مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

در این وبلاگ کلیه خدمات اینترنتی ارائه می گردد.

کدهای زیاد سبب پیچیده شدن صفحات وب می شود

چهارشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۱۲ ب.ظ

با شرکت کنندگان در بخش نظرات و فروم وب سایت خود ارتباط برقرار نمایید تا دوباره وارد وب سایت شما شده و در سایت فعالیت نمایند

استفاده از کدهای زیاد و بیش از حد، سبب پیچیده شدن صفحات وب شده و در نتیجه سرعت بارگذاری صفحات کاهش می‌یابد.

خدمات Search engine marketing خارجی مانند انتشار پست مهمان در سایت های مرتبط؛ ارتباط بین صفحات از طریق نقشه سایت ایجاد می‌شود. در صورتی که نقشه سایت شما درست طراحی نشده باشد، ربات های گوگل و سایر موتورهای جستجوگر نمی‌توانند به راحت به اطلاعات موجود در سایت شما دسترسی پیدا کنند و محتوای سایت را ایندکس نمی‌کنند.

برای آنکه صفحات سایت و وبلاگ شما در نتایج گوگل دیده شوند و رتبه‌های بالاتری کسب نمایند، لازم است علاوه بر درنظرگرفتن جذابیت محتوا، اصول سئو را نیز در نگارش آن رعایت کنید.

اگر در یک صفحه یا کل سایت یک لینک با یک متن مشابه تکرار بشه ، مشکلی در سئو سایت بوجود میاره؟

یعنی اگه قرارداد تمومبشه دوباره باید باهاتون قرارداد جدید برای انجام سئو سایت ببندیم. دوباره با همون قیمت؟؟؟ بقای فروشگاه های اینترنتی به دیده شدن در فضای مجازی بستگی دارد. سئو مطمئن‌ترین و ارزان ترین راهکار برای بازاریابی فروشگاه های اینترنتی است. داشتن برنامه مدون برای سئو و بهینه سازی سایت، تولیدمحتوا، تحقیق کلمات کلیدی، اصلاح ساختار سایت و.

در حفیفت شما می توانید یک مقاله را در طول زمان های مختلف دوباره به اشتراک گذارید سئو سایت یا بهینه سازی سایت به این دلیل اهمیت دارد که بیشتر کاربران برای رسیدن به موضوع موردنظر خود از موتورهای جستجو استفاده می کنند. این اهمیت، زمانی بیشتر میشود که اکثر مردم فقط صفحه اول نتایج جستجو را نگاه می کنند.

پرتال بهترین سایت ساز و فروشگاه ساز فارسی است. در پرتال، شما تمام آنچه برای ساختن و مدیریت یک وب سایت شخصی، شرکتی یا فروشگاهی لازم است را به راحت ترین شکل ممکن و در قالب یک بسته با قیمتی مناسب دریافت خواهید کرد.

طراحی استراتژی های سئو خارجی (حضور در سایت های دیگر، شبکه های اجتماعی و دریافت لینک های طبیعی و معتبر) :

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی