مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

در این وبلاگ کلیه خدمات اینترنتی ارائه می گردد.


موفقیت در جستجوی ارگانیک به یافتن ، خواندن و ارزیابی محتوای وب سایت بستگی دارد و شما باید محتوای خود را کاملا حساب شده تولید کنید.

اما محتوای شما نباید فقط به دلیل تولید محتوا ایجاد شود، محتوای شما باید مفید، جامع، با کیفیت، یونیک، و مربوط به حوزه کاری شما باشد.

بیشتر متخصصین سئو کلمات کلیدی سایت شما را که در صفحه دوم گوگل قرار دارد را بررسی کرده ، و سپس سعی می کند آنها را به صفحه یک سوق دهند.

شما همچنین این کار را می توانید با جستجوی کلمه کلیدی خود در گوگل و مشاهده اینکه در کدام صفحه رتینه بندی شده اید انجام دهید.

همچنین یک راه دیگر برای تقویت اعتبار صفحه وجود دارد: اضافه کردن لینک های داخلی مرتبط

ابتدا یک فایل اکسل درست می کنیم و ۵ سایت برتر در نتیجه جستجوی گوگل را در آن بررسی می کنیم:

مثلا ۲۵۰ هزار تومان. و با هر بار کلیکی که بر روی تبلیغات یا لینک سایت شما انجام می شود، از حساب شما مبلغی کسر می گردد که البته این مبلغ را هم خودتان تعیین می کنید

مشاهده می کنید که هر چه جایگاه تان در صفحه اول گوگل بهتر می شود، نرخ کلیک بر روی صفحه سایت شما افزایش می یابد.

شاید این حرف من حالتان را بد کند اما همه ما برای گوگل کار می کنیم تا گوگل قوی و ثروتمند باشد.

طبق توضیحاتی که در دنیای 77 در مورد آن صحبت شده است، برآورد هزینه آمدن به صفحه اول گوگل کمی نیاز به زمان دارد ، پس وقتی تماس گرفتید حتما کلیدواژه خاص خود را اعلام فرماید.

سئو داخلی نمایانگر فرآیند کامل سازی اطلاعات داده های متا ، رسانه ، کد وب سایت و محتوای کاربر پسند برای موتورهای جستجو است.

مرحله سوم: صفحه‌ای ایجاد کنید (که مطابق با هدف جستجو است) .

همچنین به ربات های گوگل اعلام می کند که این صفحه دارای محتوا مناسبی بوده و قابل اعتماد است.

ما در آپسئو آمادگی داریم جهت ارتقا رتبه سایت و افزایش رتبه در لینک اول گوگل ، خدمات سئو را به سایت های ایرانی و خارجی و همچنین همکاران محترم ارائه نماییم.

  • web kadeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی