مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

در این وبلاگ کلیه خدمات اینترنتی ارائه می گردد.

پروفیل UPVC چیست؟

چهارشنبه, ۱۰ خرداد ۱۴۰۲، ۰۸:۳۳ ب.ظ


در این قسمت ابتدا شرح مختصری از پروفایل خواهیم داشت و سپس مشخصات هافمن یا وین تک را با هم مقایسه می کنیم. upvc مخفف پلی وینیل کلرید غیر پلاستیکی است. پروفیل Upvc در ساخت و ساز، صنعت و راهسازی کاربرد فراوانی دارد اما در ساخت درب و پنجره دوجداره کاربرد فراوانی دارد. پنجره های دوجداره upvc در حال حاضر یکی از پرکاربردترین پنجره ها در جهان می باشد. در گذشته اغلب پنجره ها نقش مسدود کننده نور خانه یا ساختمان را ایفا می کردند، اما با افزایش جمعیت و به دنبال آن آلودگی صوتی و آلودگی هوا، پنجره های upvc تولید شد.



تاریخچه تاسیس شرکت های Vintech و Hoffman

هنگامی که خانواده ساک کسب و کار خود را با تولید لاستیک برای زیره کفش در سال 1956 آغاز کردند، احتمالاً نمی دانستند که کمتر از یک قرن بعد به بزرگترین تولید کننده پروفیل های UPVC برای صنعت ساختمان در سه قاره اروپا تبدیل خواهند شد. ، آسیا و آفریقا و در 8 کشور (ترکیه، آلمان، روسیه، ایران، اوکراین، آذربایجان، تونس و هند) و به همین دلیل چندین هزار نیروی انسانی را در بخش های اداری و تولیدی به کار می گیرد.

تاسیس شعبه اصلی Vintech توسط گروه Edo در آنتالیا و توسعه بازارهای هدف در بیش از 54 کشور جهان، Vintech را به یکی از 280 شرکت برتر ترکیه تبدیل کرده است.

در سال 2000 میلادی (1379 شمسی) و ورود وین تک به بازار مصرف ایران و گسترش آن تا سال 2010، این پروفیل به محبوب ترین متریال مورد استفاده در ساخت پنجره های دو جداره تبدیل شد و در نهایت در سال 2010 به بازار عرضه شد. زمین با مساحت 45000 متر مربع از کارخانه تولید این پروفیل در تبریز جایگاه خود را به عنوان اولین تولید کننده داخلی بر اساس استانداردهای جهانی تثبیت کرده است.

با گذشت زمان و استقبال روزافزون مشتریان در استفاده از پروفیل UPVC در ساخت پنجره های دوجداره، تولیدکنندگان دیگری نیز وارد عرصه تولید شده اند که یکی از این شرکت ها هافمن است که در سال 2006 فعالیت خود را در یک به مساحت 18000 متر مربع و خط تولید 6000 متر مربع راه اندازی شد و در سال های 1393 و 1394 با افزودن فضایی بیش از 2000 متر مربع ظرفیت تولید سالانه خود را از 7200 تن به 17000 تن افزایش داد. در ادامه با این دو پروفایل آشنا خواهید شد.
 

 

نمایه WinTech

سال 2000 میلادی وارد بازار مصرف ایران شد

در سال 1390 خورشیدی (1390 شمسی) کارخانه تولید در تبریز کار خود را آغاز کرد.

مساحت کارخانه 45000 متر مربع است

مساحت اتاق های بسته با تجهیزات صنعتی و اداری و انبارهای مواد اولیه و انبار ماشین آلات ارسال محصولات بیش از 20000 متر مربع می باشد.

مورد مقایسه ای پروفایل هافمن و پروفایل وینتک

کیفیت مواد اولیه در ساخت پروفیل

دارای گواهینامه بین المللی

بزرگترین بخش اطلاعات است

حداکثر وزن بصری


سطح مقطع بزرگی از پروفیل

از نظر مساحت، پروفیل وین تک به دلیل تنوع زیاد، سطح مقطع بزرگتری نسبت به پروفیل هافمن دارد، مخصوصا در راه آهن یا کشویی که وین تک یکی از بهترین های دنیاست.

بالاترین مشخصات

از نظر وزن، این دو پروفیل هافمن و وینتک دارای رتبه های مجاور با اختلاف طول 100 گرم بر متر هستند.

کیفیت مواد اولیه مورد استفاده در تولید پروفیل

کیفیت مواد اولیه وین تک به دلیل سابقه درخشان و اصالت پروفیل یکی از بهترین های دنیاست.



داشتن گواهینامه بین المللی، نمایه هافمن یا Vintec

شرکت وین تک تنها دارنده گواهینامه کیفیت RAL در ایران است و شرکت هافمن فاقد این گواهی است.

وین تک با پایبندی به قوانین و مقررات خود و عمل به تعهد خود مبنی بر تولید محصولات با کیفیت مطابق با استاندارد RAL به عضویت این ارگان پذیرفته شده و گواهی عضویت خود را دریافت کرده و هم اکنون به عنوان تنها دارنده گواهینامه های کیفیت و RAL می باشد. عضویت ایران پروفیل upvc تولید می کند.



مقایسه خطوط تولید شرکت های Wintech و Hoffmann

بر اساس دستاوردهای تکنولوژیکی KRAUSS MAFEI در آلمان، بزرگترین کارخانه Vintech کاملا اتوماتیک و بدون نیروی کار، نصب 24 اکسترودر، مخلوط کردن مواد اولیه از جمله پودر PVC و سایر محصولات Vintech است. در همان زمان، شرکت هافمن 13 خط اکسترودر ساخت اتریش را برای تولید مواد مخلوط و تغذیه قطعات نصب کرد.



سیستم ها و فناوری کامپوزیت Wintec

برای تولید پروفیل های UPVC با کیفیت و رنگ یکنواخت، واحد میکس از سیستم اختلاط و انتقال مواد پیشرفته و اتوماتیک استفاده می کند، تنها بارگیری مواد اولیه و افزودنی های پلیمری توسط نیروی انسانی انجام می شود.
 

مطالعه مقاله کامل: https://upvcmaster.com/نمایندگی-پنجره-هافمن-در-کرج/

  • web kadeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی