مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

در این وبلاگ کلیه خدمات اینترنتی ارائه می گردد.

پرسپولیس بدون یحیی زهردار نبود

جمعه, ۷ آذر ۱۳۹۹، ۰۴:۵۶ ب.ظ

یحیی گل محمدی با توجه به اینکه این ۲ بازیکن را در فینال لیگ قهرمانان آسیا در اختیار ندارد تصمیم گرفت در بازی مقابل شاگردان حسینی از ترکیب جدید خود رونمایی کند تا این موضوع شبیه سازی برای فینال آسیا باشد.

البته گل محمدی بین ۲ نیمه به اشتباه خود پی برد و امیری و پهلوان را جایگزین میلاد سرلک و مهدی شیری کرد و دلیل آن هم اهمیت سه امتیاز دیدار با نفت بود، زیرا پرسپولیس در حال حاضر تنها ۵ امتیاز دارد و می‌تواند از دست دادن امتیاز کامل بازی در پایان فصل به ضرر سرخ‌ها باشد.

البته تغییرات مکرر در خط هافبک و حمله پرسپولیس سبب نشد تا در ترکیب دفاعی این تیم تغییرات زیادی ایجاد شود و همچنان سعید آقایی، مهدی شیری، کنعانی‌زادگان و سیدجلال حسینی ۴ دفاع تیم سرخپوش محسوب می‌شوند که به همراه حامد لک سومین کلین شیت متوالی خود را ثبت کردند و در لیگ بیستم رکوردار هستند.

پس از محرومیت عیسی آل کثیر که عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشت سرخ‌ها تنها ۲ گل در حدود ۴۰۰ دقیقه به ثمر رسانده اند. این موضوع باعث نگرانی یحیی گل محمدی و کادر فنی پرسپولیس شده است.

  • web kadeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی