مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

در این وبلاگ کلیه خدمات اینترنتی ارائه می گردد.

گفتنی است که این تصمیم فقط مختص کسانی است که از شبکه‌های اجتماعی برای موارد غیرکاری استفاده می‌کنند.

وقتی که تلفن در اواخر دهه­ ۱۸۰۰ اختراع شد، مردم به خاطر خطر شوک الکتریکی، از دست زدن به آن می‌­ترسیدند و کلیسا از آن به عنوان وسیله شیطان یاد می‌­کرد.

فالوئرها: بیشتر کاربران فضای مجازی فقط توئیت‌ها را می‌خوانند و زمانی را برای مطالعه پست‌های عمیق و اطلاع‌رسان صرف نمی‌کنند. اگر توجه کرده باشید اغلب کسانی که همیشه پیگیر شما، ایده‌ها، نظر‌ها و سبک‌زندگیتان هستند هم افرادی هستند که نمی‌خواهید باشند و بدانند.

اگر دوستان شما در شبکه‌های مجازی فعال هستند وتوقع دارند که با هر پست و پیامی که قرار می‌دهند شما اظهار نظر درباره آن کنید، خیلی روشن و واضح به آن‌ها بگویید زمان کافی برای انجام این کار‌ها ندارید و برای زندگی خود برنامه ریزی دقیق انجام داده اید.

مسلما در دنیایی که هر روز بیش از پیش از برابری بین حقوق زنان و مردان صحبت می‌شود، هیچ گاه به دنبال بیان تبعیض بین دو جنس زن و مرد برای یک فعالیت اجتماعی نخواهیم بود.

این گونه افراد از این شبکه‌ها استفاده می‌کنند حتی عکس هم به انتشار می‌گذارند ولی می‌توان گفت کامنت‌ها و صحبت‌های دوستان مجازی هیچ گونه تاثیری بر روی روابط خانوادگی شان ندارد.

چگونه از شبکه های اجتماعی برای کسب و کار خود استفاده کنیم؟

شرکت‌هایی متعددی در فضای کسب‌وکار هستند که در کنار فعالیت‌های اصلی خود، کارهایی به‌منظور بهبود شرایط زندگی کل مردم انجام می‌دهند. آن‌ها در فعالیت‌هایی به‌منظور کاهش مصرف انرژی، حفظ منابع طبیعی، حمایت از نیروی کار و مواردی مشابه، مشارکت دارند.

بنابراین یک شبکه اجتماعی مثل پینترست که تمرکزش را بر روی عکس گذاشته دسته ای از مخاطبانش چنین افرادی هستند که اگر شما عکسها و تصاویر جذابی را بتوانید تهیه کنید و در این شبکه قرار بِدهید بازدید کننده های بسیار زیادی منتظر دیدن صفحه شما هستند یا شبکه هایی مثل یوتیوب ، آپارات ، لِنزُر که تمرکزشان را بر روی انتشار فیلم قرار دادند تا نیاز این دسته از مخاطب ها رو پوشش بِدهند که در این شبکه ها میشود فیلم های تبلیغاتی مناسبی درباره محصولات و خدمات و معرفی کسب و کار و یا هر نوع تبلیغ دیگری به رایگان قرار داد که بازخوردهای بسیار مناسبی رو میتواند برای شما به همراه داشته باشد یا شبکه ای مثل توییتر ، تمرکزش بر روی متن قرار گرفته و در این بین شبکه اجتماعی faceboo هم سعی کرده امکاناتی را به وجود بیاورد که در حقیقت تلفیقی از حالت های مختلف انتشار محتوا باشد و تقریبا تمام سلیقه ها را بتواند پوشش بدهد.

۵ انتقال بزرگ و احتمالی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی فوتبال اروپا ماجرای فرار ده‌ها گونه پرنده از تهران به علت آلودگی هوا/ چرا گنجشک‌ها از پایتخت آلوده نمی‌روند؟ سقوط هواپیمای مسافربری در قزاقستان با ۹۵ سرنشین + تصاویر آخرین اخبار از حادثه سقوط میگ۲۹ در اردبیل/ مشاهده قطعاتی از هواپیما در ارتفاعات سبلان راهکارهایی مناسب برای ترغیب کودکان به درس خواندن اقدام غیر اخلاقی خانم بازیگر در خیابان خبرساز شد/راننده تاکسی متخلف دستگیر شد برگزاری اجلاسی مهم با حضور ایران، عربستان را به وحشت می‌اندازد + فیلم مدرسه ای متفاوت در زنجان مطالب مرتبط

برای فروش برنامه‌ریزی می‌کنید و اهداف و برنامه‌های خود را مشخص می‌کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی