مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

در این وبلاگ کلیه خدمات اینترنتی ارائه می گردد.

شایعترین اشتباهات مردم با پارک لاله میکنند

سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۰۴ ب.ظ

 

طول مسیر سورتمه توچال 1420 متر است. در اینجا میتوانید یکی از طولانیترین سورتمه های ایران را سوار بشوید. حتی اگر قاعده این بازی را هم ندانید، افرادی هستند که باحوصله راهنماییتان کنند. اگر اهل تجربههای هیجانآور هستید، این گوی و این میدان! یک آبشار نسبتا کوچک نیز مثل آبشار تهران در مسیر پیادهروی وجود دارد که اگر اهل عکسگرفتن باشید، به سراغ آن هم خواهید رفت و برای پیداکردن این آبشار در اواسط مسیر تنها کافی است که صدای جریان آب را دنبال کنید. اگر اهل ورزش و بازی باشید، جای درست برای شما همین پارک لاله خودمان است. اگر قصد گشتوگذار در یکی از بام های تهران را دارید، بازدید از معروفترین بام تهران را به شما پیشنهاد میکنیم. بام تهران یکی از مرتفع ترین نقاط تهران است که از هوای پاک و سالمی بهره می برد و امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی را در خود جای داده است. به خاطر قرارگیری در بخشهای مرتفع تهران، آبوهوای خوبی دارد. محل قرارگیری این کاخ در تهران، خیابان پانزده خرداد، میدان ارگ است. از شمال شهر تهران، کاخ سعد آباد این مجموعه جذاب و قدیمی معروف نظارهگر ما است. بام تهران، معروف ترین بخش مجموعه تفریحی منطقه توچال است و در بالاترین نقطه خیابان ولنجک قرار دارد. بام تهران، در انتهای محله لوکس و اعیان نشین ولنجک قرار دارد. در این طبقه فود کورتی لوکس با انواع غذاهای بینالمللی و یک کافیشاپ شیک با دکوراسیون زیبا و هنرمندانه پذیرای مشتریان خود است. حواسجمع که باشید، در ابتدای جاده تندرستی و روبهروی بوستان سلامتی یک این باشگاه را میبینید. در سینمای 5بعدی بام تهران هم مهیجترین فیلمهای دنیا را با افکتهای ویژه نمایش میدهند. بام تهران، امکانات تفریحی دیگری مانند، بانجی جامپینگ، اسنوموبیل توچال، باشگاه تیر و کمان، پیست اسکی توچال، سینمای ۵ بعدی و …

کودکان و نوجوانها از طرفدارهای پروپاقرص سینمای چندبعدی هستند. در این شهربازی انرژی کودکان صرف کارهای هیجانانگیز و مفرح میشود. به همین خاطر برای رفتن به آن باید 50 دقیقه در راه باشید. میتوانید در وی آر سیمولیشن برای چند دقیقه به دنیای بازیها بروید و در نقش یکی از شرکتکنندهها بازی کنید. محله ای از شهر تهران که در گذشته صدای جوی آب نوازش دهنده گوش ها بوده، محله ای که با گذشتن از کنار درختان تنومندش یاد قدمت چند صد ساله هر کدام می افتیم ولی حالا دیگر خبری از آن زمان نیست تنها منازل مسکونی چند طبقه ای با کوچه های تنگ و باریک به چشم می آید، آن همه یاد و خاطره معابر اکنون تبدیل به ترافیک و صدای بوق ماشین ها گردیده است. میدان آزادی پس از انقلاب به یک میعادگاه مهم برای همه اتفاقات جامعه تبدیل شد. بعد ها با فراهم آمدن امکانات ویژه تفریحی و ورزشی مانند زمین های بازی، غرفه های فرهنگی و جاذبه های گردشگری فراوان، بوستان لاله تهران به یکی از بوستان های معروف تهران تبدیل شد. این فضا یکی از جاذبه های پایتخت است که از ئوران جکومت پهلوی در تهران به جا مانده است. اتاق فرار بام تهران یکی از بهترین اتاق فرار های شهر تهران به حساب میآید. بسیاری از افراد به بازی هایی که ذهن آن ها را به چالش می کشد علاقه دارند و اتاق فرار گزینه بسیار مناسبی برای آن ها خواهد بود.

در بام توچال رستوران و کافی شاپ هم وجود دارد، همچنین ونهای مسافرکشی که مسافران را جابهجا میکنند. این رستوران چشماندازهای زیبایی دارد، بهخصوص شبها که چراغ مغازههای محله روشن میشود. به دلیل نزدیکی به پارک پرواز امکانات رفاهی زیادی دارد، بهترین زمان رفتن به بام فراز هنگام طلوع خورشید است که هوا بسیار دلپذیر و مناظر اطراف تماشایی است. شما میتوانید شب در هوای دلپذیر بام ولنجک پیادهروی کنید و از مناظر و نورهای رنگارنگ اطراف لذت ببرید. آنگاه که از خریدی دلپسند و دلپذیر رضایت داشتید، شایسته است که خستگی به خود راه ندهید. همچنین در مناسبتهای خاصی چون شب یلدا نیز نورپردازیهای چشم نوازی دارد پس زمان را از دست ندهید و هرچه زودتر به دیدن این عمارت اسرار آمیز در میان جاهای دیدنی تهران بروید. این پلکان ها حیاط را به ایوان اتصال می دهند. مسیر پناهگاه شیرپلا، مسیر اصلی صعود به قله توچال نیز می باشد. موزه استاد بهزاد، منبع عکس: hamshahrionline.irکاخ قدیم ولیعهد با نام کاخ کرباس نیز شناخته میشود. ایوان را کریمخان میسازد و در مراسمهای خاص، امکان حضور مردم در کاخ و دیدار با پادشاه را میسر میسازد. اگر قصد دارید از سردر باغ ملی بازدید کنید، بهتر است ترافیک منطقه و وسایل حملونقل عمومی را در ساعات شلوغی در نظر داشته باشید.

ساعات کاری این کافه همه روزه به جز شنبهها از ساعت 9 الی 17 است. این همه عشق، این همه تنهایی واین همه مردم. شاید برایتان جالب باشد سازوکار این بازی را بدانید. ترشی: یکی از بخشهای خوشمزه و اشتهابرانگیز که چشم را مینوازد، مغازههای معروف فروش ترشی است که طیف مختلفی از محصولات ترش و رنگارنگ را در خود جای دادهاند؛ بهطوری که هر بار با شکل و اسم جدیدی از ترشی مواجه میشوید. زیپ لاین از تفریحهایی که در هر جایی از تهران نمیتوانید امتحانش کنید. بازار تجریش تهران یکی از معروفترین و بزرگترین بازارهای تهران است که از به دلیل قدمت تاریخی و معماری زیبایی که دارد هر ساله گردشگران زیادی از آن بازدید میکنند. شما میتوانید روی صندلیهای این بام نشسته و ضمن نوشیدن چای داغ از زیباییهای مناظر اطراف لذت ببرید و در بام محک عکسهای زیبایی بگیرید. در بام بوکان روشنایی کم است به همین خاطر میتوانید از منظره چراغانی شهر عکسهای زیبایی بیندازید. از محبوبترین بامهای تهران بام توچال همان بام تهران است که یک نقطه خوش منظره در شمال تهران است. در روزهایی که آلودگی هوا کمتر است، منظره شهر تهران دیدنیتر میشود. با شروع شش ماه دوم سال هوا زود تاریک میشود و رو به سردی میرود. بسیاری از ما تفریحاتی که هیجان انگیز هستند را دوست داریم اما نظرتان در مورد این که مدتی را روی هوا معلق باشید چیست؟ ولیعصر یک مسیر ارتباطی مهم است چرا که جنوب تهران را به شمال آن متصل میکند. زیر این پارچه ضخیم، فنرهایی هست که به این صفحه حالت ارتجاعی میدهد و هیجان بازی را بیشتر میکند. • تله سیژ دربند: تله سیژ یکی دیگر از تفریحات هیجان انگیز دربند است که از طریق آن می توانید این منطقه را تا 600 متری مشاهده کنید.

بنابراین شاه به رئیس بلدیه آن زمان یعنی کریم آقا بوذرجمهری دستور داد تا تمامی امکانات موجود را برای تحقق این امر به کار بندد. در سال ۱۲۶۷ هجری قمری ناصرالدین شاه به مناسبت آغاز سی و یکمین سال حکومتش، خود را سلطان صاحبقران نامید و دستور به ساخت عمارتی به همین نام در باغ نیاوران را صادر کرد.در این عمارت قسمتهای مختلفی مانند خوابگاه، اندرونی و حرمسرا، توسط حاجب الدوله طراحی و تعبیه شدند، اما مظفرالدین شاه و احمد شاه بخش حرمسرای کاخ را کوچکتر کردند.پس از سقوط قاجار، عمارت صاحبقرانیه برای مدت طولانی خالی از سکنه بود و به آن توجهی نمیشد. این ورودی سه بخش دارد و تمرکز اصلی ساخت روی فضای مرکزی آن قرار گرفته است. وجود دارند که در ادامه همین بخش به معرفی مختصری از هر کدام از آنها خواهیم پرداخت. اگر دوست دارید این بامها را از نزدیک ببینید و از بالای آنها شهر تهران را تماشا کنید با خرید بلیط از قاصدک۲۴ خودتان را به تهران رسانده و از این مناظر لذت ببرید. مسیر تلهکابین در هر فصل از سال زیبایی منحصربهفردی را نشان میدهد. در طبقه اول، بخشی مخصوص بانوان وجود دارد که در آن فروشگاه های لباس زنانه، فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی، سالن های زیبایی و مد و همچنین تجهیزات بدنسازی وجود دارد. در این بام بخشی را برای ورزش دوستداشتنی تنیس در نظر گرفتهاند. همچنین رضاشاه پهلوی قصد داشت با ساخت این بنا قدرت خود را به رخ جهانیان بکشد. اما بر اساس ارجاعاتی دقیقتر در متون تاریخی میتوان سرآغاز ارگ سلطنتی را در زمان شاه سلیمان صفوی (۱۱۰۹-۱۰۷۸ق / ۱۰۷۶-۱۰۴۶ ش) با ساخت دیوانخانهای در همان محدودهٔ چنارستان شاهعباسی جستجو کرد. ، معروف میگردد. از جمله کارهای عمرانی کریم خان ساخت بنایی دورو در دیوانخانه برای انجام امور دیوانی بود. یکی از قدیمیترین بناهایی که در کاخ گلستان ساخته شده و قدمت آن به دوران زندیه بازمیگردد، ایوان تخت مرمر و یا دیوانخانه است.

پناهگاه بسیار مجهز بوده و امکان شبمانی نیز فراهم است، واحد هلال احمر جهت کمکهای ضروری یا حوادث غیرقابل پیش بینی در منطقه مستقرست. با وجود ارائه راهبردهای مدیریتی، توسعه و تکمیل برنامه مدیریتی و توجه ویژه به آمادگی در برابر خطرات و شیوه های مقابله با آنها ضروری به نظر میرسد. همچنین، ارائه خدمات در حوزه خلاقیت تصویری، امکان انتقال هنر و ایدههای خلاقانه را به دانشآموزان این مؤسسه میدهد. نشانههای این تغییرات را میتوان در سفالینههایی از مناطق گرگان، نیشابور و شوش مشاهده کرد. ممکن است در نگاه اول سنگنوردی، آسان به نظر برسد؛ اما یادتان باشد این ورزش، بدنی ورزیده میخواهد. هر بازی هزینه متفاوتی دارد؛ اما کمترین قیمت بلیط برای این بازی 15 هزار تومان است. همچنین هر بازدیدکننده خارجی نیز باید ۳۰ هزار تومان بابت خرید بلیط بپردازد. به نظر شما در طی این 20 سال با احداث دهها مرکز خرید عظیم همانند ایران مال یا کوروش مال، هنوز هم میلاد نور یکی از بهترینها محسوب میشود؟ به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد مخبر در این جلسه با اشاره به اهمیت، جایگاه و قدمت ویژه فعالان و صنف کیف و کفش در طول سالیان گذشته در اشتغالزایی و کمک به رشد تولید ناخالص داخلی به بازدید دو هفته گذشته خود از بازار کیف و کفش تهران اشاره و تأکید کرد: اقدامات و جلسات انجام شده طی دو هفته گذشته برای حل مشکلات این صنف مهم، نشانگر توجه و اهمیت دولت به بخشهایی از صنعت کشور با نرخ اشتغالزایی بالا است که باید هر چه سریعتر مشکلات باقیمانده در خصوص کسبه پاساژ سوخته و مشکلات تولیدی در این صنف حل شود. وی تنها کسی ست که طی 40 سال گذشته از ترکیب اشکال هندسی، آینه کاری، نقش مایه ها و نقاشی پشت شیشه در طراحی آثار خود استفاده نموده و سبکی متفاوت را به جهان هنر عرضه نموده است.

سپس با تاکسیهای موجود در ایستگاه باقی مسیر را تا بام تماشایی تهران بروید. پس میتوانید کمی شکمگردی کنید و سپس به مسیر خود ادامه دهید. در بین مسیر هم آبشار کوچکی از بین صخرهها جاری است. خانه موزه مقدم یکی از برجستهترین خانههای تاریخی کشورمان بوده که میتوانید از نزدیک بخش کوچکی از تاریخ سرزمین ایران را ببینید و لذت ببرید.در این مقاله از گردشی تاپ اطلاعات کاملی از تاریخچه، معماری و بخشهای مختلف خانه را در اختیارتان قرار دادیم. تیراندازی ورزشی است که عملکرد مغز، دست و قدرت تصمیمگیریتان را همزمان میسنجد. بازی بانجی جامپینگ یا پرش از ارتفاع از آن بازیهایی است که میزان شجاعتتان را میسنجد. در زمان حراج شما میتوانید با پایان فصل برای خرید پوشاک به فروشگاههای این مرکز خرید مراجعه کنید و خرید خود را با تخفیف مناسب انجام دهید. بام تهران از جاذبههای فوقالعاده و درجه یک پایتخت به شمار میآید، شما درباره بام تهران چه میدانید. در ادامه، درباره این تندیس بیشتر صحبت میکنیم. در طول مسیر 200متری آن، نمایی از شهر هم در رأس نگاهتان پیداست که لذت پرواز را بیشتر میکند. اگر در تهران زندگی میکنید و یا قصد سفر به تهران را دارید، حتما زمانی را به بازدید از پل طبیعت اختصاص دهید. اگر بهقصد سوارشدن تله سیژ به بام تهران میروید، قبل از رفتن با مجموعه تماس بگیرید. قبل از ایستگاه یکم آن را میبینید. هایپرمی در فضایی حدود ۱۱ هزار متر مربع را به خود اختصاص داده است و یکی از بزرگ ترین بخش های مگامال محسوب می شود. خانه موزه مقدم پشت در های بسته تنها یک ساختمان معمولی نیست . تا با درهای بسته مواجه نشوید.

باجه فروش بلیط در روزهای شنبه تا چهارشنبه از هشت صبح تا یکونیم ظهر فعال است. «گل بادام»، چکیده­ای از ملودی­های قدیمی و فولکلوریک هزارگی است که در قالب «پاپ» تنظیم شده و شامل هشت قطعه آهنگ است که از میان سبک­ها و نغمه یا ملودی (رَفت)­های شارستانی (شهرستانی)، بامیانی، مالستانی و دیگر رَفت­های هزارگی گرد آمده است. ورزشکار حرفهای باشید یا آماتور فرقی ندارد. بام تهران از جمله محبوبترین جاهای دیدنی تهران ومرتفع ترین مناطق تهران است که سالانه هزاران نفر از گردشگران ایرانی و خارجی از آن دیدن میکنند و میتوان در آنجا کل شهر را زیر پاهای خود دید .با آسمان هفتم همراه باشید جهت معرفی این مگان زیبا. اگر بهشکل حرفهای این ورزش را دنبال میکنید، برنامهای بچینید و به این مجموعه بروید. بعد از رفتن به پایتخت، اگر وسیله نقلیه شخصی دارید، به طرف بزرگراه چمران شمال بروید. بام بوکان در سالهای اخیر به خاطر ساختوساز شلوغ شده است ولی همچنان طرفداران زیادی دارد این بام طوری است که با اتومبیل شخصی میتوانید تا بالای بام بروید و از این منطقه زیبا لذت ببرید. در این بام پارکینگ برای خودروهای شخصی وجود دارد. حس سرعت در سراشیبیها میتواند کمی از دغدغههایتان را کم کرده و نشاط را به وجودتان تزریق کند. آنگاه از چگونگی بازار لباس تجریش، حکایتهای شیرین گفته و بازار سبزیجات را نیز به فراموشی نمیسپاریم. درههای اوسون، دره امامزاده ابراهیم، دره کاک، دره آبشار و دره زون نیز از درههای دربند هستند که بعضی از آنها را در حین قدمزدن در جاده خاکی دربند میتوانید مشاهده کنید و برای دیدن برخی از آنها باید کمی در دل کوه از مسیرهای اصلی خارج شوید.

در زیپ لاین، طنابی از بالاترین بخش کوه به پایین دامنه کشیدهاند. بالاترین بخش این مجموعه 3850 متر از سطح دریا فاصله دارد. میتوانید با تلهکابین مجموعه خودتان را به بخشهای مرتفعتر برسانید. این بازی در بین بخشهای تفریحی بام تهران طرفدارهای خودش را دارد. من البته هیچگونه دلیلی در این باره ندارم ولی اینقدر میدانم که پلیس سوئیس هیچگاه روی خوشی به ورود این مرد به خاک سوئیس نشان نمیداد. با ورود به سرسرای دوم و فضای رابط میان پلکان عمارت تا زیر گنبد در طبقه بالا، شاهد شکوه و ظرافت خیرهکنندهای در تزیینات بنا خواهید بود. این مجموعه محدودیتی برای ورود خانمها ندارد. زمین تنیس دو بخش مجزا برای خانمها و آقایان دارد. با هر بلیت این بازی میتوانید دو پرش شگفتانگیز را تجربه کنید. اگر تا به حال بیلیارد بازی نکردهاید، وقتش است که در کافه بیلیارد بام تهران آن را تجربه کنید. همچنین یک کافه سنتی هم در این خانه موزه طراحی و ساخته شده تا میزبان مهمانان گرامی باشد. این مجموعه در نیمه نخست سال از ساعت 9 تا 23 و در روزهای پنج شنبه و جمعه تا ساعت ۲۴ پذیرای عموم است. در ابتدای شیوع کرونا بخشهای تفریحی در این مجموعه تعطیل بود؛ اما در حال حاضر با سرعتیافتن تزریق واکسن، بخشی از این مجموعه باز است.

جاده تندرستی، بوفه، دریاچه، آبشار و آلاچیق، پیست دوچرخهسواری، سکوهای نشیمن، فضای سبز، زمین ورزش و بازی، سینما پرواز، سافاری وحشت، آبنما و .. بخشی دیگر از امکانات تفریحی پارک گلابدره به شمار میروند. کنار زمین تنیس، فروشگاه مجهزی وسایل لازم برای تنیس را میفروشد. دربند در تمام فصول زیبا و پر از گردشگر است و هر فصلی در این منطقه جذابیت خاص خودش را دارد. بام ولنجک در کوچه پس کوچههای شهر قرار دارد و عبور از این محلهها بر جذابیت این بام میافزاید. 8 سفره خانه برتر در دربند تهران بر اساس نظرات کاربران بهترینو به ترتیب عبارتند از سفره خانه آبشار، کافه رستوران کوهسار، رستوران آستان، سفره خانه سرپل تجریش، رستوران باغ بهشت (امتیاز 4.0)، رستوران باغ ایرانی، رستوران کوه سنگی ۲ (امتیاز 5.0) و رستوران شبهای تهران. برای رسیدن به این مجموعه باید سوار تلهکابین بشوید و به طرف قله کوه بروید. اگر میخواهید از بخشهای تفریحی بام استفاده کنید، حوالی ظهر خودتان را به این مجموعه برسانید. شما میتوانید از امکانات رفاهی پارک لویزان استفاده کنید، در بام شیان نیمکتهایی برای استراحت و تماشای زیباییهای اطراف وجود دارد. از آنجایی که تهران خود به تنهایی شهری ۴ فصل است، میتوانید از عمارت مسعودیه در هر موقع از سال دیدن کنید؛ زیرا باغ این عمارت در هر فصل زیباییهای خاص خودش را دارد. از جمله زیباییهای تالار الماسی میتوان به تالار بزرگ، اتاقهای گوشواره، دهلیز، بالاخانهها و پستوهای متعدد اشاره کرد.

از دیگر دیدنی های این پارک می توان به وجود یک چنار کهنسال اشاره نمود که سن آن مربوط به بیش از 150 سال پیش می باشد و به عنوان یکی از بلند ترین و قدیمی ترین چنارهای تهران به شمار می رود و ارتفاع آن بیشتر از 19 متر است. کاخ گلستان از کاخ های دوره زندیه و قاجار می باشد، که با وسعت ۴/۵ هکتار در مرکز شهر تهران واقع شده است. در قسمت ورودی دربند، میدان سربند قرار گرفته که در وسط میدان مجسمه ای به نام تندیس کوهنورد واقع شده است. عکاس: مجتبی عرب زادهمیدان اصلی دربند، سربند نام دارد که در خیابان دربند واقع شده است و از شمال به منطقه دربند، از جنوب به کاخ موزه سعد آباد و از شرق به محله باغ شاطر منتهی میشود. این دو تفرجگاه شمال تهران همیشه پر از گردشگر هستند؛ ولی معمولا پنجشنبه و جمعههای اینجا بسیار شلوغ است. بسیار شلوغ بود ولی تنوع مغازهها بسیار بالاست، اگه احتیاج به سرویس بهداشتی پیدا کردید سریعا به پاساژ جواهر فروشان برید. در تهران بامهای خلوت و ناشناخته زیادی وجود دارد که از رفتن به این بامها حس و حال عجیبی پیدا میکنید. از بامهای بسیار دنج تهران که برای پیادهروی مناسب است بام آرژانتین که در خیابان الوند قرار گرفته است.

این تصویری بود که آنها از این منطقه برای خودشان درست کرده بودند، برای این سیاستگذاری کردند؛ شاید استراتژیستهای غربی هزارها ساعت نشستند دربارهی این مسائل مطالعه کردند، فکر کردند، برنامهریزی کردند، آدمهاشان را اینجا در کشورهای این منطقه معین کردند و به وسیلهی آنها کارها را انجام دادند. بااینحال، اگر تصمیم خود را گرفتهاید و قصد دارید با خودرو به کاخ گلستان برسید، میتوانید از خیابان وحدت یا امام خمینی خود را به خیابان داور و صوراسرافیل یا ۱۵ خرداد و ناصرخسرو برسانید. اگر در روزهای تعطیل به بام تهران بروید، گروههای مختلف کوهنوردی را میبینید. در این بازی فیلمهای ترسناک و چندبعدی را پخش میکنند تا وحشتش را با تمام وجود حس کنید. اگر حس پرواز و رهایی را دوست دارید، بد نیست این بازی پرهیجان را تجربه کنید. حس پرواز و معلقبودن برای افرادی که همیشه در ذهنشان به دنبال پروازند تجربهای شگفتانگیز و ناب است. با مقایسه قیمتهای پرواز ما میتوانید بهترین و ارزانترین بلیط را تهیه کنید. این شهر دارای 22 منطقهی شهرداری است و از غرب به محلههای سرو آزاد، شهرک استقلال، دریاچه شهدای خلیج فارس و چیتگر جنوبی، از شمال شرق به مینی سیتی، شهید محلاتی، شهرک نفت و سوهانک، از جنوب شرق به مشیریه، دولت آباد، مسعودیه و آهنگ شرقی، از شرق به حکیمیه، استخر، قاسم آباد و مجید آباد، از شمال غرب به کوهسار، بهاران، حصارک و نفت، از جنوب غرب به شهید رجایی، یافت آباد جنوبی، نوروزآباد و خلیج فارس جنوبی، از شمال به سعادت آباد، ولنجک، اوین و پرواز و از جنوب به شریعتی جنوبی، یاخچی آباد، شهید کاظمی و دولت خواه جنوبی محدود شده است و با شهرهای کرج، باغستان، کمالشهر، اسلامشهر، رباطکریم، پرند، ری، ورامین، قرچک، میگون، فشم، پردیس، لواسان، بومهن، شمشک، حسنآباد، کهریزک، باقرشهر، اسارا و کیاسر مجاورت دارد. میلاد نور بهصورت کلی دارای 326 باب مغازه است که در حال حاضر تقریباً همه آنها مشغول فعالیت هستند.

  • web kadeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی