مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

در این وبلاگ کلیه خدمات اینترنتی ارائه می گردد.

گارانتی تشک رویال شامل چه مواردی می شود؟

پنجشنبه, ۱۲ مهر ۱۴۰۳، ۰۷:۲۹ ب.ظ


یکی از مشکلاتی که ممکن است هنگام خرید بیماری برای مشتری وجود داشته باشد گارانتی و مواردی است که در آن وجود دارد متاسفانه در کشور ما گارانتی یکی از پاشنه آشیل محصولات خانگی محسوب می شود که بهتر است بررسی شود. را شرایط قبل از خرید هر محصولی مخصوصاً پنجره پادشاه را بدانید که چه مواردی پذیرفته یا رد می شود.

به گزارش ایسنا درباره تشک های آنلاین، در کشور ما گارانتی پاشنه آشیل محصولات خانگی محسوب می شود، بنابراین بهتر است قبل از خرید این محصول به خصوص کینگ از ماهیت گارانتی و مجاز یا عدم مجاز بودن آن مطلع شوید. تشک

گارانتی تشک یک نفره رویال در مواردی که باطل است

برای شروع، بهتر است زبان را محدود کنید و ابتدا به مواردی بپردازید که گارانتی تشک شاه شما را کاملاً باطل می کند!

نکته ای که همه شرکت ها اعم از رویا، خوشاب و سایر تولیدکنندگان قدیمی به جز رویال به شدت بر آن تاکید دارند این بند در گارانتی است: «استفاده نادرست از تشک موجب ابطال گارانتی می شود» که باعث سردرگمی می شود. برای مشتریان به گونه ای گفته شده است که تقریباً هر مسئله ای را که با آن مواجه می شوید پوشش می دهد و نگرانی مشتری در مورد این بایت کاملاً قابل درک است، ما آن را بسیار واضح توضیح می دهیم تا حقوق خود را بدانید.

کاربردهای اصلی تشک تخت خواب عبارتند از:

1. از تشکی استفاده کنید که بزرگتر از چارچوب تخت باشد

تشک ها چه طبی باشند و چه فنری، دارای قاب حمایتی هستند. در هنگام ساخت تشک، این فریم ها دقیقاً مطابق با استاندارد و اندازه طراحی شده برای هر مدل ساخته می شوند، بنابراین فشرده شدن کناره های تشک و یا فرو ریختن قوس به دلیل کوچک بودن چارچوب تخت می تواند باعث آسیب بیشتر به چارچوب تشک شود. آنچه شما فکر می کنید، که قطعا به تشک می چسبد و ضمانت شما را باطل می کند!

2. قرار دادن تشک روی تشک قبلی یا جایی نرم

برای اینکه اسکلت و ساختار تشک قوس دار نباشد تشک را باید روی زمینی سفت یا پایه ای یکدست از نئوپان یا ام دی اف قرار داد که اساساً تخت خواب های مدرن هستند.

گذاشتن تشک روی تشک باعث ایجاد فرورفتگی در کناره‌های تشک جدید شما می‌شود یا بدتر از آن، فرورفتگی در مرکز تشک، که تقریباً ضمانت شما را باطل می‌کند و در طولانی مدت باعث ایجاد کمردرد می‌شود

نکته دیگر این است که توری های زیر تشک های قدیمی می توانند فوم تشک جدید را فرسوده کنند. بنابراین، لطفاً ابتدا تخت یا تشک قدیمی را دور بریزید.

به یاد داشته باشید هیچ تولیدکننده رسمی در کشور به تشک قدیمی شما نیاز ندارد و گرفتن تشک قدیمی و دادن تخفیف برای خرید تشک جدید غیر اخلاقی و غیرحرفه ای است.

3. خیس کردن تشک گارانتی را کاملاً باطل می کند!

تشک به هیچ وجه قابل شستشو نیست. اکثر فروشندگان این را به شما نمی گویند!

ریختن آب روی تشک علاوه بر پاشیدن سطح پارچه به خصوص پارچه بافته شده می تواند باعث بیرون آمدن اسفنج از تشک شود بهترین راه برای جلوگیری از این اتفاقات استفاده از محافظ تشک است.

4. به جای کاناپه از تشک استفاده نکنید.

تشک کینگ یا هر تشک تخت دیگری از چندین لایه با تراکم مختلف یا به اصطلاح ساخته می شود. اسفنج ها را بدانید، این لایه ها وزن های متفاوتی دارند، برخی بیشتر، برخی کمتر، اما یک چیز برای همه صدق می کند، اسفنج ها پس از استفاده طولانی مدت. نیاز به استفاده از آنها استراحت است، بنابراین برای داشتن یک تشک سالم، لازم است تشک را هر 3 تا 6 ماه یکبار بچرخانید و قسمت‌های سر و پا را طوری حرکت دهید که اسفنج‌ها زیر قسمت‌های سنگین‌تر بدن مخصوصاً قرار گیرند. لگن و باسن، بدون خم شدن.

همچنین زیاد روی لبه تشک ننشینید، از تشک به عنوان گوش استفاده نکنید! نمایندگی تشک رویال

5: تشک پاره شده!

در طول سفر یا حمل تشک، به خصوص اگر در حال حمل اثاثیه هستید، پارچه اغلب پاره می شود، پارچه آسیب دیده یا کثیف متعلق به شماست، در این صورت، حتی اگر تخت شما دارای موادی باشد که گارانتی ارائه می دهد، شرکت نمایندگی می کند. محتویات تشک برای. شما نیازی به تعویض پارچه آسیب دیده ندارید، حدود 25 درصد از قیمت کل تشک و قیمت روز را پرداخت خواهید کرد.

  • web kadeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی