مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

در این وبلاگ کلیه خدمات اینترنتی ارائه می گردد.

کارواش صنعتی

دوشنبه, ۸ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۲۷ ق.ظ

انواع کارواش های صنعتی و عملکرد هر کدام را بشناسید

اگر قصد خرید کارواش صنعتی را دارید باید به این موارد توجه کنید. در مرحله اول خرید ماشین شوی تجاری بهتر است بدانید دستگاه شما به چه برقی نیاز دارد، زیرا برخی از کارواش ها با برق تک فاز و برخی دیگر از برق سه فاز استفاده می کنند. در اکثر کارواش های معمولی کارواش تک فاز 100 یا 110 بار و کارواش 3 فاز 150 تا 200 بار (کارواش صنعتی 200 بار) و… بنابراین اگر برق محل خود را می دانید کارواش خود را می شناسید. نقطه نصب، شما می توانید کارواش را خیلی راحت انتخاب کنید.

ماشین لباسشویی صنعتی دستگاهی است که از چهار قسمت اصلی تشکیل شده است.

1- پمپ کارواش

2- موتور برق

3- شاسی و مجموعه (چرخ و دسته)

4- شیر فشار شکن

برندهای معروف کارواش صنعتی

1- پامپ اینتر ایتالیا

2- ایتالیانو برتولینی

3- آلمان بوش

4- کدو تنبل ایتالیا

5- مدار آمریکا

بیشتر تماس هایی که می گیریم این است که کدام برند بهترین است و...: برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که کیفیت پمپ های موجود در بازار خوب است، به خصوص خوب است. یکی از آنها واشر اینتر ایتالیا به دلیل کیفیت ساخت و طول عمر بالا است - تعمیر و نگهداری پمپ (محفظه پمپ بزرگتر است و پمپ به راحتی قابل سرویس است).

امروزه یکی از پرفروش ترین و موثرترین تجهیزات در صنعت برای زدودن کثیفی و کثیفی سطوح صنعتی و اشیاء قابل شستشو با ماشین لباسشویی می باشد. پمپ های کارواش برتولینی که در سایزها و مدل های مختلف طراحی و تولید می شود، یکی از قدرتمندترین تجهیزات کارواش صنعتی است که فشار بالای آب و حذف کامل زباله ها از مناطق مختلف را فراهم می کند.

در وجود آلودگی و زباله شکی نیست. در محیط فقط بهره وری کارگران و کارایی ابزار و تجهیزات را کاهش می دهد. اما باعث کاهش کیفیت و جلوه بصری می شود. طبیعتاً چنین اقداماتی برای ایجاد اختلال در روند تولید و کاهش کیفیت محصولات و خدمات اساسی است. بنابراین، کارهای عملی مربوط به نظافت ضروری و اجتناب ناپذیر است. پمپ های کارواش صنعتی به منظور حذف آلاینده های مختلف و بهبود کیفیت زندگی در محیط زیست با بهره مندی از برنامه های تجهیزات صنعتی نقش مهمی در رفع این مشکلات ایفا می کنند. این همچنین باعث افزایش طول عمر ابزار و تجهیزات می شود. در این قسمت از مقاله قصد داریم تمامی اطلاعات مربوط به انواع کارواش های صنعتی و عملکرد آنها را در اختیار شما قرار دهیم. پس با ما همراه باشید

 

مشاهده منبع: https://abniro.com/car-wash-pump/کارواش-صنعتی/

  • web kadeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی