مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

در این وبلاگ کلیه خدمات اینترنتی ارائه می گردد.

آبپاش هانتر

سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۰۲:۲۱ ب.ظ


آبپاش شکارچی آبپاشی است که در سالهای اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته و برای مصارف بسیاری از جمله در کشاورزی استفاده می شود. البته استفاده از این ابزار به مزارع کشاورزی محدود نمی شود. اما از این دستگاه چند منظوره برای آبیاری باغ ها، چمن ها و فضای سبز نیز استفاده می شود. با پیشرفت تکنولوژی هر روز این دستگاه ها به روز می شوند و امروزه یک آبپاش شکارچی مخفی که قابلیت تنظیم دارد وارد بازار شده است.

از دیگر کاربردهای این دستگاه می توان به نقش آن در حفظ آب اشاره کرد. زیرا در کشور ما بیشترین میزان خسارت آب در بخش کشاورزی است و با استفاده از این ابزارها می توان از آن جلوگیری کرد. اگر مزارع کشاورزی به صورت عادی آبیاری شود قطعا با مشکل کم آبی مواجه خواهیم شد. بنابراین وجود این ابزار ضروری است. برای بررسی کامل این ابزار و نحوه عملکرد آن تا انتهای مقاله همراه باشید.

عملکرد اسپری شکارچی

آب پاش مانند باران عمل می کند. به زبان ساده، یک آبپاش از یک سیستم پمپاژ برای خارج کردن آب به شکل قطرات کوچک آب استفاده می کند. بسیاری از کشاورزان از این ابزار در فضای باز و حتی زیر نور خورشید استفاده می کنند. آیا نمی دانید این آبپاش هانتر چگونه کار می کند؟ موتور الکتریکی در این سیستم به پمپی متصل است که آب را تحت فشار قرار می دهد.

پس از فشرده سازی آب، آبپاش آن را از طریق شیلنگ به سمت نازل می فرستد، سپس آبیاری شروع می شود. این ذرات کوچک به اندازه 5 تا 10 میکرون باعث آبیاری طبیعی فضای مورد نظر می شوند. بنابراین آبرسانی با یکنواختی بیشتری انجام می شود. لازم به ذکر است که هنگام استفاده از سیستم آبیاری باید برنامه ریزی دقیقی رعایت شود تا میزان آب ورودی زیاد، درصد مصرف آن کم باشد.

اهمیت آبیاری

اهمیت آبیاری برای گیاهان مختلف، به همین دلیل است که آبپاش هانتر در بسیاری از مناطق و باغ ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل توجه به نوع زمین کشاورزی، نوع محصول و اندازه یا سطح ضروری است. اگر کشاورز می خواهد باغ را به طور کامل آبیاری کند، بهتر است از آبپاشی استفاده کند که جت قوی دارد و برای ضربه زدن به ساقه و برگ گیاهان طراحی شده است.

نمونه دیگری از آبپاش هانتر وجود دارد که برای آبیاری ریشه گیاهان طراحی شده اند، اما هیچ نقطه خشکی از خود باقی نمی گذارند و در نتیجه به بهترین شکل ممکن آب و مواد مغذی را برای گیاه تامین می کنند.

انواع سمپاش کشاورزی شکاری

داروها بر اساس عملکردشان به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. برخی از آنها در منازل، برخی در باغ ها و پارک ها و برخی در مزارع بزرگ کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرند. انواع مختلف شکارچی های پنهان که سبز می شوند عبارتند از:

فوت کردن، دمیدن

تاتایسو

انقلابی

tippacastel

مزایای سیستم آبپاش شکاری مخفی

امروزه با پیشرفت علم و فناوری از این دستگاه برای آبیاری بدون هدر رفتن آب استفاده می شود. آب پاش ها نیز به دلیل مزایایی که دارند در صنایع زیادی مورد استفاده قرار می گیرند که از مهمترین آنها می توان به بهره وری آب و صرفه جویی در مصرف انرژی اشاره کرد. برخی از قوی ترین آبپاش ها را می توان در پهنه وسیعی از ایران مشاهده کرد. این دستگاه با استفاده از یک پمپ قدرتمند ذرات آب را ایجاد می کند که به سرعت در محیط اطراف پراکنده می شوند.

برخی از مزایای مهم این نوع آبپاش عبارتند از:

جت مار

دفع زباله در محل رشد

به صرفه است

مناسب برای خاک شنی

بهبود مصرف آب

بازدهی بالا

مناسب برای انواع خاک

اسپری آب کاملا یکنواخت است

پس از پاشش آب، آبپاش را ببندید که دستگاه را از آسیب محافظت می کند

قابلیت تنظیم شعاع و زاویه اسپری

پرتاب کردن

آبپاش نوعی دستگاه کنترل آبیاری زمین های کشاورزی است که در گرمای شدید محیط در اکثر فصول به ویژه در فصل تابستان استفاده می شود و با تولید رطوبت و از بین بردن شدت گرما باعث افزایش کیفیت محیط می شود. این دستگاه در بسیاری از مکان ها مانند مزارع، باغ ها، سوله های پرورش قارچ، گلخانه ها و در نهایت برای مصارف خانگی استفاده می شود.
https://biahamedantrip.ir/%d8%a2%d8%a8%d9%be%d8%a7%d8%b4-%d9%87%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%b1.trip5614
با استفاده از این ابزار کاربردی می توانید تمام نقاط آبیاری را پیدا کنید و در این صورت نیازی به تعداد زیاد کارگر نیست. بازرگانی پمپ ایران سیستم های آبیاری تحت فشار و سیستم های آبیاری هوشمند را ارائه می دهد. همچنین استفاده از آبپاش از آسیب دیدن برخی گیاهان حساس جلوگیری می کند. بنابراین با توجه به این مزایا و قیمت مناسب، نباید آنها را نادیده بگیرید. در این مقاله سعی کردیم این ابزار کاربردی را با انواع اسپری هانتر معرفی کنیم تا در مواقع نیاز بتوانید از این ابزار کاربردی استفاده کنید.

  • web kadeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی