مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

در این وبلاگ کلیه خدمات اینترنتی ارائه می گردد.

تیکنر چیست؟

شنبه, ۱۹ خرداد ۱۴۰۳، ۰۵:۱۱ ب.ظ


کندانسورها بخشی از سیستم های تصفیه فاضلاب در معادن و پالایشگاه ها هستند. که به رسوب بستگی دارد. این به استفاده مجدد و تمیز کردن خمیر خروجی کارخانه و استفاده مجدد از آب کمک می کند. فرآیند ته نشینی یا جداسازی مایعات از جامدات در کندانسور با استفاده از گرانش. تفاوت نیروی گریز از مرکز در وزن مخصوص و اثرات رسوبات شیمیایی پس از ته نشین شدن در خمیر دانه سخت. شما یک مایع شفاف و یک خمیر غلیظ خواهید داشت. که هر کدام با حذف قطعات جداگانه مونتاژ می شوند. سرعت ته نشینی ذرات جامد در سیال را می توان بر اساس اندازه ذرات با استفاده از قوانین استوکس و نیوتن تعیین کرد. سرعت ته نشینی ذرات با اندازه میکرون بسیار کوچک تحت تأثیر وزن بسیار کم است. بنابراین، ممکن است لازم باشد سرعت سقوط با استفاده از نیروی گریز از مرکز افزایش یابد. همچنین می توان محیط را به گونه ای تنظیم کرد که مواد ریزدانه تحت تأثیر نیروهای واندروالس به هم بچسبند و به سرعت ته نشین شوند. به این حالت انعقاد می گویند. یا از پلیمرهایی به نام فلوکولانت استفاده کنید تا ذرات سریعتر به هم بچسبند. به این حالت انعقاد می گویند.

ضخیم کننده ممکن است به طور مداوم یا ناپیوسته کار کند. در ادامه این مقاله از الکتنو به بررسی اصول کار و اجزای قوام دهنده ها و معرفی انواع ضخیم کننده های مورد استفاده در صنایع مختلف می پردازیم.

تیکنر اینگونه کار می کند

ضخیم کننده از یک حوض استوانه ای شکل با قطر بین 2 تا 200 متر و عمق بین 1 تا 7 متر بسته به ظرفیت آن تشکیل شده است. خمیر خام از طریق لوله ای که در قسمت میانی قرار دارد وارد مخزن ضخامت می شود که انتهای آن در حوضچه غلیظ کننده به مدت حدود چند دسی متر در خمیر فرو رفته تا کمترین تلاطم ممکن در محیط ایجاد شود. در هنگام رسوب ذرات جامد، لایه ای از مایع شفاف در قسمت بالایی غلیظ کننده تشکیل می شود که به آن سرریز می گویند و از کانالی که در اطراف قسمت بالایی غلیظ کننده چیده شده است خارج می شود. . ذرات جامد نیز به شکل یک خمیر غلیظ از غلیظ کننده به بیرون هدایت می شوند که به صورت کانالی در قسمت مرکزی قسمت پایینی قرار گرفته است. برای تسهیل آزادسازی ذرات ریز، قسمت پایینی غلیظ کننده دارای شیب ملایمی به سمت مرکز است. علاوه بر این، یک یا چند بازو مجهز به یک سری پارو در پایین قرار داده می شود تا مواد رسوب شده را به کانال مرکزی هدایت کند. در ضخیم‌کننده‌های جدید، بازوها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که در صورت اعمال نیروی بیش از حد، به‌طور خودکار به سمت بالا حرکت می‌کنند تا آسیبی نبیند. برای خرید و سفارش تیکنر با ما تماس بگیرید.

ترکیبات غلیظ کننده

از جمله مهمترین اجزای انجماد که باید در طول فرآیند طراحی به دقت بررسی شوند عبارتند از:

1. ساختار پشتیبان و مخزن کندانسور: اندازه ضخیم کننده، ظرفیت، نوع طراحی و محل در نظر گرفته شده در نمودار جریان کارخانه، بدنه و ساختار ضخیم کننده و ضخیم کننده فونداسیون و سینی ممکن است در کل اجرا در نظر گرفته شود. صرفه جویی در اجرا، ساخت و ضخامت. این زیرسیستم در بتن جامد با ترکیب بتن و فلز از نظر اندازه سازه، وزن سیال و ملاحظات اقتصادی طراحی و ساخته شده است.

2- مخزن تغذیه ورودی (Feed Wee): این قسمت وظیفه توزیع یکنواخت جریان ورودی به ضخیم کننده را دارد.

3- مجموعه پره و همزن: در طراحی و ساخت ضخیم کننده، این قسمت وظیفه انتقال لجن یا فاضلاب غلیظ به کف مخزن را بر عهده دارد.

4- سرریز کندانسور (Over Flow): جریان ضخیم کننده دارای سوراخ هایی است که آب تصفیه شده به آرامی از غلیظ کننده خارج می شود.

5- سیستم محرک و همزن: سیستم محرک و همزن در کمپکتورهای آبگیری زباله شامل قطعات مختلفی مانند پره ها، درایو، موتور و گیربکس، سیستم انتقال نیرو، ویولن، پل و ... می باشد. طول و سرعت تیغه، قدرت موتور، بلبرینگ و سیستم شفت و غیره. با توجه به ظرفیت کمپرسور طراحی و انتخاب می شوند. درایوهای طراحی شده توسط صدرا تهذیح مهرگان به صورت اتوماتیک بوده به گونه ای که در صورت افزایش فشار و گیرکردن تیغه ها در گل، سیستم شفت و تیغه به صورت خودکار بالا و پایین می رود و وزن تیغه ها را متعادل می کند. همچنین پست های برق و تابلو برق از دیگر تجهیزات مرتبط با سیستم درایو و میکس می باشد که توسط کارشناسان مهندسی برق صنعتی گروه طراحی و اجرا شده است.

6- سیستم تولید فلوکولانت و تزریقی: با توجه به اینکه ضخیم کننده از مواد پلیمری استفاده می کند و عادت جمعی ذرات معلق در برگ ها را افزایش می دهد و به ساختن نخ کمک می کند، با توجه به آزمایشات بذر و آنالیز آزمایشگاهی، فرآیند و فرآیندهای تولید، فرآیند تولید . تزریق فلوکولانت مناسب به صورت دستی و اتوماتیک برای هر واحد طراحی و ساخته می شود. خرید از سایت 1688. سیستم تزریق لخته ساز توسعه یافته در استفاده از مواد پلیمری و شیمیایی با قابلیت کنترل دقیق توسط اپراتور و همچنین سرعت و قدرت چرخش پاروها یکی از اجزای قوام دهنده های توسعه یافته توسط صدرا می باشد ساخته شده است . 

  • web kadeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی