مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

در این وبلاگ کلیه خدمات اینترنتی ارائه می گردد.

عوارض هیپوتراپی/ آیا هیپوتراپی درد دارد؟

سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۱۰ ق.ظ


وقتی به سونوگرافی فکر می کنید، احتمالاً زن حامله ای را تصور می کنید که منتظر دیدن فرزند متولد نشده خود است. بسیاری از مردم نمی دانند که برخی از انواع سونوگرافی می تواند مشکلات زیبایی ما را بهبود بخشد! یکی از این توانایی ها هیپنوتیزم درمانی است که امروزه طرفداران زیادی دارد. در این مقاله با ماهیت، فواید و عوارض هیپنوتیزم درمانی آشنا می شویم.


بدرفتاری چیست؟

اولتراسوند متمرکز با شدت بالا (HIFU) یک روش درمانی غیرتهاجمی برای جوانسازی پوست و کانتورینگ بدن است که به دلیل توانایی آن در سفت کردن و لیفت کردن پوست و در عین حال تحریک بدن برای تولید کلاژن شناخته شده است. امواج اولتراسوند توسط دستگاه مخصوص به صورت کاملاً کنترل شده و هدفمند استفاده می شود.

این امواج بین مولکول ها اصطکاک ایجاد می کند که باعث ایجاد لرزش در بافت های پوست می شود و در نهایت گرما را در ناحیه مورد نظر افزایش می دهد. سپس این گرما پاسخ طبیعی بدن به ترمیم زخم را تحریک می کند و با تحریک تولید کلاژن منجر به بازسازی پوست می شود. همچنین امواج اولتراسوند می تواند به لایه های عمیق چربی فرستاده شود و چربی را تجزیه کرده و حجم آن را کاهش دهد. هیپوتراپی همه این کارها را بدون آسیب رساندن به بافت های اطراف انجام می دهد!


آیا هایفو برای من مناسب است؟

با افزایش سن، پوست خاصیت ارتجاعی و استحکام خود را از دست می دهد. عوامل زیادی می توانند در تسریع روند پیری نقش داشته باشند، از جمله کمبود خواب، رژیم غذایی نامناسب و سبک زندگی پرمشغله و پر استرس. اگر متوجه شدید که سبک زندگی شما بر پوست شما آسیب وارد کرده است، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که درمان هایفو را در نظر بگیرید.

با این حال، هایفو بهترین یا مناسب ترین گزینه برای همه نیست. به طور کلی این روش بیشترین تفاوت را در افراد بالای 30 سال با ضعف خفیف تا متوسط ​​ایجاد می کند. افراد جوانتر آنقدر که دوست دارند متوجه تفاوت نمی شوند، زیرا پوست آنها هنوز بسیار سفت است. عوارض هیپنوتیزم درمانی نیز در این افراد کمتر دیده می شود.

کسانی که پوست شل و آسیب دیده دارند ممکن است قبل از دیدن نتایج نیاز به چندین جلسه داشته باشند. علاوه بر این، افراد مسن با شلی قابل توجه پوست یا افتادگی شدید در ناحیه گردن، کاندیدای مناسبی برای هایفو نیستند و ممکن است برای درمان‌های جراحی مناسب‌تر باشند.

هایفو همچنین برای افرادی که از ضایعات باز، عفونت های پوستی یا آکنه های شدید یا کیستیک رنج می برند توصیه نمی شود. بهترین راه برای فهمیدن اینکه هایفو می تواند به شما کمک کند یا خیر این است که با پزشک خود مشورت کنید.

نحوه درمان با هایفو

برای اولین بار در سال 2008، هایفو برای اهداف آرایشی مورد استفاده قرار گرفت. درمان های هایفو در گذشته ناراحت کننده بوده است، زیرا گرمای تولید شده توسط دستگاه های هایفو می تواند تا 70 درجه برسد. برای کاهش ناراحتی بیمار، تجهیزات آب درمانی را بهبود بخشیدند. دستگاه های جدید تابش امواج کوتاه را در اختیار بیماران قرار می دهند.

میانگین زمان درمان با دستگاه های HIFU جدید 15 تا 25 دقیقه است. دستگاه های جدید از جدیدترین فناوری اولتراسوند استفاده می کنند و نسبت به درمان های قبلی HIFU قابل تحمل تر هستند.

درمان هایفو معمولا با پاکسازی صورت و استفاده از ژل اولتراسوند در نواحی تحت درمان شروع می شود. ممکن است در طول درمان دردهای مبهم داشته باشید. زیرا دستگاه هایفو سونوگرافی می کند. شما می توانید مطمئن باشید که هایفو یک روش ایمن و غیر تهاجمی است زیرا فقط لایه های عمیق تر پوست را بدون ایجاد سوختگی یا ضربه به سطح پوست هدف قرار می دهد.

در بیماران حساس، ممکن است کاملا بدون درد باشد. اما هنوز هم برای اکثر مردم بسیار دشوار است. نکته مهم این است که وقتی هایفو در قسمت های مختلف بدن و صورت انجام می شود، ممکن است احساس متفاوتی داشته باشید. عوارض جانبی درمان هایفورا نیز متفاوت خواهد بود.

شما می توانید پالس های انرژی اولتراسوند را در نزدیکی نواحی استخوانی که پوست نازک است، مانند پیشانی، فک و استخوان گونه احساس کنید. در برخی موارد، ممکن است پس از درمان به صورت روشن شدن ظاهر شود. خبر خوب این است که این علائم تا یک هفته ادامه دارند و اصلا دردناک نیستند.

 

درمان هایفو چقدر طول می کشد و چه زمانی نتایج را می بینید؟

قابل درک است که بسیاری از مردم سوالات زیادی در مورد زمان درمان هایفو دارند. شاید شما یک رویداد بزرگ در راه است و می خواهید بدانید که چه زمانی درمان خود را انجام دهید تا بهترین ظاهر خود را داشته باشید. شما همچنین می خواهید بدانید که آیا درمان ارزش سرمایه گذاری شما را دارد یا خیر.

مدت درمان

بسته به نواحی تحت درمان، زمان درمان از 1 تا 3 ساعت متغیر است. با این حال، می توانید بلافاصله به روال عادی خود بازگردید و نیازی به زمان بهبودی ندارید. به همین دلیل است که بسیاری از مردم هایفو را بر سایر درمان ها ترجیح می دهند. با این حال، ممکن است کمی قرمزی، تورم یا سوزن سوزن شدن را تجربه کنید. اما این کاملا طبیعی است.

برای دیدن نتایج چقدر باید صبر کرد

مدت زمانی که می توانید انتظار مشاهده نتایج را داشته باشید به ماهیت و شدت مشکلات پوستی شما بستگی دارد. اکثر افراد برای دیدن نتایج هایفو به یک جلسه درمانی نیاز دارند. از سوی دیگر، بسته به پاسخ بیولوژیکی بدن فرد به انرژی اولتراسوند و فرآیند تولید کلاژن، جلسه بعدی می تواند 8 تا 12 هفته پس از اولین جلسه هایفو انجام شود. می توانید انتظار داشته باشید که نتایج HIFU را 12 هفته پس از درمان و نتایج بعدی را بعد از 6 ماه مشاهده کنید. با ادامه مقاله عوارض آب درمانی همراه ما باشید.


نتایج بلند مدت

شما می توانید به مدت 2 تا 3 سال از نتایج درمان هایفو لذت ببرید.به طور کلی به بیماران توصیه می کنیم برای حفظ بهترین نتایج، سالی یک بار تمدید کنند. با ادامه درمان هایفو می توانید با بدنی جوان و سفت از روند پیری سرپیچی کنید.

درمان قسمت های مختلف بدن با کمک هایفو

نواحی محبوب بدن که می توان با هایفو درمان کرد عبارتند از: صورت، چانه دوتایی، بازوها، باسن و ران ها. هایفو همچنین برای خانم هایی که می خواهند بعد از بارداری چربی شکم خود را از بین ببرند و حتی برای خانم هایی که می خواهند فرم کلی بدن خود را تغییر دهند مناسب است.

هایفو علاوه بر از بین بردن چربی، پوست نرم گردن، دکلته، دست ها و زانوها را سفت می کند تا بافت «کاغذی» پوست را از بین ببرد. لایه SMAS، سیستم آپونورتیک عضلانی سطحی، لایه ای غنی از کلاژن از پوست است. هنگامی که گرما از طریق هایفو به این لایه اعمال می شود، تولید کلاژن برای تولید پوست سفت تر تحریک می شود.

هیپوتراپی صورت

HIFU از فناوری اولتراسوند برای هدف قرار دادن لایه‌های عمیق‌تر بافت پوست استفاده می‌کند و در نتیجه پوست را سفت، سفت و کانتور می‌کند. تولید کلاژن جدید را افزایش می دهد و یک روش کاملا غیر تهاجمی برای تجدید آن است. بنابراین، اگر پوست صورت شما خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده است، در اطراف چشم، بهتر است تحت درمان هایفوتراپی صورت قرار بگیرید، در صورتی که خاصیت ارتجاعی آن در زیر فک یا ابرو کاهش یافته است. بلافاصله پس از جراحی، ممکن است متوجه شوید که پوست کمی سفت تر شده است. با تولید کلاژن بیشتر، اثرات آن در هفته های بعد تشدید می شود. عوارض جانبی هایفوتراپی صورت نادر است.

رفع خطوط و چین و چروک پیشانی با هیپنوتیزم

هایفو می تواند تفاوت قابل توجهی در خطوط ریز و چین و چروک روی پیشانی شما ایجاد کند. هایفو جایگزینی عالی برای بوتاکس یا سایر پرکننده ها و محلول های تزریقی است که ظاهر و احساس طبیعی تری با نتایج ماندگارتر ارائه می دهد.

هیپنوتیزم گابگاب

در گذشته برای بیماران مبتلا به درد، جراحی توصیه می شد. با این حال ترس از جراحی، عوارض زیاد بیهوشی و مدت زمان نقاهت طولانی برای متخصصان زیبایی و افرادی که به این مشکل مبتلا هستند، مشکلات جدی محسوب می شود. امروزه هایفوتراپی ایمن ترین و سریع ترین راه برای حل این مشکل است.
 

 

مشکلات هیپوتراپی

عوارض جدی هایفو چیست؟ این روش عوارض جانبی جدی ندارد و عوارض جانبی معمولاً خفیف است. قرمزی یک عارضه جانبی شایع پس از هایفو است. اما این یک اثر موقتی است و به راحتی با یک کرم تسکین دهنده قابل درمان است.

بیماران با پوست حساس ممکن است پس از درمان هایفو کمی تورم و کبودی را تجربه کنند که کاملا طبیعی است و باید طی چند روز از بین برود. برخی از بیماران روز بعد از درمان نیز درد اطراف فک و گونه ها را تجربه می کنند. این نشانه این است که درمان HIFU با شروع فرآیند سنتز کلاژن کار می کند.

یکی دیگر از عوارض جانبی بی حسی موقت در ناحیه تحت درمان هایفو است. دلیل بی حسی این است که آسیب میکرو حرارتی ایجاد شده در بافت پوست می تواند باعث تحریک عصبی شود. هنگامی که عصب بهبود می یابد، بی حسی نیز از بین می رود.

این علائم می تواند تا چهار هفته ادامه داشته باشد، اما مشخص است که به خودی خود برطرف می شوند زیرا بدن کلاژن بیشتری تولید می کند. هنگامی که توسط یک پزشک آموزش دیده به درستی انجام و اجرا شود، هیچ گزارشی از عوارض جانبی طولانی مدت هیپوتراپی وجود ندارد.

مانند هر عمل زیبایی، نتایج از بیمار به بیمار دیگر متفاوت خواهد بود. برخی ممکن است نتایج قابل توجه تری نسبت به دیگران ببینند. تولید کلاژن در بدن کار می کند و تا 6 ماه طول می کشد. بنابراین بسته به میزان خاصیت ارتجاعی پوست، تا 6 ماه می توانید نتایج پیشرونده ای را مشاهده کنید.

پس از آن 3 تا 6 جلسه در فواصل ماهانه برای بهبودی توصیه می شود. دستگاه های مورد استفاده در کلینیک سای نتایج بسیار خوبی را برای صورت و نواحی عمومی بدن با حداقل درد و زمان بهبودی کوتاه ارائه می دهند. انتخاب دستگاه مناسب به میزان قابل توجهی خطرات هایفوتراپی را کاهش می دهد.


عوارض هایفوتراپی صورت

هیپنوتیزم صورت عوارض کمی دارد و شما می توانید بلافاصله پس از درمان صورت فعالیت خود را از سر بگیرید. زیرا سونوگرافی با شدت بالا به لایه های بالایی پوست آسیب نمی رساند. با این حال، ممکن است تورم و قرمزی خفیفی وجود داشته باشد که به سرعت فروکش می کند. همچنین ممکن است کمی به لمس حساس باشید یا احساس سوزن سوزن شدن خفیفی داشته باشید که ممکن است یک یا دو هفته طول بکشد.

در موارد نادر، بی حسی موضعی و کبودی موقت نیز ممکن است رخ دهد. اگرچه عوارض جانبی فیشال هایفو می تواند از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد، اما معمولا دوام زیادی ندارند. موارد منع مصرف فیشال هایفو شامل کاشت لب، اختلالات خونی و تزریق سیلیکون است.



مشکل هایفوتراپی

درمان هایفو یکی از ایمن ترین و کم عارضه ترین راه ها برای خلاص شدن از شر خروپف است. فرض کنید این روش در یک کلینیک معتبر توسط یک پزشک ماهر و با تجربه انجام می شود. در این صورت اثرات بیماری از جمله احساس سوزش و قرمزی بسیار اندک بوده و پس از مدت کوتاهی به طور کامل از بین خواهد رفت.

مقایسه عوارض هیپوتراپی و لیفت صورت با جراحی

در مورد اثرات ضداحتقان درمانی باید توجه داشت که این روش هیچ عارضه ای ایجاد نمی کند. در حین انجام مراحل جراحی، باید با خطرات مربوط به عفونت، خونریزی، عفونت، خونریزی، درد، جای زخم و غیره مواجه شوید.

مقایسه عوارض هیپوتراپی و لیزر

• درمان زیبایی با لیزر نسبت به هیپوتراپی درد بیشتری ایجاد می کند و تاثیر لیزر کمتر است.

• گرمای اعمال شده به پوست توسط لیزر بیش از حد مطلوب است و می تواند عوارض زیادی ایجاد کند.

• با لیزر به دلیل حرارت زیاد و مستقیم اعمال شده به پوست، احتمال آسیب به اپیدرم وجود دارد. هنگامی که امواج اولتراسوند در هایفوتراپی به پوست نفوذ می کند.
 

 

قیمت هیپوتراپی

هزینه آب درمانی بسته به منطقه تحت درمان متفاوت است. علاوه بر این، پزشک، تعداد جلسات درمانی، عمق مشکل پوستی و کلینیک مورد نظر نیز در هزینه نهایی تاثیرگذار خواهد بود. به طور کلی هزینه هایفو نسبت به سایر روش ها مقرون به صرفه تر است.


چگونه یک کلینیک درمانی هایفو را انتخاب کنیم؟

اگر قبلاً درمانی مانند هایفو نداشته اید، می دانیم که انتخاب مرکز درمانی مناسب برای شما می تواند دشوار باشد. با وجود گزینه های بسیار زیاد، چگونه می دانید کدام یک برای شما مناسب است؟ اگر در مورد مزایای هایفو مطالعه کرده اید و می دانید که این همان درمانی است که می خواهید، باید یک پزشک باتجربه را انتخاب کنید که می داند چگونه از این درمان استفاده کند. آنچه می خواهید به آن برسید. می توانید به بیماران گذشته نگاه کنید تا تجربه و سطح خدماتی را که می توانید انتظار داشته باشید به دست آورید.



سخن پایانی در مورد عوارض هیپوتراپی

در این مقاله با فواید و عوارض شیمی درمانی آشنا می شوید. این درمان هیچ عارضه ای ندارد و پس از درمان می توانید به سرعت به زندگی عادی خود بازگردید. هایفو روشی مطمئن است که در کمترین زمان بهترین نتیجه را به شما می دهد. در مورد این درمان زیبایی چطور؟ آیا آن را انتخاب می کنید؟
 

مطالعه مقاله کامل: https://payju.ir/content/لیست-مراکز-تخصصی-هایفوتراپی-در-شیراز

  • web kadeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی