مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

در این وبلاگ کلیه خدمات اینترنتی ارائه می گردد.

وب سایت بزرگ نت سنتر

چهارشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۴۱ ق.ظ

همه ما می‌دانیم که اینستاگرام یکی از بهترین فضاهای اینترنتی و مجازی جهت تبلیغات  و معرفی محصولاتمان می‌باشد و کسی نیست که این موضوع بر وی پوشیده باشد. از این رو تصمیم به خرید فالوور واقعی و یا جذب و خرید فالوور فعال اینستاگرام می‌گیرند اما تردید دارند که آیا پس از پرداخت وجه، فالوورهایی که تحویل می‌گیرند واقعی هستند یا خیر …

متاسفانه بسیاری از سایتهایی که هم اکنون اقدام به فروش فالوور می‌کنند، فالوورهای آنها غیرفعال بوده و با عنوان فالوور واقعی یا فالوور فعال آنها را به مشتریان می‌فروشند و مشتری نیز تنها پس از خرید، پی به این موضوع خواهد برد.

ما می‌توانیم سایتهای بسیاری را نام ببریم که اقدام به کلاهبرداری از طریق دروغگویی و فریب می‌کنند اما این اجازه را به خود نمی‌دهیم که جهت تخریب این گونه سایت‌ها قدم برداریم. چرا که نت سنتر خود به هدف ارائه خدمات صادقانه و معتبر پا به عرصه خدمات اینترنتی نهاده است و در این راه تلاش خواهد نمود.

فراموش نکنید:

همواره باید در خاطرمان باشد که هیچ سایت، کانال و یا شخصی بدون کلمه عبور پیج شما قادر به جذب فالوور فعال برای شما نخواهد بود.

با اینحال، خرید فالوور واقعی اینستاگرام که از آن با عنوان فالوور فعال نیز یاد می‌کنند چگونه می‌تواند باعث افزایش فالوورهای واقعی پیج اینستاگرام ما گردد؟

خلاصه بگوییم، جذب فالوور فعال تنها از طریق تبلیغات پی در پی و ۲۴ ساعته میسر است. اینکه می‌گوییم ۲۴ ساعته اغراق نیست. بلکه واقعا باید ۲۴ ساعته فعالیت کنید تا بتوانید فالوور فعال را بصورت داوطلبانه به پیج خود هدایت کنید.

اما توانایی انسان به قدری است که نمی‌تواند در این حد فعالیت داشته باشد واگر  فعالیت روزمره و تایم استراحت و دقت و سرعت عمل انسان را در نظر بگیریم، هیچ شخصی قادر به انجام عمل ۲۴ ساعته نخواهد بود و اینجاست که ضعف فعالیت وتواناییهای انسان در برخی از کارها آشکار می‌شود.

نت سنتر جذب و افزایش فالوور  واقعی و فعال را با استفاده از سامانه وسرور اختصاصی خود انجام می‌دهد.

به این صورت که این سامانه از طریق یوزرنیم و کلمه عبور پیج شما وارد شده و به جای شما اقدام به تبلیغ و کلیه فعالیتهای تبلیغاتی خواهد کرد و اینکار را ۲۴ ساعته و بدون اطلاع شما  و حتی زمانی که شما در خواب هستید و بدون قطعی و معطلی انجام می‌دهد. به همین دلیل است که قدرت سامانه های ما چندین برابر بیشتر از فعالیت عادی انسانهاست و می‌تواند بدون اینکه صاحب پیج حتی یک قدم کوچک بردارد، پیج وی را به هرکسی که مرتبط به موضوع پیج می‌باشد معرفی کرده و این ارتباط می‌تواند شامل همشهری بودن، هم صنف بودن و … باشد. یعنی شما می‌توانید تقاضا کنید که پیج شما تنها به اصفهانی های عزیز معرفی گردد یا صرفا به اهالی تهران معرفی گردد. یا حتی می‌توانید تقاضا کنید که پیج شما را تنها به کسانی معرفی کنیم که علاقمند به موضوع خاصی هستند و… و از این طریق فالوورهایی را به صورت داوطلبانه به پیج شما هدایت خواهیم کرد که علاقمند به کسب و کار شما هستند و در صورتی که فروشگاه و یا ارائه کننده خدمات خاصی هستید، می‌توانند به مشتریان دائمی محصولات شما تبدیل شوند.

در واقع ما در ن سنتر تنها ۱ دقیقه را صرف ثبت سفارش می‌کنید و پس از آن، بقیه کارها بر عهده ماست.

چگونه برای خرید فالوور واقعی و فعال باید به نت سنتر اعتماد کرد؟

در ابتدا می‌توانید اقدام به خرید و سفارش تعداد کمی فالوور واقعی (مثلا ۱۰۰۰ عدد) نمائید. از این طریق این اطمینان برای شما حاصل خواهد شد که فالوورها تماما واقعی و فعال هستند و در نتیجه به صداقت، اعتبار و مشتری مداری نت سنتر پی خواهید برد و این برای نت سنتر افتخار بسیار بزرگیست که مشتریان وفاداری چون شما را در کنار خود داشته و در جهت رونق کسب و کار شما قدم بر خواهد داشت. پس از آن می‌توانید اقدام به ثبت سفارش برای تعداد بیشتری فالوور نمائید و نظاره گر رونق پیج خود باشید و از افزایش فروش محصولات خود لذت ببرید.

سایتهای دیگری نیز وجود دارند که اقدام به جذب فالوور فعال و واقعی می‌کنند. تفاوت نت سنتر با این سایتها در چیست؟

بله درست است، برخی از همکاران محترم ما نیز در این حوزه مشغول به فعالیت می‌باشند که برایشان آرزوی موفقیت داریم. البته ما در نت سنتر  شرایطی را مهیا کرده‌ایم که همواره به نفع مشتری بوده و خواهد بود که در ادامه برخی از این موارد را بازگو می‌نمائیم:

– در نت سنتر، قیمتها بسیار کمتر از بقیه سایتهای مشابه می‌باشد.

– در نت سنتر شما نیازی به انجام هیچ کاری ندارید جز اینکه تنها در عرض ۱ دقیقه سفارش ثبت نمائید. (بر خلاف سایتهای دیگر که تمامی مدیریت بر عهده شما بوده و اینکار زمانبر و نیاز به بررسی بازار کار و آشنایی با اصول بازاریابی دارد).

– در نت سنتر کارشناسان بازاریابی، تمامی بررسی بازار را انجام داده و مشتریان هدف شما را کشف کرده و سعی می‌نماید تنها همان مشتریان را جذب پیج شما نماید و از این جهت باعث رونق پیج شما و افزایش فروش محصولات شما گردد.

در نتیجه باید گفت: خرید فالوور واقعی و فعال اینستاگرام شایعه نیست و واقعیت دارد . نت سنتر یکی از ارائه کنندگان و فروشندگان فالوور واقعی و فعال اینستاگرام می‌باشد و مفتخر است در این زمینه به رونق کسب و کار و پیج اینستاگرام مشتریان عزیز خود کمک نماید و با افتخار نظاره گر پیشرفت و افزایش فروش محصولات مشتریان خود باشد.

این مطالب رونوشتی از نوشته های سایت نت سنتر به آدرس می‌باشد و به هیچ وجه مجوز کپی برداری داده نمی شود. در صورت مشاهده حتما از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد شد.


مرجع : http://net3nter.blog.ir


  • web kadeh

نت سنتر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی