مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

در این وبلاگ کلیه خدمات اینترنتی ارائه می گردد.


این پارک شهری شامل گل‌های رنگارنگ و عجیب و غریب بسیاری است و یک مکان مورد علاقه برای قدم زدن در اوقات فراغت است.
خانه هایی به سبک زمان عثمانی با سقف های قرمز وکوچه های سنگفرش شده قرار دارد.که بازسازی شده . یک شهر پر پیج و خم که می توانید در آن قدم بزنید و از نزدیک تاریخ این کشور را لمس کنید. همچنین هتل بوتیک درجه یک، سوغاتی فروشی، گالری هنری و رستوران وجود دارد. یکی از دیدنی ترین و محبوب ترین جاذبه های دیدنی شهر آنتالیا، شهر قدیمی فاسلیس می باشد که با داشتن خرابه های بسیار تاریخی و ساحل زیبای خود توانسته است توجه بسیاری از توریست ها را به سوی خود جذب کند.
مقایسه استانبول، تفلیس، باتومی، ایروان و باکو، شهرهای مناسب سفرهای کوتاه مدت اطراف ایران را در این سایت خواهید دید. پس پیشنهاد میکنیم با ما همراه باشید.
شهر آنتالیا، تداعی گر بخش مهمی از تاریخ کشور ترکیه است که همین امر هر ساله این شهر را به عنوان مرجعی توریست پذیر به جهان معرفی می‌نماید.

جدیدترین هتل های ساخته شده در این منطقه از شهر آنتالیا را در خود جای می دهند. به سبب نزدیکی به فرودگاه و مرکز شهر هتل های این منطقه از مشهوریت و نام آوری فراوان برخوردارند.
سال ها تجربه ما در زمینه برگزاری تور آنتالیا و ارائه خدمات مناسب به گردشگران موجب شده بتوانیم با حمایت مشتریانمان بگوییم که در این زمینه تخصص داریم.
مناره یولی یکی از متمایز ترین دیدنی های آنتالیا می باشد. که توسط سلطان سلجوقی ” علاءالدین کیکوباد ” ساخته شد.
این شهر در زمان اسکندر مقدونی یکی از باشکوه ترین و پر رونق ترین شهرهای کشور ترکیه بوده است و این شهر شاهد بازرگانان و تاجران بسیار زیادی بوده است که از مهمترین کالاهای مورد تجارت در این شهر می توان به گل رز و عطر اشاره نمود.
فضای معنوی تور آنتالیا نوروز 99 مسجد تکِلی مِهمت پاشا، آرامشی خاص را به بازدیدکنندگان هدیه خواهد داد. معماری این بنا به عنوان سمبلی از مکان های توریستی آنتالیا، مورد توجه دوست داران و علاقه‌مندان به معماری بناهای تاریخی نیز قرار گرفته است. راهنمای سفر اقامتگاه‌ های بوم گردی آنتالیا، تجربه زندگی سنتی و مدرن در این شهر.
پرگه از جذاب‌ترین شهرهای باستانی است که با تور آنتالیا نوروز 99 می‌توانید در ترکیه، ببینید. شهر باستانی پرگه در ۱۸ کیلومتری آنتالیا واقع شده است. در این شهر، چشمه‌ها و حمام‌های زیادی قرار دارد. پرگه معروف به شهر آب است. این شهر زیبا در گذشته سکونتگاهی برای هیتیان محسوب می‌شد.
به همین واسطه، آثار موجود در قلب موزه برای گردشگران، آثاری جذاب و تماشایی است.
این منطقه از قدیم الایام محلی برای تجارت و تخلیه کشتی ها بوده و بنابراین یکی از مهم ترین قسمت های شهر بوده است. شاخ طلایی، قسمت تاریخی استانبول را از نقاط امروزی تر شهر جدا می کند و بسیاری از جاذبه های گردشگری اصلی استانبول، در اطراف آن هستند. میدان تقسیم (تکسیم) و در ادامه ی این میدان، خیابان استقلال، یکی از مهم ترین و معروف ترین مناطق شهر استانبول هستند. در خیابان استقلال جمعی از بهترین مراکز خرید استانبول قرار دارند. خاطر کاشی های مرغوبی که در داخل و خارج این بنا به کار رفته است مورد توجه می باشد. این مسجد انتهای ضلع غربی باز ادویه واقع شده است و یکی از گنجینه های مخفی استانبول می باشد. اطلاعات بیشتر >> مسجد بلو (مسجد سلطان احمت) آسیاترکیهجاذبه های گردشگریمقصد گردشگری توسط دور و نزدیک نظرتان را بنویسید.

مشاهده متن کامل
https://www.golbargtravel.com/t/s/تور-آنتالیا-نوروز-99

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی