مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

در این وبلاگ کلیه خدمات اینترنتی ارائه می گردد.


ارزان ترین بیمه بدنه خودرو را از کجا بخریم؟ این سوال توسط بسیاری از بیمه گذاران مطرح می شود. از طرفی تامین هزینه خودرو در صورت تصادف نیز یکی از دغدغه های رانندگان است. همانطور که می دانید بیمه بدنه یکی از بیمه نامه های مشابه بیمه اموال می باشد. بیمه بدنه خسارت ناشی از تصادف خودرو را جبران می کند. به عبارت دیگر جبران خسارت وارده به بدنه و قطعات خودرو بر عهده بیمه بدنه می باشد. اما کدام شرکت ارزان ترین بیمه بدنه را ارائه می دهد و چه عواملی در هزینه بیمه بدنه تاثیرگذار است؟ در ادامه این مقاله ارزان ترین بیمه بدنه را از کجا بخریم؟ عوامل موثر در تعیین قیمت بیمه بدنه را پاسخ می دهیم و با شما در میان می گذاریم. پس ادامه این مقاله را از دست ندهید.

چرا قیمت بیمه بدنه برای شرکت های مختلف متفاوت است؟

باید بدانید که قیمت بیمه بدنه بسته به حدود پوشش بیمه بدنه شرکت های مختلف متفاوت است. به عبارت دیگر، اگر تعهد شرکت بیمه برای پرداخت حداکثر خسارت افزایش یابد، حق بیمه پایه نیز افزایش می یابد. بنابراین یکی از مواردی که یک شرکت بیمه در انتخاب ارزان ترین بیمه بدنه خودرو باید به آن توجه کند، تعهدات و حدود پوشش شرکت بیمه است.

چگونه ارزان ترین بیمه بدنه را بخریم

اگر می خواهید بیمه بدنه خودرو ارزان قیمت بگیرید، باید در هنگام خرید بیمه بدنه خودرو، پوشش های غیر ضروری را از بیمه نامه حذف کنید. همانطور که می دانید استفاده از بیمه تکمیلی بدنه تاثیر مستقیمی بر افزایش هزینه حق بیمه پرداختی دارد. علاوه بر حذف فرانشیزها، هزینه بیمه بدنه نیز با بهره مندی از تخفیف هایی که به بیمه گذاران در هنگام بیمه بدنه ارائه می شود کاهش می یابد. در ادامه مهم ترین نکاتی که در هنگام خرید بیمه بدنه ارزان باید رعایت کنید را بیان می کنیم.

فرانشیز بیمه بدنه غیر ضروری

مراقب باشید که برای بیمه بدنه واقعی هزینه اضافی پرداخت نکنید. در واقع این پوشش های اضافی هستند که قیمت بیمه نامه بدنه خودرو را افزایش می دهند. پس با توجه به آنچه گفته شد یکی از راه های کاهش هزینه بیمه بدنه حذف پوشش های زائد یا غیر ضروری است. اما برای این کار بهتر است تمام پوشش هایی که انتخاب کرده اید را بررسی کنید و از شر آن هایی که کمتر به دردتان می خورد خلاص شوید.

اخذ بیمه بدنه شرکت های دارای دارایی مالی بالا

به خاطر داشته باشید که انتخاب شرکتی با منابع مالی بالا بسیار مهم است. زیرا اگر دارایی مالی بالایی داشته باشید، شرکت بیمه قدرت مالی بیشتری برای پرداخت و جبران دارد. این امر به ویژه زمانی مهم است که می دانید بیمه فیزیکی ارائه شده توسط شرکتی با دارایی های مالی بیشتر ارزش بیشتری دارد. البته این امر ارزش بیمه نامه این شرکت ها را افزایش نمی دهد و حق بیمه آنها تقریباً مشابه سایر شرکت های بیمه با دارایی های مالی کوچکتر و مشابه است. با انتخاب یک شرکت بیمه با دارایی های مالی بالا، تقریباً با همین هزینه، بیمه واقعی می خرید که گرانتر است.

برای خرید ارزان ترین بیمه بدنه از تخفیف های بیمه استفاده کنید

معمولاً هنگام خرید بیمه بدنه تخفیف هایی برای شما وجود دارد. این تخفیف ها به دلایل مختلفی مانند داشتن سابقه اعتباری خوب، پرداخت نقدی یا تخفیف نداشتن خسارت قبلی به افراد داده می شود. این تخفیف ها به بیمه گران این امکان را می دهد که بیمه بدنه را ارزان تر خریداری کنند. تخفیف بیمه بدنه معمولاً شامل موارد زیر است:

تخفیف خسارت رایگان

تخفیفات مربوط به خودروهای صفر کیلومتر

تخفیف های مربوط به خرید بیمه مسئولیت از همان شرکت بیمه.

تخفیف برای کلاس های خاص، معلمان، رانندگان و غیره.

تخفیف برای خرید نقدی

انتقال تخفیفات مربوط به از دست دادن هر گونه بیمه بدنه

یکی از مواردی که می تواند تضمین کند که شما بیمه ارزان خریداری می کنید، ارائه تخفیف های بی ضرر برای بیمه بدنه خود است. لطفا توجه داشته باشید که تخفیف بیمه بدنه بین خریدار و فروشنده قابل انتقال نیست. به عبارت دیگر تخفیف های بیمه بدنه فقط از خودروی قبلی شما به خودروی جدید شما قابل انتقال است. البته گاهی شرکت ها شرایط متفاوتی برای انتقال تخفیف بیمه بدنه دارند که در زمان تمدید یا خرید بیمه نامه توجه به آن خالی از لطف نیست.

بیمه نامه های موثر را برای به حداکثر رساندن هزینه بیمه بدنه خود بررسی کنید

همانطور که گفتیم سایر بیمه بدنه باعث افزایش هزینه حق بیمه در بیمه نامه بدنه می شود. مهمترین بیمه نامه هایی که هزینه بیمه بدنه را افزایش می دهند عبارتند از:

پوشش هزینه های نوسان بیمه بدنه

پوشش استهلاک خودرو

شیشه شکسته در بیمه نامه بدنه

از آسیب های ناشی از بلایای طبیعی محافظت می کند

پوشش مسافرتی برای بیمه بدنه

رنگ ها و پوشش های شیمیایی

پوشش پیشرونده

کدام شرکت های بیمه ارزان ترین بیمه بدنه را ارائه می دهند؟

راه های زیادی برای خرید ارزان ترین بیمه خودرو وجود دارد. البته باید بدانید که برخی از شرکت های بیمه به بیمه شدگان تخفیف بیشتری می دهند و بیمه نامه بدنه آنها ارزانتر است. فراموش نکنید که ارزان بودن بیمه به این معنی نیست که شما خدمات کمتری دارید، در بسیاری از موارد شرکت هایی که بیمه ارزان قیمت دارند خدمات و امکانات خوبی نیز ارائه می دهند. شرکت های زیر نسبت به سایر شرکت ها بیمه بدنه ارزان تری دارند:

بیمه کوثر

شرکت بیمه سرمد

شرکت بیمه صندوق

بیمه ایران

بهترین راه برای خرید ارزان ترین بیمه خودرو

ارزان ترین بیمه بدنه خودرو را می توان بر اساس چند نکته ساده انتخاب و خریداری کرد. همانطور که گفتیم کافی است ارزان ترین بیمه بدنه خودرو را خریداری کنید، از پوشش های اضافی خودداری کنید و شرکتی با توان مالی بالا انتخاب کنید. همچنین هنگام خرید بیمه بدنه برای قراردادهای بدون خسارت با تخفیفات مرتبط با شرکت بیمه اقدام کنید. در این مقاله به طور کامل در مورد خرید کمتر بیمه بدنه خودرو صحبت کرده ایم. همچنین شرکت هایی را ارائه می دهیم که بیمه بدنه ارزان را برای شرکت های بیمه ارائه می کنند. امیدواریم مطالعه این مقاله از کارمادیو برای شما مفید باشد.
 

  • web kadeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی