مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

در این وبلاگ کلیه خدمات اینترنتی ارائه می گردد.

مقایسه ژل تاخیری و اسپری تاخیری

جمعه, ۲۴ فروردين ۱۴۰۳، ۱۲:۵۷ ب.ظ

انزال زودرس و نرسیدن به لذت جنسی یکی از مشکلاتی است که برخی از مردان با آن روبرو می شوند. برای مقابله با این مشکل شیوه های مختلفی وجود دارد. ما در این مقاله سعی داریم مقایسه ژل تاخیری و اسپری تاخیری را مورد بررسی قرار دهیم، پس با ما همراه باشید.              

آشنایی با ژل تاخیری و اسپری تاخیری

قبل از اینکه به بررسی مقایسه ژل تاخیری و اسپری تاخیری بپردازیم، باید با ژل تاخیری آشنا شوید.  ساختار اسپری و ژل تاخیری با یکدیگر تفاوت های زیادی دارد. زمانی که از بهترین اسپری تاخیری استفاده می کنید به علت داشتن مقدار زیاد لیدوکائین، سرمای شدیدی روی آلت تناسلی تان حس می کنید. این مسئله بسیار مهم است زیرا لیدوکائین می تواند در بی حس کردن اعصاب نقش مهمی داشته باشد. به همین خاطر این مسئله می تواند نقش مهمی در افزایش مدت انزال داشته باشد. ژل تاخیری در مقایسه با اسپری تاخیری لیدوکائین کمتری دارد. این محصول تقریبا 2 یا 3 درصد لیدوکائین دارد. به همین خاطر بی حسی کمتری ایجاد می کند.      

 

در بررسی ژل تاخیری و اسپری تاخیری باید بدانید استفاده از اسپری و ژل در مدت زمان رابطه جنسی بسیار مهم است. در حقیقت اسپری تاخیری به علت داشتن لیدوکائین فراوان مناسب کسانی است که از لحاظ جنسی بسیار حاد هستند. در این افراد مدت زمان انزال کوتاه تر از افراد عادی می باشد. افرادی که در پی داشتن رابطه طولانی و انزال طولانی تر هستند پیشنهاد می شود که از ژل های تاخیری استفاده کنند.  

محل استفاده از ژل تاخیری

ما در بخش های بعد مقایسه ژل تاخیری و اسپری تاخیری را مورد بررسی قرار می دهیم. محل استفاده ژل تاخیری و اسپری با یکدیگر تفاوت زیادی دارد. بهترین و مناسب ترین مکان برای استفاده از اسپری تاخیری زیر کلاهک آلت می باشد. با این تفاوت که برای ژل تاخیری به هیچ عنوان ناحیه خاصی وجود ندارد و می توانید در هر نقطه ای از آن استفاده کنید. توجه داشته باشید بهتر است این ژل در سراسر آلت تناسلی پخش گردد. در صورتی که برای استفاده از اسپری باید دقت داشته باشید که به مجاری ادرار و بیضها هیچگونه تماسی نداشته باشد. لازم به ذکر است بدانید شستشوی ژل از روی دست سخت تر از شستشوی اسپری می باشد.

 

پس از بررسی مقایسه ژل تاخیری و اسپری تاخیری باید بدانید در ساخت اسپری تاخیری از الکل و هوای فشرده استفاده می گردد. به همین دلیل زمان تماس با پوست چندین ثانیه حس سوزش در دست تان ایجاد می شود. علت سوزش به لیدوکائین مربوط می شود. به یاد داشته باشید برخی از مردان علاوه بر اینکه زود انزال هستند قدرت نعوظ بسیاری پایینی نیز دارند. به همین خاطر به آقایانی که درگیر این مشکل هستند توصیه می شود به هیچ وجه از اسپری تاخیری استفاده نکنند. درصد بالای لیدوکائین موجب می شود که قدرت نعوظ تا حد بسیار زیادی کاهش یابد. تمام ژل های تاخیری دارای آب هستند و در ترکیبات آنها از الکل استفاده نمی شود. علاوه بر این به هیچ عنوان فرد هنگام استفاده از ژل تاخیری سوزش و بی حسی را احساس نمی کند.

مدت زمان تاثیرگذاری ژل و اسپری تاخیری

بهتر است بدانید زمان استفاده از اسپری تاخیری باید 10 تا 15 دقیقه پیش از رابطه جنسی باشد و ژل نیز 20 تا 25 دقیقه قبل مورد استفاده قرار بگیرد. علت تفاوت در این مدت زمان به لیدوکائین بستگی دارد. به بیان دیگر می توان افزود که ماندگاری اسپری تاخیری از ژل ها بیشتر می باشد. برای مثال اسپری تاخیری ایموشن دارای 10 درصد لیدوکائین است. در حالی که این مقدار در ژل تاخیری ایموشن آبی تنها 3 تا 5 درصد است.

 

ما در این مقاله به مقایسه ژل تاخیری و اسپری تاخیری پرداختیم. بهتر است بدانید در برخی از ژل های جدید مانند ژل تیتان از مواد گیاهی برای افزایش تایم رابطه جنسی استفاده شده است. در این مواد به هیچ عنوان لیدوکائین وجود ندارد. به همین دلیل عوارضی برای فرد ایجاد می شود.  همانطور که پیش از این ذکر شد اسپری دارای الکل و هوای فشرده است. به محض تماس با پوست گرما ایجاد می نماید. به همین دلیل فرد سوزش کمی روی آلت خود احساس می کند. لیدوکائین می تواند حدودا 10 درصد روی اعصاب تاثیر بگذارد. پس از استفاده از آن ممکن است شخص کمی بی حسی را تجربه نماید.

  • web kadeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی