مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

در این وبلاگ کلیه خدمات اینترنتی ارائه می گردد.

ویژگی های اصلی مانیتورهای بازی چیست؟

چهارشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۰۱:۲۰ ب.ظ


ویژگی هایی که هنگام انتخاب مانیتور بازی باید در نظر بگیرید. نمایندگی رسمی ایسوس

از آنجایی که حرکت در بازی های رایانه ای بسیار مهم است، تمرکز بر روی اختلاف زمانی تصویر متحرک در مانیتور به افزایش هیجان بازی کمک می کند. این توانایی برای تغییر سریع تصاویر به عنوان زمان پاسخ نیز شناخته می شود. سرعت پایین پردازش زمان پاسخ، سرعت پردازش تصاویر بازی را افزایش می دهد. در بازی های رایانه ای، از آنجایی که می توان زاویه تصاویر را تغییر داد، به مانیتوری نیاز است که بتواند این تغییرات را پشتیبانی کند.

انتخاب اندازه تجزیه و تحلیل باید مشابه بازی باشد. اندازه صفحه نمایش مانیتور بر حسب اینچ تعریف می شود. از 24 تا 34 اینچ برای نمایشگرهای مورد استفاده در بازی های رایانه ای مناسب است. اگر فضای مناسب و پول کافی برای تهیه یک مانیتور بزرگ دارید، بهتر است از آنها استفاده کنید زیرا مانیتور در قسمت بزرگی به کیفیت بازی کمک می کند. بررسی اصفهان بهترین ها را برای انواع بازی های رایانه ای دانست.

یکی از دلایل کیفیت بالای تصاویر رزولوشن مناسب است. در صورت وجود کارت گرافیک قدرتمند، رزولوشن قدرتمند به افزایش کیفیت بازی کمک می کند. با کارت گرافیک و کیفیت پایین، قدرت تصاویر بسیار پایین است.

بازتولید رنگ واقعی یکی دیگر از ویژگی های مانیتور است. صفحه نمایش با زاویه باز کمک می کند تا تصاویر و رنگ ها واقعی تر شوند. فناوری به کار رفته در پنل باعث می شود این ویژگی در تصاویر قابل مشاهده باشد.

یکی دیگر از قسمت هایی که به افزایش کیفیت تصاویر در مانیتورهای بازی کمک می کند، نوع پنل آن است. انتخاب نوع پنل به سلیقه افراد بستگی دارد. طراحان گرافیک و گیمرها اغلب از پنل های IPS به دلیل نمایش رنگی واضح و واقعی استفاده می کنند. برای بازی پنل های دیگری نیز مناسب است که یکی از این پنل ها مدل TN می باشد. این پنل به دلیل سرعت پاسخگویی انتخاب شده است.

سرعتی که تصاویر با آن به روز می شوند و به روز می شوند را نرخ تازه سازی می گویند. عدم دقت حرکت بین فریم ها به نرخ تازه سازی بالا بستگی دارد. این تصاویر با استفاده از نمودار عکس روی تصویر اندازه گیری می شوند. تصویر نمایش داده شده روی مانیتور به کارت گرافیک بستگی دارد.

با افزایش اندازه نشانگر، فاصله مورد نیاز برای دور شدن از نشانگر را می توان تعیین کرد. مانیتورهای بزرگ به دلیل میدان دید وسیعی که به بازیکنان ارائه می دهند، رعایت فاصله لازم از آن را برای حفظ سلامت چشم آسان می کند.

مانیتورهای بازی را می توان به راحتی روی دیوار یا پایه مناسب نصب کرد. پایه کامپیوتر ارتباط مستقیمی با قابلیت های ارگونومیک آن دارد. برای تغییر زاویه مانیتور، استفاده از موقعیت بر بسیاری از محدودیت های زاویه دید در مشاهده مانیتور غلبه می کند. پایه هایی که چنین قابلیت هایی دارند برای استفاده در محیط های مختلف بسیار کاربردی هستند.

نکاتی برای خرید مانیتور گیمینگ

مانیتورهای بازی ارتباط مستقیمی با نوع بازی هایی دارند که اکثر بازیکنان انجام می دهند. بهتر است در هنگام خرید این مانیتورها عوامل مختلفی را در نظر بگیرید. در نگاه اول بهتر است به اندازه مانیتور توجه کنید. مانیتورهایی که برای گیمرهای حرفه ای طراحی شده اند اغلب از نظر اندازه بزرگتر هستند. فناوری به کار رفته در ساخت صفحه نمایش به دلیل بروز رسانی های مداوم بیشترین جنبه مهندسی را دارد، بنابراین اگر اطلاعات لازم در این زمینه را ندارید بهتر است با فروشندگان حرفه ای در این زمینه مشورت کنید.

تفاوت بین مانیتورهای گیمینگ و مانیتورهای معمولی

مانیتورهای بازی برای گیمرهای رایانه طراحی شده اند، بنابراین به نظر می رسد مواردی مانند جلوه های بصری در انجام این بازی ها مهم باشند. نرخ تازه سازی بسیار بالاست و پاسخ سریع باعث افزایش سرعت بازی های رایانه ای می شود. با توجه به استفاده از مانیتورهای استاندارد در استفاده روزانه، بسیاری از ویژگی های این مدل مانیتور نیازی به پیاده سازی ندارد. برای کارهای عمومی نیازی به استفاده از کامپیوترهای هوشمند برای کارهای عمومی نیست و مانیتورهای استاندارد برای مشاهده فیلم کافی است.

نتیجه

طراحی صفحه نمایش جدید برای گیمرهای حرفه ای یک طراحی حرفه ای است زیرا این بازی ها باید سریع اجرا شوند. برخلاف مانیتورهای معمولی، این مانیتورها به سرعت زاویه دید را تغییر می دهند و زمان پاسخگویی و اندازه آن بزرگتر از استاندارد سایر مانیتورها است. در صورت تمایل به مشاهده کلیه قطعات یدکی و کلیه لوازم جانبی کامپیوتر که توسط شرکت آریا اندیش آسیا در اصفهان به فروش می رسد به قسمت مشخصات کالا در سایت مراجعه فرمایید، در صورت تمایل به مشاوره با فروشندگان حرفه ای این مجموعه با این شماره تماس حاصل فرمایید. در سایت ذکر شده است.
 

 

  • web kadeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی