مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

در این وبلاگ کلیه خدمات اینترنتی ارائه می گردد.

ردیاب خودرو آهنربایی جزو پرفروش ترین دستگاه های ردیاب خودرو در جهان محسوب میشود که نیازی به وصل کردن دستگاه به باتری ماشین ندارد و به راحتی مثل موبایل باتری دارد و با اتمام شارژ باتری میتوانید مجددا دستگاه را شارژ کنید. نیاز نداشتن به سیمکشی را میتوان یکی از مزیتهای استفاده از جی پی اس دیاگی خودرو معرفی کرد. در ادامه انواع ردیاب خودرو را معرفی میکنیم تا در صورت نیاز از آنها استفاده کنید. ردیاب آهنربایی را با نامهای ردیاب مگنتی و جی پی اس مغناطیسی یا پلیسی نیز میشناسند. برخی سارقان نیز با ماشین کاری ندارند و باتری یا کامپیوتر آن را میدزدند. این محصول به دلیل ابعاد متناسب، قابلیت شنود بسیار قوی و جنس مقاوم مانند یک ردیاب جاسوسی کمک می کند تا اطلاعات لازم از فرد یا وسیله نقلیه مورد نظر را به دقت به دست بیاورید. همان طور که ملاحظه کردید، جی پی اس دوربیندار نقش مهمی در حفظ ایمنی انواع وسیله نقلیه و سرنشینان آنها دارد. یکی از مهمترین دلایلی که باعث افزایش سرقت خودرو میشود، بیتوجهی به افزایش ضریب ایمنی وسایل نقلیه است؛ زیرا سارقان در کوتاهترین زمان ممکن میتوانند خودرو را بربایند.

جی پی اس فندکی را میتوان به عنوان ردیاب مخفی از چشم سارقان معرفی کرد. ردیاب خودرو را میتوان بهعنوان بهترین وسیله برای افزایش امنیت خودرو در برابر سرقت معرفی کرد. دزدگیرها انواع مختلفی دارند که دزدگیر معمولی، تصویری و ماهوارهای را میتوان از معروفترین و پرکاربردترین آنها معرفی کرد. چنانچه در خودرو، کاپوت یا صندوق عقب باز شود، وضعیت آن را میتوان روی نمایشگر دید. باتری خارجی ردیاب از دیگر مواردی است که بر قیمت ردیاب خودرو در مشهد تاثیرگذار است و باید به آن توجه کنید. بنابراین بهتر است ردیاب را پیدا کرده و با توجه به مدل آن، سیمهای برقی را که به باتری خودرو متصل شدهاند را از کار بیندازید و دستگاه را هر چه سریعتر با کمک دکمه روشن و خاموش غیرفعال کنید. این نوع از ردیاب­ها شامل یک کارت حافظه داخلی هستند که پس از بررسی موقعیت مکانی مسیر را در مموری خود ذخیره می کنند. سرقت خودرو ۷ درصد از کل سرقتهای کشور را شامل میشود؛ از طرفی گزارش شده که دزدیهای مربوط به موتورسیکلت ۸ درصد و سرقت لوازم، قطعات و محتویات خودرو حدود ۲۴درصد از کل دزدیهای انجامشده در ایران است.

در این مطلب سعی داشتیم تا با چند نوع جی پی اس مگنتی ضد آب و ضد ضربه آشنا شویم و ویژگیهای آنها را بشناسیم. یکی از راههای جلوگیری از سرقت خودرو این است که از طریق ردیاب خودرو، متوجه حرکت آن شویم. از طرفی ۸۰درصد ماشینهای سرقتی در هفته اول و درحالیکه قطعات آن جدا شده است، پیدا میشود. از طرفی عمر باتری این ردیاب حدودا یک هفته می باشد که شاید کم و بیش خبر خوب یا بدی برای هر یک از ما باشد که اگر این مدت زمان یک هفته دیگر اضافه میشد، شاید بهتر میشد چرا که هم مدت زمان شارژ کمی زیاد است و هم از طرفی اگر در جایی آنرا مخفی کرده باشیم، خارج کردن آن کمی سخت خواهد بود. دزدگیرهای تصویری نوع پیشرفته دزدگیرهای معمولی به حساب میآیند؛ با این تفاوت که وضعیت کلی خودرو روی صفحه نمایشگر ریموت آن قابل رویت است. باتوجهبه این توضیحات، استفاده از وسیلهای که حتی پس از سرقت خودرو کاربردی باشد، بسیار حیاتی به شمار میرود. ردیاب دیاگی سادهترین و درعینحال یکی از پرقدرتترین انواع جی پی اس به شمار میرود. دزدگیر معمولی سادهترین نوع این وسایل به شمار میرود و فقط قابلیت پخش صدای آژیر و باز و بسته کردن درهای خودرو را دارد.

سرقت خودرو را بهعنوان مادر همه سرقتها میشناسند؛ زیرا در اکثر مواقع دلیل سرقت خودرو، ارتکاب سایر جرائم است. استفاده از دزدگیر باکیفیت، انواع قفل و جی پی اس خودرو برای افزایش امنیت ماشین در برابر سرقت بسیار موثر است؛ بااینحال، همه این موارد را بررسی میکنیم تا به بهترین گزینه برای افزایش امنیت خودرو برسیم. افزایش روزافزون قیمت خودرو و لوازم آن، ماشین را به یک کالای باارزش تبدیل کرده است؛ همین موضوع به سارقان خودرو انگیزه کافی برای دزدی میدهد. یکی از ابتداییترین روشها برای افزایش امنیت خودرو در برابر سرقت، استفاده از انواع قفلها است؛ زیرا باز کردن قفل فابریک خودرو برای سارقان حرفهای کمتر از ۵ثانیه زمان نیاز دارد. نصب این ردیاب بسیار ساده است؛ بهطوریکه پس از اتصال به فندکی خودرو میتوان آن را فعال کرد. استفاده از دستگاه ضبط صدای مخفی در خودرو کمک میکند تا هنگام سرقت، گفتوگوی سارقان را ضبط کرده و از آن بهعنوان سندی برای اثبات جرم استفاده کنید.

https://radyabeman.com/product-category/gps-tracker/magnetic-tracker/
 

  • web kadeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی