مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

در این وبلاگ کلیه خدمات اینترنتی ارائه می گردد.

روشنگری چیست؟ (احتمال و هزینه)

چهارشنبه, ۴ مرداد ۱۴۰۲، ۰۳:۲۷ ب.ظ


دندان ها با گذشت زمان و افزایش سن تغییر رنگ می دهند. این تغییر رنگ به دلیل نفوذ رنگدانه ها به ساختار لوله ای مینا و معدنی شدن عاج رخ می دهد. دندان ها ممکن است در اثر مواد رنگی، غذا، باکتری و استفاده از تنباکو یا قلیان و غیره تغییر رنگ دهند. از آنجایی که سفیدی دندان ها به اشتباه نشانه جوانی تلقی می شود، اغلب از دندان های سفید استفاده می شود که در اصطلاح پزشکی به آن بلیچینگ نیز می گویند.

این یک درخواست بود. دندان های از دست رفته با ایمپلنت جبران می شود.

سفید کردن یا بلیچینگ دندان درمانی است که رنگدانه‌های بد و رنگدانه‌هایی که به مرور زمان باعث تغییر رنگ دندان‌ها می‌شوند و حتی برخی از رنگ‌های بد ژنتیکی را از بین می‌برد و دندان‌هایی سفیدتر و زیباتر به شما می‌دهد. سفید کردن دندان را می توان با روکش دندان یا لمینیت دندان نیز انجام داد.

معمولا هزینه سفید کردن دندان در افراد مختلف متفاوت است. بنابراین نمی توان به طور دقیق هزینه دندان ها را در نظر گرفت. برای اطلاع از هزینه لیزر دندان می توانید به کلینیک مورد نظر خود مراجعه کنید. هزینه سفید کردن دندان پس از اولین آزمایش به اطلاع شما خواهد رسید.

سفید کردن دندان-5273

بلیچینگ چیست؟

رنگ دندان یکی از مهم ترین جنبه های زیبایی لبخند است تا جایی که اگر تمام عوامل مربوط به زیبایی لبخند وجود داشته باشد اما دندان ها از بین رفته باشند، لبخند اثر خود را از دست می دهد. بهترین و موثرترین راه در دندانپزشکی برای بهبود رنگ دندان، بله، سفید کردن دندان است. درمانی که امروزه در دنیا طرفداران زیادی پیدا کرده است و روزانه افراد زیادی برای سفید کردن دندان های خود به مطب های دندانپزشکی مراجعه می کنند. سفید کردن دندان بهتر است زیر نظر پزشک متخصص پس از معاینه دقیق، تشخیص و استفاده از مواد مناسب با بیمار و ماهیت تغییر رنگ انجام شود. این روش بسیار ایمن و مقرون به صرفه است.

بلیچینگ عبارت است از سفید کردن دندان ها با مواد اکسید کننده خاصی مانند پراکسید هیدروژن.

مواد اکسید کننده در ساختار کریستالی میله مانند مینای دندان نفوذ می کنند و رنگدانه های رسوب شده بین هرم های مینا را اکسید می کنند. رنگش هم روشن است خیس می شود.

در سال های اخیر محصولات سفید کننده زیادی با غلظت کمتر از ده درصد در داروخانه ها و سوپرمارکت ها عرضه می شود و به دلیل عدم نظارت دندانپزشکی در مراحل درمان، استفاده از آنها توصیه نمی شود.
 

مطالعه بیشتر:  https://drsheidaclinic.com/teeth-bleaching/

  • web kadeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی