مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

در این وبلاگ کلیه خدمات اینترنتی ارائه می گردد.

آهنگ جدید آرمین زارعی به نام «پایتم»

سه شنبه, ۱۵ فروردين ۱۴۰۲، ۰۹:۱۰ ق.ظ

متن آهنگ آرمین زارعی پایتم

من انقـــــد غدم که ♬با هیشکی بور نمیخورم
من مـــودی که♬ اینطور نمیشدم
میگی بــــــی♬ تو نمیشه
تو یه بخش منی خودمو گــم♬ نمـــــیکنم
اینجا♬ منـــــو درک نمیکنن
ببین همه♬ مـــــــنو خسته میکنن
ببین دیگه♬ بهت شــــک ♬نمیکنم
قول میدم ســـــــر هر حرفی قهر♬♬ نمیکنم
من♬ هرچی میخوامو تـــــو♬ تو دیدم
همه♬ آیـــــــندمو ♬روتو چیدم
آره شاید یــــــــکم غد ♫♬و لجبازم
ولی هنو هـــــــمه ♫جـــــــوره♫ روتو گیرم
من همه جوره ♫پایــــــتم بایدم♫♫ ببیــــــــنمت هر روز
بغلتــــــم♫ از پیشــــــت ♫جایی♫ نمیرم
راحتم آخه🎼 نیـــــــست کسی نیـــــــست🎼 مثل تو
تو مثل الماســـــــی 🎼هر فــــازی بدی من🎼 میشـــــــــــم همبازیت
هم فازیـــــــــم نداریم 🎼اصلا لجبازی
حساسی🎼 رو من من 🎼وســــــواسی
تابســــــتونا هم گرما سیر 🎼♫با دوتا بلیط توی🎼 پــــــروازیم
زمستونا باهم برف بازی برنامه🎵 شمــــــشک🎵 و عکاسی

من هرچی🎵 میخوامو تو تو دیدم
همه🎵 آیندمو روتو چیدم

من همه جوره پایتم بایدم🎵 ببینمت هر روز
بغلتم از پیشت🎵 جایی نمیرم
راحتم آخه نیست کسی 🎵نیست مثل تو

https://musicdel.ir/single-tracks/216343/

  • web kadeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی