقط لایه های عمیق تر پوست را بدون ایجاد سوختگی یا ضربه به سطح پوست هدف قرار می دهد.

در بیماران حساس، ممکن است کاملا بدون درد باشد. اما هنوز هم برای اکثر مردم بسیار دشوار است. نکته مهم این است که وقتی هایفو در قسمت های مختلف بدن و صورت انجام می شود، ممکن است احساس متفاوتی داشته باشید. عوارض جانبی درمان هایفورا نیز متفاوت خواهد بود.

شما می توانید پالس های انرژی اولتراسوند را در نزدیکی نواحی استخوانی که پوست نازک است، مانند پیشانی، فک و استخوان گونه احساس کنید. در برخی موارد، ممکن است پس از درمان به صورت روشن شدن ظاهر شود. خبر خوب این است که این علائم تا یک هفته ادامه دارند و اصلا دردناک نیستند.

 

درمان هایفو چقدر طول می کشد و چه زمانی نتایج را می بینید؟

قابل درک است که بسیاری از مردم سوالات زیادی در مورد زمان درمان هایفو دارند. شاید شما یک رویداد بزرگ در راه است و می خواهید بدانید که چه زمانی درمان خود را انجام دهید تا بهترین ظاهر خود را داشته باشید. شما همچنین می خواهید بدانید که آیا درمان ارزش سرمایه گذاری شما را دارد یا خیر.

مدت درمان

بسته به نواحی تحت درمان، زمان درمان از 1 تا 3 ساعت متغیر است. با این حال، می توانید بلافاصله به روال عادی خود بازگردید و نیازی به زمان بهبودی ندارید. به همین دلیل است که بسیاری از مردم هایفو را بر سایر درمان ها ترجیح می دهند. با این حال، ممکن است کمی قرمزی، تورم یا سوزن سوزن شدن را تجربه کنید. اما این کاملا طبیعی است.

برای دیدن نتایج چقدر باید صبر کرد

مدت زمانی که می توانید انتظار مشاهده نتایج را داشته باشید به ماهیت و شدت مشکلات پوستی شما بستگی دارد. اکثر افراد برای دیدن نتایج هایفو به یک جلسه درمانی نیاز دارند. از سوی دیگر، بسته به پاسخ بیولوژیکی بدن فرد به انرژی اولتراسوند و فرآیند تولید کلاژن، جلسه بعدی می تواند 8 تا 12 هفته پس از اولین جلسه هایفو انجام شود. می توانید انتظار داشته باشید که نتایج HIFU را 12 هفته پس از درمان و نتایج بعدی را بعد از 6 ماه مشاهده کنید. با ادامه مقاله عوارض آب درمانی همراه ما باشید.


نتایج بلند مدت

شما می توانید به مدت 2 تا 3 سال از نتایج درمان هایفو لذت ببرید.به طور کلی به بیماران توصیه می کنیم برای حفظ بهترین نتایج، سالی یک بار تمدید کنند. با ادامه درمان هایفو می توانید با بدنی جوان و سفت از روند پیری سرپیچی کنید.

درمان قسمت های مختلف بدن با کمک هایفو

نواحی محبوب بدن که می توان با هایفو درمان کرد عبارتند از: صورت، چانه دوتایی، بازوها، باسن و ران ها. هایفو همچنین برای خانم هایی که می خواهند بعد از بارداری چربی شکم خود را از بین ببرند و حتی برای خانم هایی که می خواهند فرم کلی بدن خود را تغییر دهند مناسب است.

هایفو علاوه بر از بین بردن چربی، پوست نرم گردن، دکلته، دست ها و زانوها را سفت می کند تا بافت «کاغذی» پوست را از بین ببرد. لایه SMAS، سیستم آپونورتیک عضلانی سطحی، لایه ای غنی از کلاژن از پوست است. هنگامی که گرما از طریق هایفو به این لایه اعمال می شود، تولید کلاژن برای تولید پوست سفت تر تحریک می شود.

هیپوتراپی صورت

HIFU از فناوری اولتراسوند برای هدف قرار دادن لایه‌های عمیق‌تر بافت پوست استفاده می‌کند و در نتیجه پوست را سفت، سفت و کانتور می‌کند. تولید کلاژن جدید را افزایش می دهد و یک روش کاملا غیر تهاجمی برای تجدید آن است. بنابراین، اگر پوست صورت شما خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده است، در اطراف چشم، بهتر است تحت درمان هایفوتراپی صورت قرار بگیرید، در صورتی که خاصیت ارتجاعی آن در زیر فک یا ابرو کاهش یافته است. بلافاصله پس از جراحی، ممکن است متوجه شوید که پوست کمی سفت تر شده است. با تولید کلاژن بیشتر، اثرات آن در هفته های بعد تشدید می شود. عوارض جانبی هایفوتراپی صورت نادر است.

رفع خطوط و چین و چروک پیشانی با هیپنوتیزم

هایفو می تواند تفاوت قابل توجهی در خطوط ریز و چین و چروک روی پیشانی شما ایجاد کند. هایفو جایگزینی عالی برای بوتاکس یا سایر پرکننده ها و محلول های تزریقی است که ظاهر و احساس طبیعی تری با نتایج ماندگارتر ارائه می دهد.

هیپنوتیزم گابگاب

در گذشته برای بیماران مبتلا به درد، جراحی توصیه می شد. با این حال ترس از جراحی، عوارض زیاد بیهوشی و مدت زمان نقاهت طولانی برای متخصصان زیبایی و افرادی که به این مشکل مبتلا هستند، مشکلات جدی محسوب می شود. امروزه هایفوتراپی ایمن ترین و سریع ترین راه برای حل این مشکل است.
 

 

مشکلات هیپوتراپی

عوارض جدی هایفو چیست؟ این روش عوارض جانبی جدی ندارد و عوارض جانبی معمولاً خفیف است. قرمزی یک عارضه جانبی شایع پس از هایفو است. اما این یک اثر موقتی است و به راحتی با یک کرم تسکین دهنده قابل درمان است.

بیماران با پوست حساس ممکن است پس از درمان هایفو کمی تورم و کبودی را تجربه کنند که کاملا طبیعی است و باید طی چند روز از بین برود. برخی از بیماران روز بعد از درمان نیز درد اطراف فک و گونه ها را تجربه می کنند. این نشانه این است که درمان HIFU با شروع فرآیند سنتز کلاژن کار می کند.

یکی دیگر از عوارض جانبی بی حسی موقت در ناحیه تحت درمان هایفو است. دلیل بی حسی این است که آسیب میکرو حرارتی ایجاد شده در بافت پوست می تواند باعث تحریک عصبی شود. هنگامی که عصب بهبود می یابد، بی حسی نیز از بین می رود.

این علائم می تواند تا چهار هفته ادامه داشته باشد، اما مشخص است که به خودی خود برطرف می شوند زیرا بدن کلاژن بیشتری تولید می کند. هنگامی که توسط یک پزشک آموزش دیده به درستی انجام و اجرا شود، هیچ گزارشی از عوارض جانبی طولانی مدت هیپوتراپی وجود ندارد.

مانند هر عمل زیبایی، نتایج از بیمار به بیمار دیگر متفاوت خواهد بود. برخی ممکن است نتایج قابل توجه تری نسبت به دیگران ببینند. تولید کلاژن در بدن کار می کند و تا 6 ماه طول می کشد. بنابراین بسته به میزان خاصیت ارتجاعی پوست، تا 6 ماه می توانید نتایج پیشرونده ای را مشاهده کنید.

پس از آن 3 تا 6 جلسه در فواصل ماهانه برای بهبودی توصیه می شود. دستگاه های مورد استفاده در کلینیک سای نتایج بسیار خوبی را برای صورت و نواحی عمومی بدن با حداقل درد و زمان بهبودی کوتاه ارائه می دهند. انتخاب دستگاه مناسب به میزان قابل توجهی خطرات هایفوتراپی را کاهش می دهد.


عوارض هایفوتراپی صورت

هیپنوتیزم صورت عوارض کمی دارد و شما می توانید بلافاصله پس از درمان صورت فعالیت خود را از سر بگیرید. زیرا سونوگرافی با شدت بالا به لایه های بالایی پوست آسیب نمی رساند. با این حال، ممکن است تورم و قرمزی خفیفی وجود داشته باشد که به سرعت فروکش می کند. همچنین ممکن است کمی به لمس حساس باشید یا احساس سوزن سوزن شدن خفیفی داشته باشید که ممکن است یک یا دو هفته طول بکشد.

در موارد نادر، بی حسی موضعی و کبودی موقت نیز ممکن است رخ دهد. اگرچه عوارض جانبی فیشال هایفو می تواند از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد، اما معمولا دوام زیادی ندارند. موارد منع مصرف فیشال هایفو شامل کاشت لب، اختلالات خونی و تزریق سیلیکون است.



مشکل هایفوتراپی

درمان هایفو یکی از ایمن ترین و کم عارضه ترین راه ها برای خلاص شدن از شر خروپف است. فرض کنید این روش در یک کلینیک معتبر توسط یک پزشک ماهر و با تجربه انجام می شود. در این صورت اثرات بیماری از جمله احساس سوزش و قرمزی بسیار اندک بوده و پس از مدت کوتاهی به طور کامل از بین خواهد رفت.

مقایسه عوارض هیپوتراپی و لیفت صورت با جراحی

در مورد اثرات ضداحتقان درمانی باید توجه داشت که این روش هیچ عارضه ای ایجاد نمی کند. در حین انجام مراحل جراحی، باید با خطرات مربوط به عفونت، خونریزی، عفونت، خونریزی، درد، جای زخم و غیره مواجه شوید.

مقایسه عوارض هیپوتراپی و لیزر

• درمان زیبایی با لیزر نسبت به هیپوتراپی درد بیشتری ایجاد می کند و تاثیر لیزر کمتر است.

• گرمای اعمال شده به پوست توسط لیزر بیش از حد مطلوب است و می تواند عوارض زیادی ایجاد کند.

• با لیزر به دلیل حرارت زیاد و مستقیم اعمال شده به پوست، احتمال آسیب به اپیدرم وجود دارد. هنگامی که امواج اولتراسوند در هایفوتراپی به پوست نفوذ می کند.
 

 

قیمت هیپوتراپی

هزینه آب درمانی بسته به منطقه تحت درمان متفاوت است. علاوه بر این، پزشک، تعداد جلسات درمانی، عمق مشکل پوستی و کلینیک مورد نظر نیز در هزینه نهایی تاثیرگذار خواهد بود. به طور کلی هزینه هایفو نسبت به سایر روش ها مقرون به صرفه تر است.


چگونه یک کلینیک درمانی هایفو را انتخاب کنیم؟

اگر قبلاً درمانی مانند هایفو نداشته اید، می دانیم که انتخاب مرکز درمانی مناسب برای شما می تواند دشوار باشد. با وجود گزینه های بسیار زیاد، چگونه می دانید کدام یک برای شما مناسب است؟ اگر در مورد مزایای هایفو مطالعه کرده اید و می دانید که این همان درمانی است که می خواهید، باید یک پزشک باتجربه را انتخاب کنید که می داند چگونه از این درمان استفاده کند. آنچه می خواهید به آن برسید. می توانید به بیماران گذشته نگاه کنید تا تجربه و سطح خدماتی را که می توانید انتظار داشته باشید به دست آورید.



سخن پایانی در مورد عوارض هیپوتراپی

در این مقاله با فواید و عوارض شیمی درمانی آشنا می شوید. این درمان هیچ عارضه ای ندارد و پس از درمان می توانید به سرعت به زندگی عادی خود بازگردید. هایفو روشی مطمئن است که در کمترین زمان بهترین نتیجه را به شما می دهد. در مورد این درمان زیبایی چطور؟ آیا آن را انتخاب می کنید؟
 

مطالعه مقاله کامل: https://payju.ir/content/لیست-مراکز-تخصصی-هایفوتراپی-در-شیراز

  • web kadeh

معلم خصوصی زبان انگلیسی؛ راهی سریع برای یادگیری زبان آیلتس

به گزارش خبرگزاری مهر، بارها پیش آمده که هر کدام از ما در یادگیری زبان انگلیسی شکست می خوریم. گاهی انتخاب مسیر یادگیری ما را به بیراهه می کشاند و گاهی مسیر طولانی یادگیری ما را خسته و تنبل برای پیشرفت می کند. یادگیری زبان انگلیسی فرآیند کوتاهی نیست، به خصوص اگر هدف آموزش زبان انگلیسی از ابتدا باشد. این سیستم آموزشی در سفر معقول می شود سفر مسافرتی "سفر" همیشه زمانی بیشتر مورد توجه قرار می گیرد که موضوع سفر به خارج از کشور مطرح می شود و دانش آموز برای شرکت در آزمون نیاز به تقویت زبان خود در مدت زمان کوتاهی دارد. آیلتس یا برای آزمون تافل آماده شوید.

اما با تمام این عقب‌نشینی‌ها، می‌توان در این مرحله تصمیم عاقلانه‌ای گرفت تا با یک راه کوتاه برای یادگیری سریع زبان انگلیسی برای آیلتس و سایر مقاصد تحصیلی پایان داد. در واقع استفاده از میانبرها در فرآیند یادگیری ما را در زمان کمتری به مقصد می رساند. کلاس خصوصی معلم زبان انگلیسی یک میانبر آموزشی محبوب و راهی سریع برای یادگیری زبان است. اما چگونه می توانید با کمک یک معلم خصوصی از فرآیند یادگیری لذت ببرید و در سریع ترین زمان به مقصد برسید؟

چقدر طول می کشد تا آیلتس بگیرید؟

همه ما از چالش ها و مشکلات مهاجرت آگاه هستیم. همه ما می دانیم که در این سفر با چه فراز و نشیب هایی روبرو هستیم. هرکسی که آنجا بوده، در مورد رفت و آمدهای این مسیر حرف های زیادی برای گفتن دارد. اما در اینجا در مورد امید و کاهش این چالش ها صحبت خواهیم کرد. یادگیری زبان انگلیسی دغدغه اکثر زبان آموزان برای برقراری ارتباط روان و اخذ مدرک زبان انگلیسی است.

مخصوصاً به این دلیل که اکثر کسانی که با هدف قبولی در آیلتس یا تافل این زبان را مطالعه می کنند، زمان محدودی دارند و نمی توانند به هیچ روشی شروع به یادگیری زبان انگلیسی کنند. معلم خصوصی زبان یکی از سریع ترین راه ها برای یادگیری زبان است. زیرا معلم خصوصی زبان در کلاسی مجزا، با توجه به محدودیت زمانی و اهداف زبان آموز، روش تدریس را سازماندهی می کند و یادگیری را با توجه به سطح دانش آموز خود آغاز می کند. با این سبک یادگیری، زبان آموز فرصت یادگیری و کسب تسلط را در مدت شش ماه تا یک سال خواهد داشت. حتی کسانی که به زبان انگلیسی تسلط دارند و فقط در تلفظ و مکالمه مشکل دارند می توانند با این روش در عرض یک تا سه ماه به سطح بالایی از توانایی مکالمه انگلیسی برسند.

معرفی کتاب های زبان انگلیسی بر پایه پایه

یافتن و دسترسی به منابع یادگیری زبان انگلیسی نباید دشوار باشد. شناسایی کتاب های زبان انگلیسی بر اساس سطح، کار هر زبان آموزی نیست. به دلیل فراوانی منابع یادگیری زبان انگلیسی، دانش آموزان دچار سردرگمی می شوند. ویژگی خوب یادگیری زبان خصوصی این است که این عوامل حواس پرتی را از بین می برد. زیرا اطلاعات و روش هایی که معلم زبان خصوصی برای تدریس انتخاب می کند منبع غنی یادگیری است. همچنین با توجه به سال ها فعالیت تدریس و تجربه غنی در زبان شناسی، شناخت کاملی از کتب و منابع زبان آموزی خود دارد و با توجه به سطح دانش آموزان، کتاب های مناسبی را برای مطالعه و تمرین بیشتر ارائه می دهد. .

مدرس خصوصی زبان انگلیسی؛ سریع ترین راه برای یادگیری آیلتس

انگلیسی را از کجا شروع کنیم؟

این یک سوال رایج اما مهم است. اکثر مردم پاسخ درستی برای این سوال ندارند. اما ما به شما می گوییم که زبان انگلیسی باید از جایی شروع شود که بتوانید سریعتر به مقصد برسید. هر زبان آموزی می تواند یک سبک یادگیری زبان را انتخاب کند. با چند کتاب به زبان انگلیسی شروع کنید و مهارت های زبانی خود را از راه های مختلفی مانند سلف استادی تقویت کنید. اما آیا این روش ها می تواند دانش آموز را سریعتر به هدفش برساند؟ ما به شما می گوییم که مشخص نیست. انتخاب این روش ها امری آزمون و خطا و کسب تجربه است. دانش آموز می تواند با آزمون و خطا و کسب تجربه به تدریج روش صحیح یادگیری را تشخیص دهد، هرچند این روش ممکن است عواقب زیادی برای او داشته باشد. یکی از این پیامدها از دست دادن زمان طلایی مطالعه است.

اما چرا از تجربیات دیگران استفاده نکنیم تا ما را در مسیر درست هدایت کنیم تا هزینه ها و پیامدهای انتخاب هایمان را به حداقل برسانیم؟ این روش یادگیری سریع انگلیسی را می توان با یک فرد با تجربه مانند یک معلم خصوصی به راحتی دنبال کرد.

یک معلم خصوصی زبان به تجربه می داند که برای کدام درس ها وقت گذاشته است و با حذف مطالب و منابع بی اهمیت می تواند زمان بیشتری را برای مطالعه بهتر به دانش آموز بدهد. تمرکز دانش آموز در درس خصوصی بسیار بالاست و چون کلاس گروهی نیست معلم می تواند توضیحات کامل تری را به دانش آموز آموزش دهد.

کلاس خصوصی زبان برای دانش آموز سفارشی شده و معلم بر اساس آمادگی دانش آموز، هدف او از یادگیری زبان و زمانش شروع به تدریس می کند. همچنین در این کلاس نظارت استاد و دقت مطالعات دانش آموز بسیار بالاست و می تواند میزان یادگیری خود را در زمینه های مختلف بسنجد.

قیمت یادگیری زبان انگلیسی در منزل

هزینه تدریس خصوصی در منزل نیز یکی از مهم ترین دغدغه های زبان آموز در انتخاب روش یادگیری سریع زبان انگلیسی است. زیرا آنها معتقدند که هزینه درس زبان خصوصی بیش از هر روش آموزشی دیگری است. با این حال، برای یادگیری یک زبان باید عوامل مهم زیادی را همزمان در نظر گرفت و سپس تصمیم گرفت. زمان رسیدن به فرصت هدف، انرژی و زمان تلف شده و هزینه متحمل شده سه عامل بسیار مهم هستند. به عنوان مثال، زبان آموز باید در عرض یک سال شروع به یادگیری زبان کند تا برای آزمون آیلتس آماده شود. با توجه به بودجه مورد نظر خود ترجیح می دهند در کلاس های گروهی شرکت کنند و از روش حرارتی این کلاس ها استفاده کنند. قطعا این دانش آموز به دلیل هدف و سطح زبان پایینش نمی تواند در این دوره آماده شود. با این حال، او برای این کار انرژی و پول زیادی را صرف رفت و آمد به کلاس های خود کرده است.

اما اگر این زبان آموز مسیر یادگیری خود را با دقت انتخاب کند و از روشی مانند درس خصوصی با معلم زبان برای آمادگی در آزمون استفاده کند، می تواند با همان هزینه ای که برای گروه پرداخت می شود، در زمان دلخواه به نتیجه برسد. درس

معلم انگلیسی آزاد; سریع ترین راه برای مطالعه آیلتس

برای آزمون آیلتس زبان انگلیسی را سریع یاد بگیرید و محل تحصیل خود را هوشمندانه انتخاب کنید

پلتفرم استادبانک به دلیل نگرانی از اینکه دانش آموزان می خواهند زبان انگلیسی را سریع یاد بگیرند، معلمان با استعداد را در مجموعه خود جمع آوری می کند. شما می توانید با ورود به وب سایت تدریس خصوصی استادبانک و یا تماس با شماره 02191005343 به این اساتید حرفه ای دسترسی داشته باشید و با کمک استادبانک و اساتید این مجموعه راهی برای یادگیری سریع زبان انگلیسی برای آیلتس پیدا خواهید کرد البته تا زمانی که این کار را نکنید. شروع تحصیل خود را به تاخیر بیندازید و درخواست خود را برای هزینه های تدریس خصوصی امسال ثبت کنید.
 

  • web kadeh

متن آهنگ تو بیشتر از یه اسمی که خداشه رضا صادقی

چقدر خوبه که وقتی حرف تو هست
تموم حرفها پیشش حقیرن
تموم عاشقا امیدشون تو
تو باهاشون نباشی گوشه گیرن
چقدر خوبه که وقتی حرف تو هست
آدم دوست داره عاشق شه , بخنده
برقصه , بغض کنه , شاعر شه حتی
فراتر باشه از حدِ یه بنده
تو بیشتر از یه اسمی که خداشه
چه خوبه کسی با تو مبتلا شه
واسه لبخند تو کوک باشه سازش
شراب و شعر و شکر باشه نمازش
تو بیشتر از یه اسمی که خداشه
چه خوبه کسی با تو مبتلا شه
واسه لبخند تو کوک باشه سازش
شراب و شعر و شکر باشه نمازش

https://musicdel.ir/single-tracks/174453/

  • web kadeh


در این قسمت ابتدا شرح مختصری از پروفایل خواهیم داشت و سپس مشخصات هافمن یا وین تک را با هم مقایسه می کنیم. upvc مخفف پلی وینیل کلرید غیر پلاستیکی است. پروفیل Upvc در ساخت و ساز، صنعت و راهسازی کاربرد فراوانی دارد اما در ساخت درب و پنجره دوجداره کاربرد فراوانی دارد. پنجره های دوجداره upvc در حال حاضر یکی از پرکاربردترین پنجره ها در جهان می باشد. در گذشته اغلب پنجره ها نقش مسدود کننده نور خانه یا ساختمان را ایفا می کردند، اما با افزایش جمعیت و به دنبال آن آلودگی صوتی و آلودگی هوا، پنجره های upvc تولید شد.



تاریخچه تاسیس شرکت های Vintech و Hoffman

هنگامی که خانواده ساک کسب و کار خود را با تولید لاستیک برای زیره کفش در سال 1956 آغاز کردند، احتمالاً نمی دانستند که کمتر از یک قرن بعد به بزرگترین تولید کننده پروفیل های UPVC برای صنعت ساختمان در سه قاره اروپا تبدیل خواهند شد. ، آسیا و آفریقا و در 8 کشور (ترکیه، آلمان، روسیه، ایران، اوکراین، آذربایجان، تونس و هند) و به همین دلیل چندین هزار نیروی انسانی را در بخش های اداری و تولیدی به کار می گیرد.

تاسیس شعبه اصلی Vintech توسط گروه Edo در آنتالیا و توسعه بازارهای هدف در بیش از 54 کشور جهان، Vintech را به یکی از 280 شرکت برتر ترکیه تبدیل کرده است.

در سال 2000 میلادی (1379 شمسی) و ورود وین تک به بازار مصرف ایران و گسترش آن تا سال 2010، این پروفیل به محبوب ترین متریال مورد استفاده در ساخت پنجره های دو جداره تبدیل شد و در نهایت در سال 2010 به بازار عرضه شد. زمین با مساحت 45000 متر مربع از کارخانه تولید این پروفیل در تبریز جایگاه خود را به عنوان اولین تولید کننده داخلی بر اساس استانداردهای جهانی تثبیت کرده است.

با گذشت زمان و استقبال روزافزون مشتریان در استفاده از پروفیل UPVC در ساخت پنجره های دوجداره، تولیدکنندگان دیگری نیز وارد عرصه تولید شده اند که یکی از این شرکت ها هافمن است که در سال 2006 فعالیت خود را در یک به مساحت 18000 متر مربع و خط تولید 6000 متر مربع راه اندازی شد و در سال های 1393 و 1394 با افزودن فضایی بیش از 2000 متر مربع ظرفیت تولید سالانه خود را از 7200 تن به 17000 تن افزایش داد. در ادامه با این دو پروفایل آشنا خواهید شد.
 

 

نمایه WinTech

سال 2000 میلادی وارد بازار مصرف ایران شد

در سال 1390 خورشیدی (1390 شمسی) کارخانه تولید در تبریز کار خود را آغاز کرد.

مساحت کارخانه 45000 متر مربع است

مساحت اتاق های بسته با تجهیزات صنعتی و اداری و انبارهای مواد اولیه و انبار ماشین آلات ارسال محصولات بیش از 20000 متر مربع می باشد.

مورد مقایسه ای پروفایل هافمن و پروفایل وینتک

کیفیت مواد اولیه در ساخت پروفیل

دارای گواهینامه بین المللی

بزرگترین بخش اطلاعات است

حداکثر وزن بصری


سطح مقطع بزرگی از پروفیل

از نظر مساحت، پروفیل وین تک به دلیل تنوع زیاد، سطح مقطع بزرگتری نسبت به پروفیل هافمن دارد، مخصوصا در راه آهن یا کشویی که وین تک یکی از بهترین های دنیاست.

بالاترین مشخصات

از نظر وزن، این دو پروفیل هافمن و وینتک دارای رتبه های مجاور با اختلاف طول 100 گرم بر متر هستند.

کیفیت مواد اولیه مورد استفاده در تولید پروفیل

کیفیت مواد اولیه وین تک به دلیل سابقه درخشان و اصالت پروفیل یکی از بهترین های دنیاست.



داشتن گواهینامه بین المللی، نمایه هافمن یا Vintec

شرکت وین تک تنها دارنده گواهینامه کیفیت RAL در ایران است و شرکت هافمن فاقد این گواهی است.

وین تک با پایبندی به قوانین و مقررات خود و عمل به تعهد خود مبنی بر تولید محصولات با کیفیت مطابق با استاندارد RAL به عضویت این ارگان پذیرفته شده و گواهی عضویت خود را دریافت کرده و هم اکنون به عنوان تنها دارنده گواهینامه های کیفیت و RAL می باشد. عضویت ایران پروفیل upvc تولید می کند.



مقایسه خطوط تولید شرکت های Wintech و Hoffmann

بر اساس دستاوردهای تکنولوژیکی KRAUSS MAFEI در آلمان، بزرگترین کارخانه Vintech کاملا اتوماتیک و بدون نیروی کار، نصب 24 اکسترودر، مخلوط کردن مواد اولیه از جمله پودر PVC و سایر محصولات Vintech است. در همان زمان، شرکت هافمن 13 خط اکسترودر ساخت اتریش را برای تولید مواد مخلوط و تغذیه قطعات نصب کرد.



سیستم ها و فناوری کامپوزیت Wintec

برای تولید پروفیل های UPVC با کیفیت و رنگ یکنواخت، واحد میکس از سیستم اختلاط و انتقال مواد پیشرفته و اتوماتیک استفاده می کند، تنها بارگیری مواد اولیه و افزودنی های پلیمری توسط نیروی انسانی انجام می شود.
 

مطالعه مقاله کامل: https://upvcmaster.com/نمایندگی-پنجره-هافمن-در-کرج/

  • web kadeh

انواع کارواش های صنعتی و عملکرد هر کدام را بشناسید

اگر قصد خرید کارواش صنعتی را دارید باید به این موارد توجه کنید. در مرحله اول خرید ماشین شوی تجاری بهتر است بدانید دستگاه شما به چه برقی نیاز دارد، زیرا برخی از کارواش ها با برق تک فاز و برخی دیگر از برق سه فاز استفاده می کنند. در اکثر کارواش های معمولی کارواش تک فاز 100 یا 110 بار و کارواش 3 فاز 150 تا 200 بار (کارواش صنعتی 200 بار) و… بنابراین اگر برق محل خود را می دانید کارواش خود را می شناسید. نقطه نصب، شما می توانید کارواش را خیلی راحت انتخاب کنید.

ماشین لباسشویی صنعتی دستگاهی است که از چهار قسمت اصلی تشکیل شده است.

1- پمپ کارواش

2- موتور برق

3- شاسی و مجموعه (چرخ و دسته)

4- شیر فشار شکن

برندهای معروف کارواش صنعتی

1- پامپ اینتر ایتالیا

2- ایتالیانو برتولینی

3- آلمان بوش

4- کدو تنبل ایتالیا

5- مدار آمریکا

بیشتر تماس هایی که می گیریم این است که کدام برند بهترین است و...: برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که کیفیت پمپ های موجود در بازار خوب است، به خصوص خوب است. یکی از آنها واشر اینتر ایتالیا به دلیل کیفیت ساخت و طول عمر بالا است - تعمیر و نگهداری پمپ (محفظه پمپ بزرگتر است و پمپ به راحتی قابل سرویس است).

امروزه یکی از پرفروش ترین و موثرترین تجهیزات در صنعت برای زدودن کثیفی و کثیفی سطوح صنعتی و اشیاء قابل شستشو با ماشین لباسشویی می باشد. پمپ های کارواش برتولینی که در سایزها و مدل های مختلف طراحی و تولید می شود، یکی از قدرتمندترین تجهیزات کارواش صنعتی است که فشار بالای آب و حذف کامل زباله ها از مناطق مختلف را فراهم می کند.

در وجود آلودگی و زباله شکی نیست. در محیط فقط بهره وری کارگران و کارایی ابزار و تجهیزات را کاهش می دهد. اما باعث کاهش کیفیت و جلوه بصری می شود. طبیعتاً چنین اقداماتی برای ایجاد اختلال در روند تولید و کاهش کیفیت محصولات و خدمات اساسی است. بنابراین، کارهای عملی مربوط به نظافت ضروری و اجتناب ناپذیر است. پمپ های کارواش صنعتی به منظور حذف آلاینده های مختلف و بهبود کیفیت زندگی در محیط زیست با بهره مندی از برنامه های تجهیزات صنعتی نقش مهمی در رفع این مشکلات ایفا می کنند. این همچنین باعث افزایش طول عمر ابزار و تجهیزات می شود. در این قسمت از مقاله قصد داریم تمامی اطلاعات مربوط به انواع کارواش های صنعتی و عملکرد آنها را در اختیار شما قرار دهیم. پس با ما همراه باشید

 

مشاهده منبع: https://abniro.com/car-wash-pump/کارواش-صنعتی/

  • web kadeh