مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

در این وبلاگ کلیه خدمات اینترنتی ارائه می گردد.

1. ممکن است چیزی برای تغییر وجود نداشته باشد!

به گفته گوگل، حتی اگر رتبه شما کاهش یابد، ممکن است چیزی تغییر کند. ما می دانیم که افرادی که صاحب یک وب سایت هستند و با خرابی مواجه شده اند در تلاش هستند تا مشکل را برطرف کنند، اما می خواهیم به شما بگوییم که شما نباید موارد اشتباه را برطرف کنید. غیر از این، هیچ کاری نمی توان برای رفع آن انجام داد. "

به روز رسانی اصلی گوگل هیچ وب سایت خاصی را هدف قرار نمی دهد. به روز رسانی های اصلی برای بهبود نحوه ارزیابی کلی محتوا توسط سیستم رتبه بندی گوگل عبارتند از:

صفحاتی که ممکن است با به‌روزرسانی اصلی کار نکرده باشند، خوب هستند. آنها دستورالعمل‌های Google را نقض نکرده‌اند و مشمول دستورالعمل‌های عملکرد یا الگوریتم‌ها نیستند، زیرا سایت‌هایی که این دستورالعمل‌ها را نقض می‌کنند ممکن است تحت تأثیر منفی قرار بگیرند.

در واقع، هیچ چیزی در به روز رسانی واقعی وجود ندارد که صفحات یا سایت های خاصی را هدف قرار دهد. در عوض، تغییرات مربوط به بهبود روش کلی ارزیابی محتوا توسط این سیستم‌های الگوریتمی است. "

اساساً وقتی رتبه شما پس از یک به روز رسانی بزرگ کاهش می یابد، نتایج و رتبه وب سایت شما تغییر نمی کند.

2. تغییراتی وجود دارد

آیا به نظر می رسد محتوا در خدمت منافع واقعی بازدیدکنندگان وب سایت است؟ یا برای رتبه بهتر در نتایج جستجو طراحی شده است؟

همچنین از سایر افرادی که به سایت شما متصل نیستند بخواهید تا ارزیابی صادقانه ای از وب سایت شما انجام دهند. به طور کلی، اصول Google E-A-T (تخصص، اصالت و اعتماد).

3. نحوه انجام این کارها

اگر می خواهید رتبه های بالایی کسب کنید، بهینه سازی صفحه وب مهم است. ابزارهای تجزیه و تحلیل موجود کمک می کند تا وب سایت شما تا حد امکان به نیازهای مخاطب نزدیک شود.

به عنوان مثال، یک ابزار ممیزی وب سایت، وب سایت شما را برای کلمات کلیدی بررسی می کند. 10 ابزار برتر بهینه سازی وب سایت شما را با وب سایت های دیگر مقایسه می کند.

علاوه بر ابزارهای بالا، SEOprofiler ابزارهایی را ارائه می دهد که به شما کمک می کند کلمات کلیدی خوب را پیدا کنید، ابزارهایی که به شما در بهینه سازی لینک ها، ابزارهای هوش مصنوعی و موارد دیگر کمک می کنند.

راهنمای گوگل در مورد نحوه برخورد با به روز رسانی های اصلی الگوریتم

یک پست وبلاگ گوگل نکاتی را برای مدیران سایت ارائه می دهد که برای بهبود رتبه پس از یک به روز رسانی بزرگ چه کاری انجام دهند.

این تغییرات به منظور بهبود محتوا در گوگل انجام شده است، بنابراین "ممکن است باعث شود سایت هایی که قبلا رتبه پایینی داشتند عملکرد بهتری داشته باشند." رتبه بندی متفاوت است و برخی از سایت ها به سادگی تنزل رتبه داده می شوند و سایت های شایسته تر جایگزین می شوند.

به ارائه بهترین محتوا ادامه دهید!

به محتوای خود امتیاز دهید

توصیه های گوگل همچنان بر ارائه بهترین محتوا متمرکز است. مانند لیستی از سوالاتی که باید در مورد محتوای خود بپرسید، این راهنما به چهار دسته اصلی تقسیم می شود:

محتوا و کیفیت آن:

آیا محتوای اصلی، مرتبط، صادقانه، مفید و ارزشمند است؟

تخصص: خوب تحقیق شده، توسط یک مرجع محترم به دقت بررسی شده است؟

ارائه: آیا به خوبی نوشته شده و بدون خطا است، آیا در دستگاه های مختلف به خوبی نمایش داده می شود؟

مقایسه: آیا در مقایسه با سایر محتوای مشابه ارزش ارائه می دهد و آیا علاقه خوبی برای بازدیدکنندگان ایجاد می کند؟

E-A-T که مخفف Expertise-Authority-Trustworthiness است، در دستورالعمل های گوگل برای ارزیابی کیفیت محتوا استفاده می شود و موتور جستجو به آن به عنوان منبع دیگری برای توصیه در مورد محتوای خوب اشاره می کند.

زمان بهبودی

همانطور که گفته شد، به روز رسانی های اولیه هر چند ماه یکبار اتفاق می افتد و یک سوال رایج این است که چقدر طول می کشد تا سایت به نتایج قبلی بازگردد.

گوگل می گوید: با فرض اینکه بهبودهایی انجام شده باشد - ممکن است تا به روز رسانی نسخه اصلی بعدی ادامه یابد. با این حال، محتوای «اگر بهبودها حکم می‌کنند» را می‌توان با یکی از به‌روزرسانی‌های اصلی کوچک‌تر که به‌طور مداوم منتشر می‌شود، بازیابی کرد.

گوگل اشاره می کند که بهینه سازی وب مستر موفقیت را تضمین نمی کند و محتوای مرتبط تر نسبت به سایر صفحات رتبه بالاتری خواهد داشت.

آیا این کمک می کند

آره. اگرچه توصیه های گوگل تا حد زیادی با آنچه قبلا گفته شد مطابقت دارد،

این مقاله یک راهنمای و چک لیست مفید و متمرکز است که مدیران وب‌سایت‌ها می‌توانند هنگام اجرای به‌روزرسانی بعدی هسته آن را مرور کنند.

سوال: چه چیزی در آپدیت الگوریتم گوگل در دسامبر 2020 تغییر خواهد کرد؟

اکنون گوگل اعلام کرده است که به روز رسانی بزرگ را برای دسامبر 2020 منتشر خواهد کرد.

در حال حاضر، هیچ کس دقیقاً نمی داند که تغییرات جدید چه خواهند بود و چگونه بر SERP ها (صفحه نتایج موتور جستجو) تأثیر خواهند گذاشت. گوگل در توییتر اعلام کرد که عرضه آن آغاز شده است و بیش از دو هفته در سراسر جهان طول خواهد کشید.

یکی از بزرگ‌ترین تغییرات نسبت به سال‌های گذشته، آپدیت آوریل ۲۰۱۵ به Mobilegeddon بود. خوب به یاد دارم که برای سایت هایی که این امتیاز را نمی گرفتند مجازات های سختی در نظر گرفته شد.

 


تجربه شخصی من و تغییرات بزرگ

حتی در حال حاضر، گوگل تغییر بعدی را اعلام خواهد کرد و این به روز رسانی می تواند تفاوت بزرگی در نتایج وب سایت ایجاد کند و به توسعه دهندگان و SEO اجازه می دهد تا برای تغییر بزرگ آماده شوند. همین امر در مورد به روز رسانی های اخیر (مثلاً Core Web Vital و غیره) که بیشتر بر زمان بارگذاری و عملکرد به طور کلی متمرکز شده اند صدق می کند.

بنابراین، در هفته های آینده، توجه ویژه ای به رتبه بندی صفحات خود در SERP گوگل داشته باشید. در حالی که هیچ کس تغییرات دقیق را نمی داند، یک مشاوره SEO و غیره وجود دارد. من بر اساس این نتایج فکر می کنم. اصول فنی سئو (محتوای با کیفیت، ابرداده، دسترسی خوب، لینک های ورودی، عملکرد و غیره) برای چندین سال ثابت بوده است، اما احتمالاً در این به روز رسانی به آن پرداخته خواهد شد.

نظرات کاربران خارجی در مورد این به روز رسانی

Google Core Updates یک بازی حدس زدن است

گوگل درباره اینکه به‌روزرسانی هسته‌ای دسامبر 2020 چه خواهد آورد، سر و صدا نکرده است، بنابراین در آن زمان به اندازه Mobilegeddon چشمگیر نبود.

شایان ذکر است که از ماه اکتبر کنسول وب مستر غیرفعال شده است و "عملکردها موقتاً غیرفعال هستند"، بنابراین می تواند مربوط به این نسخه باشد.

اما در پایان فقط زمان مشخص خواهد کرد.
 

 

 

پنجشنبه 2020

به روز رسانی بزرگ برای می 2020

دنی سالیوان، سخنگوی گوگل از طریق توییتر اعلام کرد که گوگل در حال انتشار به روز رسانی برای الگوریتم اصلی خود است.

بعد از حدود 90 دقیقه اعلام کرد که به روز رسانی در حال انجام است و طی 1-2 هفته انجام می شود.

هدف از بازسازی اساسی

تغییرات عمده ای برای تأثیرگذاری بر نتایج جستجو در همه کشورها در همه زبان ها ایجاد شد.

سایت ها با شروع به روز رسانی هسته خود مطمئناً شاهد افزایش یا کاهش رتبه جستجوی خود خواهند بود.

تغییرات در رتبه بندی جستجو معمولا به محتوای سایت ها مربوط می شود.

به این معنی که اگر محتوا از آخرین به روز رسانی محبوب شده باشد، رتبه بالاتری خواهد داشت. مخالفش هم درست است. بنابراین محتوایی به تازگی منتشر شده است که در زمان آخرین به روز رسانی وجود نداشته است.

با این حال، به روز رسانی ها باید ابتدا با محتوا بررسی شوند. به طور خلاصه، لیست ممکن است کاملاً متفاوت از گذشته باشد.

پس از هفت ماه، گوگل به‌روزرسانی جدید هسته (نسخه ویژه دسامبر 2020) را منتشر کرد.

 


بری شوارتز در 3 دسامبر 2020 ساعت 10:36 صبح

گوگل اعلام کرده است که به‌روزرسانی جدیدی برای هسته خود منتشر می‌کند (به‌روزرسانی اصلی دسامبر 2020). این سومین آپدیت بزرگ سال 2020 است.

لازم به ذکر است که اولین به روز رسانی اصلی ژانویه 2020 و نسخه دوم آپدیت اصلی می 2020 بود.

در اینجا یک توییت اعلامیه گوگل آمده است که در آن گوگل می گوید: «بعد از امروز، همانطور که چندین بار در سال انجام می دهیم ما نسخه جدیدی از به روز رسانی الگوریتم اصلی را منتشر خواهیم کرد. به‌روزرسانی اصلی دسامبر 2020 نامیده می‌شود."

شروع در ساعت 1:00 بعد از ظهر گوگل به این معنی است که گوگل این به‌روزرسانی اصلی دسامبر 2020 را حدود ساعت 13:00 بعد از ظهر، دو ساعت و نیم پس از اینکه گوگل اعلام کرد این به‌روزرسانی در دسترس خواهد بود، آغاز کرد.

گوگل اضافه کرد: «به‌روزرسانی اصلی نوامبر 2020 فعال است. طبق معمول با این به روز رسانی ها، حدود یک یا دو هفته طول می کشد تا به طور کامل عرضه شود. "

به روز رسانی های قبلی آخرین (به روز رسانی اصلی)، می 2020، یک به روز رسانی بزرگ و گسترده بود که دو هفته طول کشید تا به طور کامل عرضه شود.

قبل از اینکه گوگل آپدیت اصلی را برای ژانویه 2020 اعلام کند، کانال تلگرام سئوتن در مورد این آپدیت تحقیق کرده است.

قبل از این به روز رسانی چیست؟ این به روز رسانی مورد پسند بسیاری از وب مسترها و مدیران سایت قرار نگرفت زیرا بسیاری به آنها گفتند که به اندازه آپدیت قبلی تاثیرگذار نبوده است.

گوگل نیز در ماه نوامبر یک به‌روزرسانی منتشر کرد، اما این به‌روزرسانی مختص رتبه‌بندی محلی بود.

این تغییرات برای تمامی مدیران وب سایت ها از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و دلیلی بر وجود تغییرات عمده در نتایج و رتبه بندی وب سایت ها می باشد.

مشخص نیست و نمی توان فهمید که گوگل چه زمانی این به روز رسانی ها را انجام می دهد، گوگل مشکلاتی را با این داده ها نشان می دهد تا بداند آیا سایت برای مخاطبانش طراحی شده است یا فقط برای کسب رتبه ایجاد شده اند. ?
 

 

بزرگترین تغییرات در سال 2020 چیست؟

تعداد جستجوهای ناموفق

همچنین به‌عنوان «بخش فضای صفر» و «فضای صفر» شناخته می‌شود، در بین سایت‌ها در حال افزایش است. این بدان معناست که به جای کلیک بر روی پیوند و بازدید از آن، بازدیدکننده دقیقاً همانجا در صفحه نتایج است. تحقیقات پاسخ خود را می یابد.

هر بار که گوگل الگوریتم خود را به روز می کند، یک گام به جلو برمی دارد تا تجربه جستجو را کاربرپسندتر کند. با این حال، ما به عنوان متخصص سئو، استفاده از تکنیک های کلاه سفید را پیشنهاد می کنیم.

دستورالعمل هایی برای وب مسترها چیزی است که گوگل قبل از به روز رسانی های اصلی الگوریتم برای ارزیابی کیفیت صفحه فعلی در گوگل اعلام کرده است.

این بدان معناست که وب‌سایت‌هایی که محتوای باکیفیت منتشر می‌کنند اما رتبه بالایی در گوگل ندارند، تقویت می‌شوند.

با این حال، وب سایت هایی که شاهد افت رتبه هستند باید دلایل پشت آن را بررسی کنند.

به گفته گوگل، افت رتبه بعد از یک به روز رسانی بزرگ به معنای بد بودن وب سایت یا محتوای آن نیست. غول جستجو گفت که شخصی می تواند به سادگی محتوای به روز شده بنویسد یا اطلاعات جدیدی اضافه کند که کاربران علاقه بیشتری به خواندن آن دارند.


ما در آینده تجزیه و تحلیل عمیق تری به روز رسانی انجام خواهیم داد و شما را با آخرین ردیاب های به روز رسانی به روز خواهیم کرد.

اطلاعیه فعلی فقط یک هشدار است و نسخه های بیشتری بعداً منتشر خواهند شد و احتمالاً برای چند روز مانند قبل ادامه خواهند داشت.

چیزی که این به روز رسانی را مهم تر می کند این است که بعد از هفت ماه ارائه می شود.

اما با به‌روزرسانی جدید گوگل، گوگل نحوه ارزیابی محتوا را پس از تغییرات سایت از آخرین به‌روزرسانی، مجدداً ارزیابی می‌کند.

سایت هایی که برای بهبود رتبه خود سخت تلاش کرده اند ممکن است با افت رتبه مواجه شوند. از سوی دیگر، سایت هایی که تلاش زیادی برای بهینه سازی محتوای خود نکرده اند، همچنان می توانند نتایج خوبی کسب کنند.

یک چیز مسلم است: این به روز رسانی تاثیر قابل توجهی خواهد داشت. به روز رسانی های اولیه در نتایج جستجو در همه کشورها و زبان ها قابل مشاهده و موثر هستند.

هر وب سایتی با شروع به روز رسانی صفحه اصلی خود شاهد کاهش یا افزایش نتایج جستجو خواهد بود.

تغییرات در رتبه بندی، چه مثبت یا منفی، نشان دهنده اهمیت محتوا است.

اگر محتوا از آخرین به‌روزرسانی اصلی بهینه‌سازی شده باشد، احتمالاً در رتبه‌بندی بالاتر خواهد رفت. برعکس این روند نیز دور از انتظار نیست.

افزودن اطلاعات اضافی به یک محتوا، روشی مؤثر برای نشان دادن ارتباط آن با سؤالات مخاطبان به Google است.

اگر یک تغییر کلی در علاقه جستجو به سمت یک موضوع خاص وجود داشته باشد، ممکن است محتوا مرتبط‌تر در نظر گرفته شود.

برای کسب رتبه بهتر در نتایج جستجوی گوگل پس از این به روز رسانی چه کنیم؟

گوگل نکات رسمی را برای کمک به شما در بهبود رتبه بندی منتشر کرده است.

این مقاله را بخوانید و رتبه گوگل خود را ارتقا دهید.

 


 

1. هیچ چیز نمی تواند تغییر کند!

به گفته گوگل، حتی اگر رتبه شما کاهش یابد، هیچ چیز نمی تواند تغییر کند. ما می دانیم که شما یک سایت دارید و برای رفع مشکل یک قطره چکان دارید، اما می خواهیم به شما بگوییم که نباید راه اشتباهی را دنبال کنید. علاوه بر این، ممکن است چیزی برای اصلاح وجود نداشته باشد. "

بررسی های بومی گوگل مختص وب سایت های خاصی نیست. به‌روزرسانی‌های اصلی برای بهبود روشی که سیستم‌های Google به طور کلی محتوا را رتبه‌بندی می‌کنند عبارتند از:

صفحاتی که ممکن است با به‌روزرسانی اصلی عمل نکرده باشند، خوب هستند. آنها دستورالعمل‌های Google را نقض نکرده‌اند و مشمول دستورالعمل‌های عملکرد یا الگوریتم‌ها نیستند، زیرا سایت‌هایی که این دستورالعمل‌ها را نقض می‌کنند ممکن است تحت تأثیر منفی قرار بگیرند.

در واقع، هیچ چیزی در به روز رسانی اصلی وجود ندارد که صفحات یا وب سایت های خاصی را هدف قرار دهد. در عوض، این تغییر به بهبود روش کلی ارزیابی محتوا توسط این سیستم های الگوریتمی مربوط می شود.

اساساً اگر رتبه شما پس از یک به روز رسانی بزرگ کاهش یابد، نتایج و رتبه سایت شما تغییر نخواهد کرد.

2. می توانید تغییراتی ایجاد کنید

آیا به نظر می رسد این محتوا با علایق واقعی بازدیدکنندگان سایت مطابقت دارد؟ یا فقط برای رتبه بهتر در نتایج جستجو ساخته شده است؟

همچنین از سایر افرادی که با سایت شما مرتبط نیستند بخواهید که یک بررسی صادقانه از سایت شما ارائه دهند. به طور کلی، اصول Google E-A-T (تخصص، اصالت و اعتماد) اعمال می شود.

3. نحوه انجام این کارها

اگر می خواهید رتبه های بالایی کسب کنید، بهینه سازی صفحه وب مهم است. ابزارهای تجزیه و تحلیل موجود به شما کمک می کند تا وب سایت خود را به نیازهای مخاطبان خود نزدیک کنید.

به عنوان مثال، یک ابزار ممیزی وب سایت، سایت شما را برای کلمات کلیدی بررسی می کند. ابزار Top 10 Optimizer سایت شما را با سایت های دیگر مقایسه می کند.

علاوه بر ابزارهای ذکر شده در بالا، SEOprofiler ابزارهایی را ارائه می دهد که به شما کمک می کند کلمات کلیدی مناسب را پیدا کنید، ابزارهایی که به شما در بهینه سازی پیوندها، ابزارهای هوش مصنوعی و موارد دیگر کمک می کنند.
 

 

 

راهنمای گوگل برای مقابله با به روز رسانی های اصلی الگوریتم

پست وبلاگ گوگل به مدیران سایت توصیه می کند که پس از یک به روز رسانی بزرگ چه کاری برای بهبود رتبه بندی انجام دهند.

هدف از این تغییر بهبود محتوا در گوگل است، بنابراین "می تواند باعث شود برخی از صفحاتی که قبلاً از کار افتاده بودند بهتر عمل کنند." تغییرات در سیستم رتبه بندی و برخی از صفحات به سادگی کاهش یافته و با صفحات مناسب دیگری جایگزین می شوند.

سعی کنید به تولید محتوای بهتر ادامه دهید!

به محتوای خود امتیاز دهید

توصیه های گوگل بر ارائه بهترین محتوای ممکن تمرکز دارد. راهنما مجموعه ای از سوالات در مورد محتوای شما است و در چهار دسته اصلی قرار می گیرد:

محتوا و کیفیت آن:



آیا مطالب اصیل، معنادار، صادقانه، مفید و ارزشمند هستند؟

تخصص: آیا توسط یک مرجع معتبر به خوبی تحقیق و بررسی شده است؟

ارائه: آیا به خوبی نوشته شده و خطا ندارد و در دستگاه های مختلف به خوبی نمایش داده می شود؟

مقایسه: آیا در مقایسه با سایر محتوای مشابه ارزش ارائه می دهد و علاقه واقعی مخاطب را ایجاد می کند؟

E-A-T که مخفف Expertise-Authority-Trust است، در دستورالعمل های ارزیابی کیفیت محتوای گوگل استفاده می شود و موتور جستجو به آن به عنوان منبع دیگری برای مشاوره محتوای عالی اشاره می کند.

زمان بهبودی

همانطور که گفته شد، به روز رسانی های اصلی هر چند ماه یکبار اتفاق می افتد و یک سوال رایج این است که چقدر طول می کشد تا سایت به نتایج قبلی خود بازگردد.

گوگل می گوید: با فرض اینکه هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد - ممکن است تا به روز رسانی بعدی ادامه داشته باشد. با این حال، ممکن است پس از انتشار یکی از آیتم‌های کوچک‌تر، «در صورت دستور توسعه»، محتوا نیز بازیابی شود.

گوگل اشاره می‌کند که بهینه‌سازی توسط وب‌مسترها بازیابی را تضمین نمی‌کند و محتوای مرتبط‌تر نسبت به سایر صفحات در رتبه بالاتری قرار می‌گیرد.



آیا مفید است؟

آره. اگرچه توصیه های گوگل تا حد زیادی با آنچه قبلا بیان شد مطابقت دارد،

این مقاله یک راهنمای و چک لیست مفید و هدفمند است که مدیران وب‌سایت‌ها می‌توانند هنگام اجرای به‌روزرسانی بعدی هسته آن را مرور کنند.

سوال: چه چیزی در آپدیت الگوریتم گوگل در دسامبر 2020 تغییر خواهد کرد؟

اکنون گوگل اعلام کرده است که در دسامبر 2020 به‌روزرسانی بزرگی را ارائه خواهد کرد.

در حال حاضر، هیچ کس نمی داند تغییرات جدید چیست و چگونه بر SERP (صفحات نتایج موتور جستجو) آنها تأثیر می گذارد. گوگل در توییتر اعلام کرد که عرضه آن را آغاز کرده است و دو یا چند هفته طول می کشد تا در سطح جهانی عرضه شود.

در سال‌های گذشته، به‌روزرسانی آوریل 2015 Mobilized بزرگترین تغییر بود به خوبی یادم هست که برای سایت هایی که آن امتیاز را نداشتند، مجازات شدیدی در نظر گرفته شد
 

 

تجربه شخصی من و تغییرات بزرگ

حتی در حال حاضر، گوگل در مورد تغییرات آتی ارتباط برقرار می کند و این به روز رسانی می تواند تفاوت زیادی در نتایج وب سایت ایجاد کند، بنابراین توسعه دهندگان و سئو سایت برای تغییرات اساسی آماده می شوند. همین امر در مورد به روز رسانی های اخیر مربوط به زمان بارگذاری و عملکرد کلی (مثلاً با Core Web Vital و غیره) صدق می کند.

بنابراین، در هفته های آینده، توجه ویژه ای به رتبه سایت های خود در SERP گوگل داشته باشید. اگرچه هیچ کس تغییرات دقیق را نمی داند، مشاوره های سئو و غیره وجود دارد. من بر اساس این نتایج حدس می زنم. اصول فنی سئو (محتوای با کیفیت، ابرداده، دسترسی خوب، لینک‌های ورودی، عملکرد و غیره) در طول سال‌ها ثابت مانده‌اند، اما احتمالاً در این به‌روزرسانی به آنها پرداخته خواهد شد.

بازخورد کاربران خارجی در مورد این به روز رسانی

به روز رسانی های اصلی گوگل یک بازی حدس زدن هستند

گوگل سر و صدای زیادی در مورد اینکه به‌روزرسانی بزرگ دسامبر 2020 چه خواهد کرد، به میان نیاورده است، بنابراین به اندازه MobileGaddon در زمان خود چشمگیر نیست.

شایان ذکر است که کنسول وب مستر از ماه اکتبر غیرفعال شده و "عملکردها به طور موقت غیرفعال شده اند"، بنابراین ممکن است مربوط به این نسخه باشد.



اما در پایان فقط زمان مشخص خواهد کرد.

گزارش وب مستر گوگل در دسامبر 2020

نوامبر یک ماه شلوغ بود که Google تاریخ راه اندازی به روز رسانی تجربه صفحه را به ما داد و با آن، گوگل در حال آزمایش نشانگر یا نشانی است که در نتایج جستجو برای این تغییر ظاهر می شود.

گوگل چندین به‌روزرسانی الگوریتم نامشخص را در این ماه منتشر کرده است، اما از آخرین باری که این به‌روزرسانی در 4 می اعلام شد، بیش از 7 ماه می‌گذرد و ما هنوز آپدیت اصلی را ندیده‌ایم. . و از آپدیت قبلی متوجه شدیم که دیپرانک رمز الگوریتم BERT است

گوگل رابطه پیوند غیرمعمول را در قطعه های برجسته آزمایش کرده است که سئوکاران و ناشران را آزار می دهد.

گوگل همچنین در نهایت شروع به رتبه بندی محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی کرد، اما این یک اشتباه بود و همه آنها را از جستجو حذف کرد.

تغییرات کنسول جستجو

تیم کنسول جستجوی گوگل در حال معرفی بخش بررسی آمار خزنده جدید، انتقال ابزار فاصله‌گذاری و رفع خطاهای مداخله دستی است. علاوه بر این، گوگل انتقال گسترده ای از مرکز وب مستر گوگل به مرکز جستجوی گوگل انجام داده است.


اما همچنان خزنده درخواست کار نمی کند.

در نهایت باید بگوییم که بسیاری از افراد طبق گزارش های دریافتی توسط سئو وبلاگ ها از ماه گذشته افزایش چشمگیر و کاهش شدید تعلیق را تجربه کرده اند. باید درک کنید که برای جبران گذشته، باید به تولید محتوای بهینه و ایجاد گزارش ها و محصولات جدید در وب سایت خود ادامه دهید. به روز رسانی و تغییرات دیگر و همچنین لیست اعداد زیر را برای پرسیدن ببینید.
 

 

بیشتر بخوانید: https://blogten.ir/note-update-core-dec-2020/

  • web kadeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی