مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

در این وبلاگ کلیه خدمات اینترنتی ارائه می گردد.

چگونه معلم ریاضی شویم؟

سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۴۰۲، ۰۵:۲۹ ب.ظ


یاد بگیرید که معلم ریاضی باشید. در مورد نیازهای آموزشی تحقیق کنید و مهارت هایی را که برای پیشرفت شغلی خود در تدریس ریاضیات نیاز دارید بیاموزید. این مقاله دست نویس به شما نشان می دهد که چگونه معلم ریاضی شوید. تهیه و مطالعه نمونه سوالات استخدامی معلمان ریاضی آموزشی توصیه می شود. تا بتوانید خود را برای آزمون مقدماتی آتی آماده کنید.

آیا باید معلم ریاضی باشم؟

معلمان ریاضی به دانش آموزان راهنمایی و دبیرستان در زمینه های مختلف ریاضی مانند جبر، هندسه و حساب دیفرانسیل و انتگرال آموزش می دهند. معلمان دروس را برنامه ریزی می کنند، آموزش ارائه می دهند، پیشرفت دانش آموزان را ارزیابی می کنند و کار دانش آموزان را ارزیابی می کنند. بسیاری از معلمان راهنمایی و دبیرستان علاوه بر معلمی در کلاس های درس، مسئولیت دانش آموزان در مشاعات مدرسه را نیز بر عهده دارند.

آموزش به نوجوانان می تواند خسته کننده و استرس زا باشد. با این حال، پاداش‌ها می‌تواند بسیار زیاد باشد، زیرا معلمان اغلب می‌توانند مزایای تلاش‌های خود را با پیشرفت تحصیلی و اجتماعی دانش‌آموزان ببینند. علاوه بر این، بیشتر معلمان ریاضی در طول سال تحصیلی 10 ماهه به طور تمام وقت کار می کنند.

چگونه معلم ریاضی شویم

رایج ترین راه برای تبدیل شدن به یک معلم ریاضی، کسب مدرک لیسانس در ریاضی است که شامل یک برنامه آماده سازی معلم مورد تایید دولت است. دانش آموزان معمولاً دو سال دوره های آموزش عمومی و دوره های ریاضی سطح پایین را قبل از درخواست برای برنامه آماده سازی معلم در سال اول خود می گذرانند. سپس با معلمان خود دوره های ریاضی پیشرفته را می گذرانند. به خاطر داشته باشید که معلمان ریاضی مدارس خصوصی نیازی به گواهینامه ندارند، بنابراین با مدارسی که به آنها علاقه دارید بررسی کنید و مطمئن شوید که شرایط منحصر به فرد آنها را برآورده می کنید. مراحل معمولی برای تبدیل شدن به یک معلم ریاضی در یک مدرسه دولتی K-12 عبارتند از:

مدرک لیسانس در ریاضیات یا مدرک تحصیلی جزئی در ریاضیات که شامل یک برنامه آموزشی روحانی مورد تایید ملی است، دریافت کنید.

یک دوره کارآموزی تدریس ریاضی را در سطحی که می خواهید گواهی کنید، تکمیل کنید.

در آزمون معلم دولتی شرکت کنید.

برای گواهی تحصیل اقدام کنید.

برای موقعیت های تدریس آزاد ریاضی اقدام کنید.

افرادی که مایلند معلم شوند و قبلاً مدرک لیسانس خود را در ریاضیات گرفته‌اند اما برنامه آموزش معلمی را تکمیل نکرده‌اند، ممکن است واجد شرایط دریافت گواهینامه از طریق یک مسیر جایگزین برای مجوز معلمی باشند که ممکن است شامل برنامه کارشناسی ارشد نیز باشد. معلمان آینده نگری که مایل به تدریس ریاضیات پیشرفته، مانند حساب دیفرانسیل و انتگرال یا ریاضیات پیشرفته هستند، به طور کلی به حداقل مدرک کارشناسی ارشد (گاهی اوقات دکترا) در ریاضیات نیاز دارند. معلمان ریاضی در همه سطوح ملزم به گذراندن دوره های ضمن خدمت از پیش بینی جمله تا دروس ریاضی هستند تا سطح بالایی از دانش عملی نظریه ریاضی را حفظ کنند.

حقوق و چشم انداز شغلی برای معلمان ریاضیات در ایالات متحده

حتی در مناطق مدرسه که معلمان ملزم به تدریس بیش از یک موضوع هستند، معلمان ریاضی به فوریت مورد نیاز هستند - 2017-2016. در سال تحصیلی، 45 ایالت کمبود معلمان ریاضی را در حداقل یک کلاس گزارش کردند. تحصیلات. . در سطح ملی، معلمان مدارس ابتدایی متوسط ​​حقوق سالانه 57980 دلار دریافت می کنند.1 معلمان مدارس راهنمایی متوسط ​​حقوق سالانه 58600 دلار دریافت می کنند.2 معلمان متوسطه متوسط ​​حقوق سالانه 60320 دلار دریافت می کنند. % تا 2028.1,2,3 مشاغل معلم ریاضی برای والدین و معلمان حرفه ای از مدارس دولتی و خصوصی در دسترس است. معلمان ریاضی راهنمایی و دبیرستان معمولاً با کسب تجربه و یا آموزش بیشتر می توانند حقوق سالانه خود را افزایش دهند. میانگین حقوق معلمان ریاضی 73230 دلار در سال است.

الزامات شغلی

مدرک لیسانس برای کار به عنوان معلم ریاضی معتبر مورد نیاز است و برخی از ایالت ها معلمان را ملزم می کنند پس از اخذ مجوز مدرک کارشناسی ارشد را دریافت کنند. کسانی که مایل به تدریس ریاضیات هستند نیاز به مدرک ریاضی یا تحصیلات با تمرکز بر ریاضیات دارند.

همه ایالت ها به مدیران مدارس دولتی نیاز دارند که مجوز داشته باشند. اما شرایط از ایالت به ایالت دیگر متفاوت است.به طور کلی معلمان ریاضی ملزم به شرکت در آزمون های پایه و محتوایی هستند. آماده شدن برای تبدیل شدن به یک معلم نیازی به تجربه اضافی فراتر از تجربه میدانی به دست آمده به عنوان یک دانش آموز ندارد، اگرچه برخی از مهارت های اساسی مانند مهارت های تدریس، صبر، تفکر انتقادی، گوش دادن و صحبت کردن، توسعه و دانش مورد نیاز است. و نرم افزار صفحه گسترده مفید است.

مرحله 1: مدرک لیسانس بگیرید

معلمان ریاضیات در ایالات متحده باید حداقل یک برنامه لیسانس را با یک جزء آموزشی تکمیل کنند. دانش‌آموزان ممکن است لیسانس علوم ریاضی را با تمرکز در ریاضیات یا دیپلم در ریاضیات با تمرکز در ریاضیات دنبال کنند. دوره ها موضوعاتی مانند جبر، حسابان پیشرفته و آمار ابتدایی را پوشش می دهند.

برخی از ایالت ها همچنین برنامه های جایگزینی را ارائه می دهند که به متقاضیانی که قبلاً دارای مدرک لیسانس در ریاضیات هستند اجازه می دهد آموزش معلمان مورد نیاز را تکمیل کنند. این برنامه ها متفاوت است، اما به طور کلی متقاضیان را ملزم به تکمیل آموزش های مورد نیاز برای مجوز دولتی می کند. چنین متقاضیانی اغلب می توانند با مجوز موقت به مدت 1-2 سال تحت راهنمایی یک مربی واجد شرایط تدریس کنند.

زمانی که شغلی را به عنوان معلم ریاضی در نظر می گیرید، برنامه ای را انتخاب کنید که شامل یک دوره آموزشی باشد. اکثر ایالت ها به معلمان ریاضی آینده نگر نیاز دارند تا یک تمرین آموزشی دانش آموز را تکمیل کنند. به طور کلی، دوره های کارشناسی در برنامه های کارشناسی تعبیه شده است و یک ترم کامل طول می کشد. کارآموزان دوره های برنامه ریزی، تدریس سخنرانی ها و رونوشت ها را تحت هدایت یک مربی دارای مجوز، تجربه عملی کسب می کنند. مربیان ناظر بازخورد و ارزیابی های رسمی را به کارآموزان ارائه می دهند و در عین حال به آنها کمک می کنند در محیط کلاس احساس راحتی کنند.

معلمان مشتاق نیز باید برای امتحانات معلمان مورد نیاز دولتی آماده شوند. ایالت ها در مورد آزمون های مورد نیاز برای دریافت مجوز الزامات مختلفی دارند. دانش آموزان باید وقت بگذارند تا بدانند وضعیت آنها به چه آزمون هایی نیاز دارد و برای این آزمون ها آماده شوند. برخی از برنامه های دانشگاهی شامل دوره های آمادگی برای کمک به دانش آموزان در گذراندن این امتحانات است.

 

مراجعه به مرجع:  https://lotusmath.ir/teaching-mathematics-cat-riazi/hesaban-11/

  • web kadeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی