مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

در این وبلاگ کلیه خدمات اینترنتی ارائه می گردد.

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

آسیب های اجتماعی شاید مشق همیشگی ما خبرنگاران باشد، مشقی که باید آن را به صورت های مختلف روایت کنیم، گاهی اوقات به این آسیب ها توجه می شود و گاهی اوقات باید با ممارست هایمان آن را به نتیجه برسانیم.

این بار می خواهیم آسیب های اجتماعی یک سوله در منطقه ۱۷  شهرداری تهران  را روایت کنیم، سوله‌ای که چند سالی است علاوه بر اینکه پاتوق معتادان شده، با آلودگی‌های زیست محیطی که دارد نیز  هم برای اهالی این منطقه مشکل ساز شده است.

سوله ای که حالا تبدیل به پاتوق گرم و نرم برای معتادان متجاهر شده است، اینجا  که قرار بود محل تهویه راه آهن تهران تبریز شود، ولی در حال حاضر نزدیک به ۱۰ سال است که تبدیل به یک معضل برای محله امامزاده حسن (ع) شده است.

در یکی از شب های پاییزی سرد به آنجا می رویم و اهالی کسبه در این رابطه به ما می‌گویند: بیش از ده سال است که این سوله رها شده است و کسی رسیدگی نمی‌کند، تحت هیچ شرایطی ما از هیچ مدیری یک عکس العمل واحدی ندیدیم.

اهالی و کسبه در این کنار آلودگی این سوله به نا امنی آن نیز اشاره می‌کنند، یکی از آنها به خبرنگار ما می‌گوید: یک معضل ما رها شدگی این سوله و پاتوق ازاذل و اوباش و معتادان متجاهر است و شب هم سرقت و نا امنی را شاهد هستیم، واقعا افتضاح است!
دیگری ادامه می‌دهد: آنها برای خودشان اینجا خانه با نایلون و کارتن درست می‌کنند و  فاصله یک متر به یک متر می خوابند و تزریق می‌کنند، برخی اوقات هم از دیوار خانه‌های مردم بالا می‌روند!

اما وقتی به سراغ آن‌ها که  می‌رویم به طور علنی از کار خود می‌گویند، به یکی از آن‌ها می‌گویم شما اینجا چیکار می‌کنید که با صراحت می‌گوید: آمدم جنس بگیرم و بروم!

دیگری می‌گوید: وقتی در پارک می‌نشینیم مامور به ما اعتراض می‌کند، سر کوچه هم نمی توانیم بنشینیم، واقعا نمی‌دانیم چیکار کنیم؟!

یکی از پیرمردهای محله که از قدیمی ها آنجا به شمار می رود، با گلایه از عدم توجه مسئولان به این محله می گوید: شهرداری وقتی به این محل می‌آید اهمیت نمی‌دهد، انگار انسانی در محله امامزاده حسن (ع) زندگی نمی‌کند!

  • web kadeh

یحیی گل محمدی با توجه به اینکه این ۲ بازیکن را در فینال لیگ قهرمانان آسیا در اختیار ندارد تصمیم گرفت در بازی مقابل شاگردان حسینی از ترکیب جدید خود رونمایی کند تا این موضوع شبیه سازی برای فینال آسیا باشد.

البته گل محمدی بین ۲ نیمه به اشتباه خود پی برد و امیری و پهلوان را جایگزین میلاد سرلک و مهدی شیری کرد و دلیل آن هم اهمیت سه امتیاز دیدار با نفت بود، زیرا پرسپولیس در حال حاضر تنها ۵ امتیاز دارد و می‌تواند از دست دادن امتیاز کامل بازی در پایان فصل به ضرر سرخ‌ها باشد.

البته تغییرات مکرر در خط هافبک و حمله پرسپولیس سبب نشد تا در ترکیب دفاعی این تیم تغییرات زیادی ایجاد شود و همچنان سعید آقایی، مهدی شیری، کنعانی‌زادگان و سیدجلال حسینی ۴ دفاع تیم سرخپوش محسوب می‌شوند که به همراه حامد لک سومین کلین شیت متوالی خود را ثبت کردند و در لیگ بیستم رکوردار هستند.

پس از محرومیت عیسی آل کثیر که عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشت سرخ‌ها تنها ۲ گل در حدود ۴۰۰ دقیقه به ثمر رسانده اند. این موضوع باعث نگرانی یحیی گل محمدی و کادر فنی پرسپولیس شده است.

  • web kadeh

به نقل از خبرگزاری فرانسه، کاخ الیزه اعلام کرد امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه از ویدیویی که نشان می‌دهد مأموران پلیس این کشور یک مرد سیاهپوست را مورد ضرب و جرح قرار می‌دهند «بسیار شوکه» شده است.

بر این اساس، این نخستین واکنش رئیس جمهور فرانسه به اقدامی است که آغازگر جنجال درباره خشونت‌های پلیس در این کشور است.

یک منبع دولتی اعلام کرد ژرار دارمانن، وزیر کشور فرانسه پنجشنبه با مکرون دیدار کرد. مکرون از وی خواست آشکارا مجازات‌هایی برای این مأموران اعمال شود.

پس از این دیدار، وزیر کشور فرانسه پنجشنبه شب اعلام کرد خواستار اخراج این چهار مأمور شده است. این مرد سیاهپوست شنبه شب به دست مأموران پلیس فرانسه مورد ضرب و جرح قرار گرفته بود.

  • web kadeh

همانطور که تاکنون متوجه شده‌اید یکی از راه‌های افزایش سریع فروش استفاده از پنل اس ام اس و ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی است و چون افراد روزانه چندین مرتبه موبایلشان را چک می‌کنند به سرعت می‌توانید پیام تبلیغاتی را اطلاع رسانی کنید و جالب است که هزینه اطلاع رسانی پیامکی بسیار مقرن به صرفه است. حالا که متوجه نیازتان به پنل اس ام اس در جهت جذب و حفظ مشتریان شدید، قصد داریم شما در انتخاب یک پنل پیامک خوب کمک کنیم؛ پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا با شناخت امکانات و ویژگی‌های یک پنل پیامکی مناسب کسب و کارتان، بهترین تصمیم را بگیرید.

خرید پنل پیامک

پنل اس ام اس این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا به تمامی شماره‌های مشاغل موجود در هر منطقه دسترسی داشته باشید و از آن‌ها در جهت ارسال پیامک تبلیغاتی هدفمند استفاده نمایید. از جمله این مشاغل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: پنل پیامکی علاوه بر اینکه در بازاریابی کسب و کارهای کوچک و بزرگ به منظور جذب مشتری و افزایش فروش کالا و خدمات کاربرد دارد، در ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی و غیردولتی نیز دارای کاربردهای فراوانی دارد.

برای ارسال پیامک تبلیغاتی به افرادی که پیامک تبلیغاتی را بسته اند ادامه مقاله را مطالعه نمایید. پنل اس ام اس به شما کمک می‌کند تا بتوانید با سرعت بالا و در مقیاس زیاد پیامک انبوه ارسال کنید و احتمالا برای شما جالب است اگر بدانید که دیگر نیازی نیست شماره موبایل ها را خودتان جمع‌آوری کنید، در سامانه پیام کوتاه بانک شماره موبایل ها جمع‌آوری و طبقه بندی شده است و شما فقط با انتخاب نوع دسته‌بندی می‌توانید به مخاطبتان مورد نظرتان پیامک ارسال کنید.

یک پنل پیامک خوب و حرفه‌ای، امکاناتی در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید بازاریابی موفقی داشته باشید. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. لازم به ذکر است در هر زمان اگر امکان جدید در پنل اضافه شود برای تمامی کاربران به صورت رایگان فعال می باشد.
 

  • web kadeh