مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

در این وبلاگ کلیه خدمات اینترنتی ارائه می گردد.

آیا از عملکرد تلفن اینترنتی اطلاع دارید؟

يكشنبه, ۱۵ مهر ۱۴۰۳، ۰۸:۴۴ ب.ظ


آیا می دانید چگونه شبکه سازی کنید؟ خرید دستگاه‌ها و تجهیزات موبایل و انجام مراحل نصب یکی از سخت‌ترین و البته پرهزینه‌ترین مراحل برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار است. اگر می خواهید نتایج خوبی در زمینه رشد کسب و کار خود داشته باشید، باید تمام روش های کاری که در حال استفاده است را به دقت بررسی کنید. یکی از بهترین گزینه ها برای راه اندازی یک کسب و کار پایه، خرید یک شبکه اصلی است. درباره سانترال یا تلفن شبکه چه می دانید؟ برای آشنایی بیشتر با این نوع مراکز تا انتهای این مقاله با دایان نت همراه باشید.

تلفن سوئیچ یا شبکه چیست؟

سانترال یا تلفن اینترنتی به شما کمک می کند تا یک سازمان توسعه یافته داشته باشید. برای برقراری راحت‌تر مکالمه بین کاربران یک سازمان، انتخاب یک مرکز تماس آنلاین با اینترنت بهترین راه است. این نوع مرکز، مرکز IP است که از طریق اینترنت کار می کند و تماس با ما را آسان می کند.

برای بهبود روابط و البته ارتباط بین کارمندان و مشتریان خود، استفاده از سوئیچ شبکه بهترین انتخاب و راه حل است. به یاد داشته باشید که اصطلاح انگلیسی Internet Protocol و IP مخفف این عبارت است. با استفاده از این فناوری جدید می توانید تمامی مکالمات بین کارمندان را با استفاده از شبکه تلفن از طریق اینترنت انجام دهید و علاوه بر سهولت ارتباط، در هزینه ها نیز صرفه جویی کنید.

استفاده از تلفن ابری و مرکز تماس ابری، که به عنوان تلفن اینترنتی نیز شناخته می شود، همه ارتباطات شما را آسان تر و قابل مدیریت تر می کند. از نظر اقتصادی، استفاده از سیستم شبکه متمرکز به نفع شرکت شما خواهد بود و می توانید از این طریق در هزینه های زیادی صرفه جویی کنید.

مزایای استفاده از تلفن همراه یا اینترنت

امکان برقراری تماس داخلی و خارجی

تسهیل ارتباط کاربر

امکان انتقال تماس ها در سریع ترین زمان ممکن

با استفاده از تلفن گویا

امکان برقراری تماس تصویری

امکان ارسال و دریافت فایل

امکان ضبط تماس های ورودی و خروجی

امکان استفاده از پیام های ضبط شده در هر زمان

مرکز تماس شبکه

اینترنت به شما کمک می کند بدون صرف هزینه زیاد تماس های صوتی و حتی تماس های ویدیویی موفقی داشته باشید و ارتباط خوبی داشته باشید. به صورت ساده باید یادآور شویم که صرافی شبکه یا سانترال تلفن شبکه از طریق اینترنت کار می کند یعنی سیستم VoIP را پشتیبانی می کند. این نوع جدید از سیستم ها بر روی نرم افزار اجرا می شوند و مانند سانترال های قدیمی کاملاً سخت افزاری نیستند.

مرکز تماس اینترنتی نیازی به تجهیزات سخت افزاری ندارد و خرید و راه اندازی آن کاملا مقرون به صرفه است. برای استفاده از این نوع گوشی فقط به اینترنت نیاز دارید. Cloud Phone شما را به مکان شرکت یا سازمان خود گره نمی زند، می توانید در هر جایی از آن استفاده کنید. در کمتر از یک ساعت می توانید یک گوشی ابری با پیشوند مورد نظر خود خریداری کنید.

توصیه می کنیم نواتل را به صورت آنلاین برای گوشی خود خریداری کنید. تلفن اینترنتی نواتل با هر اینترنتی کار می کند و نیازی به استفاده از اینترنت خاصی ندارید. 20 سال تجربه ارتباط موفق، ناوتل را از سایر رقبا متمایز می کند.

خرید تلفن اینترنتی و شبکه PBX

خرید تلفن اینترنتی نیاز به بودجه هنگفتی ندارد و این نوع تلفن ها و مراکز تماس ابری به شما در مدیریت ارتباطات کمک می کنند. با خرید تلفن اینترنتی نیازی به خرید چندین خط برای ارتباط بهتر بین کارمندان و البته مشتریان خود ندارید.

اگر مجبور به خرید داخلی هستید و می خواهید تمام بخش های شما آماده ارتباط با یکدیگر باشند، مطمئناً خرید تلفن ابری Novatel برای مدیریت صحیح مشتری برای شما بسیار مهم خواهد بود. توجه داشته باشید که در همه جا و در لپ تاپ، نوت بوک، تبلت و دسکتاپ و غیره قابل دسترسی است. با چنین دستگاه هایی می توانید از طریق اینترنت تماس تلفنی برقرار کرده و به مشتریان پاسخ دهید. به خاطر داشته باشید که استفاده از این نوع گوشی ها هاب ها، کابل ها و غیره گران قیمت را برای شما به همراه خواهد داشت. لازم نیست

راه اندازی تلفن شبکه و هزینه آن

اگر به تازگی کسب و کار خود را با خرید تلفن اینترنتی شروع کرده اید، نیازی نیست نگران افزایش تعداد کارمندان و خرید خط تلفن جدید و تجهیزات مربوطه باشید. خرید یک تلفن اینترنتی به شما کمک می کند شماره های محلی زیادی را اضافه کنید و یک مرکز تماس اینترنتی کاملا مجهز کار را برای شما آسان تر می کند.

تهیه سخت افزار و واحد مرکزی با هزینه بسیار بالا برای شما هزینه های اضافی خواهد بود. هزینه راه اندازی تلفن تحت شبکه بسیار مناسب است و ابتدا باید یک گوشی اینترنتی خریداری کنید و تنظیمات لازم را انجام دهید. امکانات خوب مرکز تماس از جمله تلفن گویا، قابلیت ضبط تماس، ایجاد صف، امکان ارسال و دریافت فایل، امکان ویدئو کنفرانس و ... از جمله ویژگی های خوب مرکز تماس ابری است که باعث خواهد شد. با استفاده از آنها در هزینه های زیادی صرفه جویی می کنید.

گوشی را تحت شبکه Novatel قرار دهید

برای راه اندازی تلفن اینترنتی خود نیازی به پرداخت هزینه زیادی ندارید و هزینه این نوع تلفن ثابت بسیار کمتر از تلفن ثابت قدیمی است. هنگامی که یک تلفن اینترنتی خریداری می کنید، ویژگی های مفید زیادی را دریافت می کنید که به شما در رشد کسب و کارتان کمک می کند. هنگام خرید این نوع گوشی از نواتل نیازی به استفاده از اینترنت مجزا ندارید و می توانید از امکانات خوب مرکز تماس ابری استفاده کنید و ارتباط خود را با هر اینترنتی مدیریت کنید. Novatel یک برنامه ویژه برای کمک به آسان تر و ارزان تر کردن اتصال شما دارد.

به خاطر داشته باشید که شرکت های زیادی وجود دارند که می توانید از آنها تلفن اینترنتی تهیه کنید. با این حال، مقایسه امکانات، پشتیبانی و ... را فراموش نکنید، تلاش 20 ساله نواتل و جلوتر ماندن از رقبا، کیفیت کار ما را مشخص می کند. مرکز تماس ابری نواتل یک سانترال VoIP تلفنی یا داخلی است که شرکت ها می توانند بدون نیاز به سخت افزار و تجهیزات، دانش فنی و تخصص در شرکت از آن استفاده کنند و هزینه های نگهداری را به میزان قابل توجهی کاهش داده و امکان استفاده از سرویس را کاهش دهند. در هر کجا و آنلاین قابل دسترسی است.
 

  • web kadeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی