مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

در این وبلاگ کلیه خدمات اینترنتی ارائه می گردد.

یک جاروبرقی خوب چند وات است؟

شنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۳۲ ق.ظ


مهم ترین و موثرترین عامل جاروبرقی مصرف انرژی آن است که با قیمت خرید و قیمت آن ارتباط مستقیم دارد. قدرت جاروبرقی بر حسب وات محاسبه می شود و مصرف برق استاندارد بین مدل های مختلف جاروبرقی متفاوت است. در این وبلاگ به شما کمک می کنیم تا یک جاروبرقی قدرتمند با مصرف برق مناسب انتخاب کنید.

قدرت جاروبرقی سناپویان چقدر است؟

میزان مصرف برق جاروبرقی نشان دهنده قدرت و سرعت دستگاه است. کشش نیز عامل تاثیرگذاری است که برخی آن را به عنوان لحن استفاده شده اشتباه می دانند.

قدرت مکش در واقع به سطح قدرت مکش دستگاه و توان مصرفی موتور جاروبرقی اشاره دارد. حداکثر قدرت مکش جاروبرقی ها 500 وات است. در حالی که از 500 تا 3000 وات (و بیشتر) استفاده می کنند.

جاروبرقی دستگاهی با طیف وسیعی از محصولات است. اما به طور کلی به 6 دسته شامل سطل، کیف، مخزن (بدون کیسه)، چوب (شارژ و سیمی)، دستی و ربات تقسیم می شود. اما هر سطح استاندارد متفاوت است.

چند وات برای جاروبرقی قوطی و کیسه ای مناسب است؟ لوازم مصرفی جاروبرقی بوش

نوع سطلی اولین اختراع بخارشوی ها بود و پس از آن پاک کننده های کیسه ای ساخته شد. این دو نوع در لیست خرید سطل زباله حضور بالایی دارند.

دستگاه های سطلی و کیسه ای محبوب ترین انواع جاروبرقی ها هستند، قوی ترین مدل ها دارای توان مصرفی بالای 1800 وات و بالاترین سطح قدرت جاروبرقی های 2200+ وات می باشد. همین امر در مورد جاروبرقی مخزن (بدون کیسه) نیز صدق می کند.

دستگاه های مخزن ساختاری مشابه جاروبرقی های کیسه ای دارند. با این تفاوت که مخزن آنها کیسه ندارد و مواد جذب شده را مستقیماً در مخزن خود (که معمولاً شفاف است) ذخیره می کند.
 

  • web kadeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی