مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

در این وبلاگ کلیه خدمات اینترنتی ارائه می گردد.

برای موزه دبی و بلاگینگ روی کلیک کنید

يكشنبه, ۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۹ ق.ظ

 

در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم. در واقع بنای اصلی دهکده جهانی دبی در سال 2003 و به دستور شیخ محمد شروع شد. ایران هم در دهکده جهانی غرفهای با تزئیاتی شبیه به تخت جمشید دارد و سوغاتهای معروفش، مثل زعفران و فرش و گز، خودنمایی میکنند. موزه دبی در قلعه تاریخی الفهید قرار دارد که در سال ۱۷۹۹ بهعنوان دژی دفاعی در برابر تهاجمات دشمنان ساخته و به تازگی مرمت شده است. در این مطلب میخواهیم سری به این موزه بزنیم و در مورد طراحی، شرایط بازدید و دیگر نکات مربوط به آن صحبت کنیم. یکی از فضاهایی که در این مجموعه بسیار پرطرفدار و مورد استقبال قرار گرفته ، مجموعه های ورزشی تخصصی برای ورزشکاران میباشد. اگر هنگام خرید در دبی شکمتان به صدا در آمد، این امکان را دارید که در رستورانهای مراکز خرید دبی غذای مورد علاقهتان را نوش جان کنید. در برنامهریزی برای تور دبی این محله را فراموش نکنید و آن را در برنامه سفرتان قرار دهید. قلعه فهیدی در محله بستیکه قرار دارد بنابراین میتوانید علاوه بر بازدید از موزه دبی، از این محله قدیمی هم دیدن کنید. این موزه نیز از دیگر موزه های دبی است با جذابیت های منحصر به فرد خود که به مناسبت روز جهانی قهوه و در سال ۲۰۱۴ ساخته شده است این موزه برای علاقه مندان به نوشیدنی بسیار جذابیت دارد این موزه نیز در منطقه الفهیدی واقع شده است و دارای دو طبقه با طراحی زیبا می باشد در طبقه همکف این بنا می توانید روش های مختلفی از دم کردن قهوه را ببینید و بیشتر با تاریخچه قهوه آشنا شوید طبقه دوم از این بنا نیز نوشته هایی درباره قهوه وجود دارد اگر به دنبال یک جای دنج هستید می توانید کتابی از این موزه خریداری کنید و با نوشیدن یک قهوه اصیل و خوش طعم روز خودتان را سپری نمایید.

زمانی که وارد Dubai Murshid Bazaar شوید بیشتر کالاهایی که در سوق مخصوصاً کفش، کیف و پوشاک خواهید دید، تعجب شما را برخواهد انگیخت. در مرحله بعد، بازدیدکنندگان وارد «طاق زندگی»، یک کتابخانه DNA از هزاران گونه، می شوند. یک مکان عالی برای خنک شدن بعد از چند روز خرید و گشت و گذار است و به پارک آبی آتلانتیس هم معروف است. بنابراین سفر با مترو یک گزینه عالی است. مرکز مدیتیشن: یک بخش کاملا مجزا برای مدیتیشن ایجاد شده است که بازدیدکنندگان می توانند در آن دراز بکشند و ارتعاشات مخصوصی را دریافت کنند. در این مرکز خرید نیز مکانهای تفریحی مثل سینما، شهر بازی ، مکانهای مخصوص تفریحات خانوادگی، وجود دارد. مرکز خرید در نزدیکی ایستگاه متروی ابن بطوطه قرار گرفته است، بنابراین سفر با مترو بهترین گزینه برای رسیدن به این مرکز خرید است. این جایی است که بازار طلای دیرا در دبی قدیمی ممکن است بهترین گزینه باشد. در این فصول، دبی خنک تر است و می توانید با وجود هوای مناسب، به بهترین شکل ممکن در دهکده جهانی دبی به تفریح بپردازید. علاوه بر غرفه های مختلف از کشورهای جهان در دهکده ی جهانی، شما می توانید نمایشی بدلکاری سرعت و تئاتر کودکان را نیز تماشا کنید. جذابیتهای این پارک تنها به بازی با دلفینها ختم نمیشود بلکه در این مرکز تفریحی شیرهای دریایی نیز وجود دارند. مرکز خرید سیتی سنتر نیز یکی از مراکز خرید دبی است. Plug-Ins به خاطر کارکنان بسیار مجرب و ماهر و همچنین آموزش دیده و دادن خدمات عالی به مشتریان خود مشهور است. در صورت تمایل برای خرید جنس از دبی، مرکز خرید بورجومان یک گزینه بسیار عالی و مناسب برای شما است.

چمنهای این پارک مکانی عالی برای دورهمی خانوادگی است، علاوه بر این زمینهای بازی برای کودکان تدارک دیده شده که فرزندانتان میتوانند در آنجا بازی کنند. در این مرکز خرید مارکهای لوکس کشور امارات و مارکهای خارجی یافت میشوند. در این مرکز خرید چینی که توسط کشور چین در دبی تاسیس شده است، انواع محصولات و برندهای چینی موجود است. بازار مینا در دبی یک بازار محلی در بور دبی و در مجاورت منطقه آلبستاکیا است. اگر فکر میکنید که میتوانید همه بازارها و فروشگاههای دبی را در یک سفر بگردید و از آنها سوغاتیهای رنگارنگ بخرید، سخت در اشتباهید. منبع عکس: وبسایت travelvuiسوق قدیمی یک بازار سنتی در منطقه بور دبی است که در آن مغازهها پارچه، کفش و انواع سوغاتی و لباس میفروشند. منبع عکس: وبسایت thrillophiliaاز فرصت سوار شدن بر dhow (کشتی یک دکلی عربی) لذت ببرید و شبی به یادماندنی رقم بزنید. منبع عکس: وبسایت pinterestمینا بازار قطعا بهشتی برای عاشقان خرید است که به دنبال جایی برای خرید زیورآلات و لوازم تزئینی است؛ از محصولات طلا مثل گردنیند و گوشواره گرفته تا کیفهایی با طرحهای پیچیده و منحصربهفرد. طلا یکی از گرانبهاترین سوغاتیهای دبی است. Dubai discovered یک یادگاری تصویری کوچک از دبی بوده و به ۵ زبان موجود است. Dubai Murshid Bazaar دارای امکانات رفاهی مطلوبی است که شامل یک مکان بازی برای کودکان می شود. «عین دبی» (ain dubai) یا همان «چشم دبی» الهام گرفته از چرخ و فلک معروف «چشم لندن» است. بسیاری از کشورهای اروپایی نقش مهمی در ساخت چرخ و فلک دبی یا هما عین دبی داشتند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید سرمایه گذاران غربی بسیاری در این منطقه سرمایه گذاری کرده اند. زمین این مجموعه حدود 140 هزار متر مربع بوده و در طول روز گنجایش 20 هزار گردشگر خواهان هیجان را خواهد داشت. به طوری که زیربنای آن ۱۲۳۰۰۰ متر مربع بوده و شامل بخشهای مختلفی مانند سینمای ۳۰۰۰ نفری، رستوران، سوپرمارکت، شهربازی، و سالن بولینگ میشود.

مثلا چرخ و فلک لاس وگاس 168 متر، چرخ و فلک سنگاپور 16 متر، چرخ و فلک ستاره نانچانگ چین 160 متر و چرخ و فلک لندن 135 متر ارتفاع دارد. چرخ و فلک دبی فقط یک وسیله بازی معمولی نیست! یکی از مراکز خرید مهم در دبی، بازار عطریات با یک پاساژ باریک است که در آن مغازههای کوچک از عطرهای محلی عربی گرفته تا عطرهای بینالمللی برند را عرضه میکنند. اگر برای ماه عسل در دبی باشید و یا با خانواده خود برای سیاحت به دبی آمده باشید، دبی مال مرکز خرید و جاذبه توریستی است که نمیتوانید آن را نادیده بگیرید. اوتلت مال با تخفیفهای ۸۰ درصدی که دارد، ارزانترین مرکز خرید دبی محسوبی میشود. فواره دبی که در 12 هکتار در دریاچه دست ساز برج خلیفه، در مرکز توسعه مرکز شهر دبی واقع شده است. فروشگاه Plug-Ins Electronix جایگزین دیگری برای خرید الکترونیکی شما در دبی است. انواع محصولات مانند لپ تاپ، دوربین، گوشی های هوشمند، تبلت، دسکتاپ، کنسول های بازی، لوازم خانگی و غیره برای خرید دراین فروشگاه در دسترس هست. در مورد معماری ظاهری هتل برج العرب گفتنی است که طراحان آن را به شکل بادبان کشتی های عربی ساخته اند. خیلی از توریستها و گردشگران نمیدانند که برج خلیفه از بلندترین برجهای دنیا نام دارد. وجود ساختمان های عجیب و برج های سربه فلک کشیده مهمترین دلیلی است که گردشگران از سراسر دنیا به دبی می روند و حتما می دانید که بلندترین برج دنیا نیز در دبی قرار دارد. در بازارهای سنتی آن قدم بزنید و با فرهنگ، تمدن و سرزمین هند بیشتر آشنا شوید. زمانی که وارد برج العرب می شوید رنگ گرم شن های صحرا را به خوبی خواهید دید.

بیش از 10000 تن فولاد برای ساخت آن استفاده شده است که 33 درصد بیشتر از مقدار مصرف شده برای ساخت برج ایفل است. از مهمترین جاهای دیدنی نزدیک برج العرب می توان به مرکز خرید بزرگ دبی مال، پارک آبی وایلد وادی، پارک بازی گرادن گلو، جمیره پلازا، موزه پلیس دبی، مرکز خرید تویین تاورز و … شاید باور نکنید؛ اما در امارات مال، مکانی مخصوص صخرهنوردی برای علاقهمندان به این رشته ورزشی، طراحی شده است. یکی از متفاوت ترین جاذبه های شهر دبی، مینا بازار است که هر کسی را در حین بازدیدش حیرت زده می کند. اگر شما هم از عاشقان مد هستید، این بازار برای شما با دیگر مراکز خرید دبی کاملا متفاوت است. از طرف دیگر، اگر در حال رانندگی هستید، از خیابان شیخ زاید/E11 از خروجی 51 خارج شوید. در آکواریوم و باغوحش زیر آب دبی مال میتوانید انواع سفرهماهیها را از نزدیک ببینید، آنها را لمس کنید یا به آنها غذا بدهید. با صدور ویزای توریستی امارات، باید خوشحال باشید که علاوه بر مکانهای دیدنی متنوع و زیبا، به بازاهایی مثل امارات مال دسترسی دارید. دلیل این مسئله هم معماری سنتی عربی و قدمت بالای بازار و قرار گیری آن در منطقه تاریخی و توریستی شهر دبی می باشد.

شما میتوانید برای بازدید از این مجموعه و سایر تفریحات جذاب این شهر، ویزای توریستی دبی را دریافت کنید. در این شهر، علاوهبر مراکز خریدی که قبلا به شما معرفی کردیم، مراکز خرید بزرگ دیگری وجود دارند که اجناس آنها تا ۸۰ درصد تخفیف دارند. خرید سوغات در دبی، بهدلیل مراکز خرید پرشمار این شهر، شاید بیشتر از سایر مقاصد گردشگری، در ذهن مسافران اهمیت داشته باشد. همانطور که گفتیم، در دبی مراکز خرید بسیار زیادی دارد. در واقع این بخشها نشان دهنده مناطق سفر ابن بطوطه است و نمایشگاههای زیادی از این مکانها را نشان میدهند. فرودگاه بین المللی دبی، اصلیترین فرودگاه کشور امارات است که هر هفته در این فرودگاه، حدود هشت هزار پرواز به بیش از ۲۷۰ مقصد در کشورهای مختلف دنیا انجام میگیرد. در دسترس مشتریان قرار میگیرد. درها بهاندازهای بزرگ هستند که اثر هنری تلقی شده و به میز یا چوب بالای تخت تبدیل شوند.بهندرت پیش میآید که در حین قدم زدن در مراکز خرید پشمینه به شما ارائه نشود. جهت تهیه بلیط دبی پارک میتوانید به وبسایت دبی تیکت مراجعه کنید. اگر نمیخواهید در کنار دلفینها شنا کنید، میتوانید در قسمت کمعمق آب بایستید. شاید پیشگام هدایا، یادگاری پرزرق و برق ساعتهای زنگ داری بهشکل مسجد باشند که در رنگهای مختلف وجود دارد، (با فلورسنت سبز بسیار باشکوه به نظر میآیند) و گیرنده سوغات را با صدای بلند برای نماز بیدار میکنند. اگر به این دهکده رفتید، حتما از زیورآلات دستسازی که در مغازهها وجود دارد، بخرید. کرواسی علاوه بر اینکه مجموعه ای از زیباترین سواحل خانواده دوست را دارد، دارای یکی از بزرگ ترین و جذاب ترین پارک های آبی جهان را نیز هست.

بخش دوست داشتنی مخصوص روسیه هم طرفداران خاص خودش را دارد و درست در نزدیکی درب اصلی از اولین غرفه های دهکده جهانی دبی قرار گرفته و نیز یکی از بزرگترین غرفه های موجود در این مجموعه نامبرده می شود که در آن می توانید محصولات زیادی را خریداری نمایید و اینکه محصولات و کالاهایی که می توان در اینجا خریداری کرد بیشتر شامل مجسمه های روسی که به صورت تو در تو هستند و همچنین ملاقه ها و ظروف مخصوص روس که بسیار زیبا هستند و در کنار اینها مجسمه هایی از شخصیت های مشهور روسیه و لباس های محلی بامزه شان نیز در اینجا به فروش میرسد و کلیه ساختمان های دکور غرفه مخصوص روسیه به صورت ساختمان های باستانی تزار روسیه ساخته شده است که دیدنش خالی از لطف نیست . همانطور که گفته شد دهکده جهانی دبی پر از غذاهای خوشمزه میباشد که توسط سرآشپزهایی از سراسر جهان تهیه شده است. در این غرفه می توانید از غذاهای سنتی و خوشمزه ی عربی بچشید و از سوغات جذاب این کشور دیدن کنید، در این غرفه قلیان های سلطنتی عربی به وفور ارائه می شود. موزه توهمات در بر دبی ال سیف در نزدیکی نهر دبی قرار است. بخش دیگری از دیدنیهای این موزه است که پیشنهاد میکنیم از دست ندهید. قدم زدن در بازار دبی را از دست ندهید! این ظرفها بهاندازهای کوچک هستند که در یک چمدان جا شده یا بهاندازهای بزرگاند که فضای کامل یک کیف را اشغال میکنند. این بخش فضای بازارهای سنتی و قدیمی عربی را برای بازدیدکنندگان تداعی میکند.

این فروشگاه یکی از قدیمی ترین فروشگاه های خرده فروشی در امارات است. یک مرکز تجاری و اتاق ملاقات در هتل بین المللی دبی وجود دارد که خدماتی مثل دسترسی به اینترنت، فتوکپی، فکس، منشی و … بنابراین یک مرکز خرید مقرون به صرفه در دبی و همچنین یک مرکز خرید گران است. علاوه بر اینها یک هتل ۵ ستاره نیز در این مکان در دسترس شماست تا در صورت خستگی از خرید در آن اقامت کرده و خستگی در کنید. در این مقاله با برخی از مهمترین سوغاتهای دبی آشنا میشویم و شما مخاطبان کجارو را برای خریدی مناسب راهنمایی میکنیم.انواع یادگاریها از آهنربای یخچال تا جعبههای چوبی و عتیقه ازدواج در دسترس است. گشت و گذار در سالن یخچالی دبی بی شک یکی از تجربه های منحصر به فرد سفر به دبی خواهد بود، در دل گرمای تابستان، سرما را حس کنید و از داغی شکلات داغ و یا کاسه سوپ داغ لذت ببرید. یکی از غرفههای منحصر به فرد دیگر در این دهکده، بخش مخصوص ترکیه با معماری خاص سنتی و برگرفته از دوران عثمانی و سلجوقیان است. مرکز خرید وافی یکی از فروشگاههای منحصر به فرد در میان مراکز خرید دبی است که به خاطر ساختار شکل هرم، مجموعه آثار هنری و تم مصری در سراسر منطقه شناخته شده است. بسیاری از یادگاریها بیشتر از محلی بودن، منطقهای بوده و بسیاری در هند، پاکستان و عمان تهیه میشوند. این آکواریوم که خود بخشی از پارک آکوا ونچر است، دارای قسمت های گوناگون بسیاری از جمله کشف جهان آتلانتیس، غواصی در آکواریوم، نگاه کردن تمساح ها، شنا با لوله های تنفسی و اتاق آکواریوم مفقود شده می باشد.

در دبی هم میتوان زندگی معمولی را گذراند و هم میتوان با صرف هزینههای زیاد از امکانات تفریحی و رفاهی این شهر استفاده کرد؛ اما اگر با هزینههای مختلف شهر دبی آشنا شوید، میتوانید با برنامه ریزی و صرف هزینههای مناسب و کم از امکانات مختلف آن لذت ببرید. اگر شما به دنبال یک تفریح خوشسلیقه و جذاب هستید، حتماً باید آکواریوم دبی را تجربه کنید. یک پیست اسکی و سینما نیز برای تفریح مشتریان وجود دارد. آدرس پیست اسکی سرپوشیده دبی در جاده معروف شیخ زاید دبی می باشد. در این آکواریوم نظارهگر 65 هزار گونه آبزی از کوسهها تا اسبهای دریایی مینیاتوری باشید. جذابیت آکواریوم دبی به یک اکواریوم تنها خلاصه نشده است. در اوایل دهه 1900، خیابان السیف دبی یک منطقه تاریخی بود، اما این خیابان تبدیل به مکانی دوست داشتنی برای وقت گذراندن شده است و به سرعت در حال تبدیل شدن به 500 مغازه و رستوران مورد نیاز برای گردشگران است. در بخش معرفی هتلهای کجارو، در سه بخش به معرفی هتلهای لوکس، ارزان و بهترین هتلهای هر مقصد میپردازیم. بخش الکترونیک در فروشگاه ویرجین مگا در دبی همه برندهای برتر را در اختیار دارد. پس از پیروزی انقلاب اسلامی و حمایت شیعیان و به طور کلی ایرانیان از سقوط رژیم شاهنشاهی در ایران، موج تبلیغات منفی علیه ایران در سراسر جهان به راه افتاد و امریکا و سایر کشورهای غربی، اعراب حاشیه خلیج فارس را متقاعد نمودند که جمهوری اسلامی قصد مداخله در امور داخلی آنها و در صورت امکان سرنگونی دولتهای آنان و روی کار آوردن حکومتهای وابسته به خود را دارد. با اینکه شهر دبی یکی از لاکچری ترین شهرهای اسلامی جهان به شمار می رود و رد پای فناوری های به روز در همه نقاط شهر به چشم می آید ولی این شهر به خوبی از پس تلفیق مدرنیته و سنت هایش برآمده است؛ به طوری که در پس آسمان خراش های مولتی میلیون دلاری اش از زیبایی بافت قدیمی شهر بهره می برد.

یعنی شما علاوه بر خرید میتوانید در شهربازی سیاره طلایی که از جمله محبوبترین شهر بازیها در دنیاست، مشغول تفریح شوید. شما با دیدن از این قسمت میتوانید به زمانهای مختلف تاریخ امارات سفر کنید و با موسیقی افراد در زمانهای مختلف، تا حدودی آشنا شوید. بعد از شنا میتوانید به مرکز اسپای هتل رفته و از خدمات آن بهرهمند شوید. بازار پارچه دبی در مرکز تجاری قدیمی این شهر قرار دارد. در دانشنامهٔ ویکیپدیای انگلیسی، بازبینیشده در ۲۳ اکتبر ۲۰۱۴. هیجان و تجربه فوق العاده: با تجربه اسلایدهای بلند و هیجانانگیز و بازیهای آبی در پارک آبی دبی، بازدیدکنندگان میتوانند از لحظاتی پر از هیجان و سرگرمی برخوردار شوند که به آنها امکان میدهد یک روز کامل را در آب و هوای شاد و خنک دبی سپری کنند. همچنین اطراف این آبشار کافه های مختلفی وجود دارد که می توانند شما را به ثبت لحظاتی رویایی در کنار عزیزان مهمان کنند. به خود اطمینان دهید که فروشنده فکر میکند شما گردشگر نیستید و در حین چانهزنی جدی و در عین حال معقول باشید. در ادامه این مقاله از مجله گردشگری پرشین هتل به شرح تاریخچه سوق مرشد دبی (سوق به معنی بازار) و چگونگی دسترسی به آن را برای شما بیان خواهیم کرد. چپقهای شیشهای یادگاریهای تفریحی بوده و در طعمهای مختلف تنباکو مانند سیب یا توتفرنگی به فروش میرسند. چون محصولات بیش از ۶۰۰ برند مختلف در این بازار، به فروش میرسند. در ویترین طلا فروشیها گردنبند، انگشتر، سنجاق سینه، شمایل و … این بازار را مغازههایی با ویترینهایی مملو از طلا را در بر گرفته، که درخشش آن نظر هر بازدیدکنندهای را به خود جلب میکند.

ابن بطوطه جزو بزرگترین مراکز خرید در دبی است. بزرگترین بازار جهان در جاده شیخ زاید واقع شده است و به افتخار جهانگرد عرب ابن بطوطه طراحی شده و اسم آن نیز از اسم این شخصیت گرفته شده است. بعد از ورود به پاساژ میتوانید وارد باغ وحش زیر آب شده و در تونلهای آکواریوم قدم بزنید. مرکز خرید سیتی سنتر دیره از بهترین و بی نظیر ترین امکانات برخوردار می باشد که از جمله این خدمات می توان به فود کورت،سالنبولینگ،هایپر مارکت، شهربازی سیاره جادو، سینما و هتل پنج ستاره اشاره کرد.چنانچه به فکر سفری لوکس در تور دبی هستید میتوانید به این مراکز خرید گران قیمت مراجعه کنید. البته سوالاتی نظیر آینده بشریت در عصر هوش مصنوعی یا خلاق بودن هوش مصنوعی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. شما میتوانید در این اوتلت استورها، لذت خرید ارزان و به صرفه را بچشید. شما میتوانید با تاکسی یا اتوبوس از فرودگاه به مقصد بازار وافی بروید. پس از فروش کالاهای خود و اشتیاق مردم برای کسب درآمد؛ رفته رفته از چند بازار کوچک شکل گرفت و در نهایت به سوق مرشد دبی تبدیل شد. ناتان اوتلا انگلیسی جزو یکی از بهترین آشپزهای دنیاست که در رستوران رستوران ناتان اوتلا در المهرا غذاهای بی نظیری ارائه می دهد و این رستوران در طبقه اول قرار گرفته و در وسط این رستوران، آکواریومی دایره ای و زیبا قرار دارد که ۵۰ گونه مختلف ماهی خواهید دید.

مجموعه ای متنوع از 23 رستوران در هتل آتلانتیس دبی وجود دارد که پذیرای همه مهمانانی است که در این استراحتگاه اقامت دارند و شما میتوانید متنوعترین غذاها و نوشیدنی ها را امتحان کنید. برای رفتن به آنجا باید در ایستگاه رشیدیه از قطار پیاده شده و با اتوبوس شماره 366 به آنجا رفت. با سوار شدن بر این کشتی میتوانید مناظری زیبا از خور دبی را به تماشا بنشینید.صرف شام دو نفره در شبی مهتابی در کشتی و روی آب، تجربهای رمانتیک است که نمیتوان به راحتی از آن گذشت. دنون این فناوری را به بهترین شکل در محصولات الکترونیکی خود ادغام می کند. این یک مرکز خرید فناوری اطلاعات است که طیف گستردهای از گوشی های هوشمند، لپ تاپ، تبلت و لوازم الکترونیکی مصرفی را ارائه می کند. مرکز خرید مرکاتو بیش از ۱۴ج فروشگاه دارد که سالانه میزبان دهها هزار مشتری از کشورهای مختلف هستند. پاساژ سیتی سنتر همچنین ۳۷۰ فروشگاه را دارد. این پارک همچنین دارای ۲ فروشگاه و ۳ رستوران است. در بازار بورجومان نیز چندین رستوران بزرگ و مجلل وجود دارد که نیازهای تغذیهای شما را تامین خواهند کرد. قیمت هر دو نمونههای کاربردی و تزیین شده در Carrefour از حدود ۷۵ درهم شروع میشود. پارک آبی سیام که در تنریف، اسپانیا و با الهام از فرهنگ سیامی شروع به کار کرده، مدعی است که دیدنی ترین جاذبه آبی در اروپا است. پس از حدود 32 سال، اکنون فروشگاه های الکترونیک بیشتری در سراسر دبی وجود دارد. بازدیدکنندگان میتوانند به راحتی با استفاده از مترو خود را به این بازار برسانند و سوغاتیهای اصیل با قیمتهای مناسب بخرند.مینا بازار مکانی امن است، پس به راحتی میتوانید کالاهایی مثل لباس، زیورآلات و وسایل الکترونیکی بخرید.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از اجاره خودرو در دبی دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

  • web kadeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی