مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

در این وبلاگ کلیه خدمات اینترنتی ارائه می گردد.


سال 2024 شاهد ساخت و انتشار انیمیشن های عالی و متنوعی بود که می توانست مخاطب را مجذوب خود کند. این آثار با ترکیبی خلاقانه از داستان سرایی قدرتمند، طراحی بصری زیبا و تکنیک های پیشرفته انیمیشن، تجربه ای فراگیر را برای مخاطب به ارمغان می آورند. در زیر بهترین انیمیشن های سال 2024 را معرفی می کنیم.

رویداد۲۴ مهسا زرگری: امسال صنعت انیمیشن شاهد تولید آثاری بود که محدودیت های سنتی این رسانه را به چالش می کشید. این انیمیشن ها فراتر از مفاهیم کلیشه ای و فانتزی، به موضوعات جدی و پیچیده پرداختند و با نوآوری در داستان گویی و طراحی بصری، تجربه ای متفاوت را برای مخاطبان خلق کردند.

از انیمیشن های درام اجتماعی گرفته تا آثار تخیلی با خطوط داستانی پیچیده، همگی با به تصویر کشیدن شخصیت های واقعی و داستان های چند لایه، تصویر متفاوتی از امکانات انیمیشن را ترسیم می کنند. این آثار نه تنها مخاطب را سرگرم می کند، بلکه با طرح موضوعات اجتماعی و انسانی او را به تفکر و تأمل برمی انگیزد.

در زیر، برخی از بهترین و خلاقانه ترین پویایی های سال 2024 را ارائه می دهیم که می توانند مرزهای این صنعت را جابجا کنند. برای تماشا بهترین انیمیشن 2024 با ما همراه باشید.

لیست بهترین انیمیشن های سال 2024

فیلم شکارچی و تاریکی داستان پسری خجالتی و متواضع است که با وجود ظاهر معمولی اش با اضطراب نوجوانی دست و پنجه نرم می کند. شاید ترس او برای بسیاری غیرمنطقی به نظر برسد، اما حقیقت این است که او از زنبورها، سگ ها، اقیانوس، سیگنال های تلفن همراه، دلقک های قاتل و حتی سقوط از صخره ها می ترسد.

اما همانطور که از نام این کارتون پیداست بزرگترین ترس و نگرانی او تاریکی است. این تم در قالب موجودی مضحک و غول پیکر به نام «تاریکی» ظاهر می شود و به شخصیت اصلی این فرصت را می دهد تا سفری خطرناک را آغاز کند و کشف کند که واقعاً چیزی برای ترس ندارد. با عمیق تر شدن این دوستی، پسر به تدریج شروع به درک ناشناخته ها می کند و متوجه می شود که نباید اجازه دهد ترس زندگی خود را کنترل کند، بلکه باید لذت زندگی را بیابد.

به طور کلی، منتقدان «اوریون و تاریکی» را به عنوان اثری درخشان و غیرعادی ستایش کردند، زیرا نویسنده «چارلی کافمن» از بحث درباره ایده‌های وجودی هراسی نداشت. .

انیمیشن از درون به بیرون 2

ژانر انیمیشن داخلی و خارجی به کارگردانی کلسی ماین، ماجراجویی، کمدی است. این انیمیشن توسط والت دیزنی پیکچرز، استودیوی انیمیشن پیکسار ساخته شد و در ۲۵ ژوئن ۱۴۰۳ منتشر شد.

قسمت اول انیمیشن «درون و بیرون» شاهکاری است که تجربه احساسی دختر رایلی را به مخاطب نشان می دهد. فیلمی احساسی که دنیایی گسترده و رنگارنگ را پیش روی بیننده به تصویر می کشد و نقش غم و شادی و زندگی انسانی را به او یادآوری می کند. تقریباً 9 سال پس از اکران اولین فیلم، پیکسار بار دیگر این مضمون را هسته اصلی کار خود قرار داده و با ساخت انیمیشن Inside and Out 2، عمیق‌تر از همیشه با عواطف و احساسات انسانی تعامل داشته است.

در این فیلم بیننده با احساس جدیدی آشنا می شود که همه ما با افزایش سن و رشد باید با آن کنار بیاییم و آن را درک کنیم که چیزی جز اضطراب و نگرانی نیست. به این ترتیب Maya Hawke به صداپیشگان این شخصیت اضافه شده است و به جای برخی دیگر از صداپیشگان این اثر شاهد صداپیشه جدیدی خواهیم بود. اما در نهایت، باید منتظر ماند و دید که چگونه کلسی مان، کارگردان ارشد پیکسار، تماشاگران را در این دنیای شگفت انگیز خیره می کند.

Animasi Despicable Me 4

از انیمیشن Despicable Me 4 اطلاعات زیادی در دست نیست اما به نظر می رسد داستان این فیلم ادامه سری قبلی باشد. گرو و لوسی در حال حاضر ازدواج کرده اند و بچه دارند. این خانواده بزرگ و شاد به مبارزه با جنایتکاران در لیگ ضد شرور ادامه می دهند. بر اساس شواهد به نظر می رسد این فیلم قصد دارد مسیر کلی سریال را به سمت و سوی جدیدی سوق دهد.

همچنین کریس رنو به عنوان کارگردان این اثر و مایک وایت به عنوان فیلمنامه نویس انتخاب شده اند. مایک وایت پیش از این فیلمنامه انیمیشن «مهاجرت» استودیو ایلومینیشن را نوشته بود.

انیمیشن Moana 2

علاوه بر لایو اکشن Moana که قرار است در سال 2025 اکران شود، دیزنی هدیه ای ویژه برای طرفداران این قطعه جذاب دارد. این فیلم دنباله ای بر فیلم محبوب Moana محصول سال 2016 است که مخاطب را به سفری شگفت انگیز و شگفت انگیز با شخصیت های اصلی مانند Moana و Maui می برد.

طبق خلاصه داستان منتشر شده، موانا این بار پس از تماسی غیرمنتظره به سمت اقیانوس و فضاهای آبی دور خواهد رفت. مخفیگاه های خطرناک و ماجراجویی آنها را جذاب تر و هیجان انگیزتر می کند.

فیلم Saving Bottoms Bikini: The Sandy Cheeks

وقتی همه ساکنان بیکینی باتم ناگهان از دریا بیرون می آیند، سندی چیکس و باب اسفنجی شلوار مکعبی به تگزاس می روند تا شهر را از یک نقشه شیطانی نجات دهند. فرنچایز محبوب باب اسفنجی برای دهه ها مخاطبان در تمام سنین را مجذوب خود کرده است. اگر از طرفداران این مدل ها هستید، خوشحال خواهید شد که نسخه جدید آن در سال 2024 عرضه شود.

در ادامه نقد و بررسی برترین انیمیشن های سال 2024، فیلم سینمایی «Saving Bikini Bottom: The Sandy Cheeks Movie» که هم اکنون در حال نمایش است، یکی از بهترین انیمیشن های امسال بود. داستان این فیلم لحظات کمدی خنده‌داری را ارائه می‌کند که قطعا تماشای جالبی را برای شما فراهم می‌کند.

فرنچایز باب اسفنجی با شخصیت های منحصر به فرد و داستان های خنده دار خود همیشه برای کودکان و بزرگسالان جذاب بوده است. با تمرکز بر شخصیت محبوبش Sandy Cheeks، این جدیدترین اضافه شده به مجموعه وعده می دهد که یکی دیگر از محبوبیت ها و خوشحالی مردم باشد. از این فرصت برای تماشای Saving Bikini Bottom: Sandy Cheeks برای تجربه خنده دار و دلچسب آن استفاده کنید.

انیمیشن شرک 5

شخصیت های بزرگ و زشت همیشه بد نیستند. این به طور کامل در مورد شرک صدق می کند. خوشبختانه خبر جدید منتشر شده در دنیای اینترنت روند ساخت انیمیشن «شرک 5» را تایید می کند و باعث افزایش امید به رشد بیشتر این کارتون در جهان شد. در حال حاضر اخبار رسمی از انتشار این کارتون به دست ما رسیده است اما می توان گفت مراحل تولید آن آغاز شده است. من شخصاً از دیدن شایعات مربوط به ساخت انیمیشن Shrek 5 بسیار خوشحال شدم، زیرا این فرنچایز دیدنی توانسته در طول سال ها کاربران زیادی را سرگرم کند. پس از گذشت چندین سال از آخرین نسخه آن، حالا در سال 2024 شاهد نسخه جدیدی از این انیمیشن خواهیم بود که رابطه دوستانه یک غول سبز و یک الاغ می تواند دیدنی و جالب باشد.

  • web kadeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی