مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

در این وبلاگ کلیه خدمات اینترنتی ارائه می گردد.

بریکت اکسیژن (بریکت آلومینیوم) چیست؟

پنجشنبه, ۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۵۳ ق.ظ


بریکت‌های اکسیژن، آلومینیوم فشرده‌شده با خروجی‌های کارآمد و تولیدکننده‌های سرباره هستند که برای اهداف اکسیژن‌زدایی و تولید سرباره با حداقل 50 درصد آلومینیوم استفاده می‌شوند.

 

 

با توجه به نیاز روزافزون صنعت فولاد در کشور، شرکت صباح کار سپاهان اقدام به مکان یابی و تولید بریکت های بدون اکسیژن کرد که در کنار این مزایا، با صرفه اقتصادی بالا و آلومینیوم بیش از 50 درصد از قیمت مناسبی در مقایسه با آلومینیوم برخوردار است. . شمش مقرون به صرفه تر است و به دلیل ضخامت دقیق و شکل فیزیکی بهینه، کارایی بیشتری نسبت به آلومینیوم دارد و با ساختار مهندسی شیمی خود علاوه بر اکسید زدایی، گوگرد زدایی نیز انجام می شود. از این مواد استفاده کنید. با آبان شیمی پالایش همراه باشید.

بریکت های بدون اکسیژن (بریکت های آلومینیومی) برای چه مواردی استفاده می شوند؟

بریکت اکسیژن زدا فرآوری شده و کنترل شده قادر به جایگزینی سایر مواد اکسید کننده مانند آلومینیوم است و همچنین جایگزین مناسبی برای فلوراید نقره (فلوراید) مورد استفاده در تولید سرباره و مایع سازی سرباره می باشد.

از سوی دیگر، بریکت‌های بدون اکسیژن می‌توانند به‌عنوان تولیدکننده‌های قدرتمند سرباره مورد استفاده قرار گیرند و با کوتاه کردن فرآیند تشکیل سرباره، مصرف انرژی و زمان ذوب را کاهش دهند. با تسریع در فرآیند مایع سازی و سرباره سازی، سرعت تولید افزایش می یابد و در مدت زمان کوتاه تری به ترکیب نهایی و کیفیت مورد نیاز در ذوب و سرباره دست پیدا می کنیم.

این محصول به عنوان یک فرم یکنواخت و راحت قابل نگهداری در سیلوهای مواد بوده و با توجه به این ویژگی می توان از این محصول در مقادیر کنترل شده و مناسب استفاده کرد. به دلیل وجود CaO فعال در این محصول، گوگردزدایی و فسفره زدایی در حین استفاده باعث بهبود خواص مکانیکی فولاد می شود.

به دلیل وجود پوسته‌هایی که سرباره را تشکیل می‌دهند، سیالیت سرباره افزایش می‌یابد که منجر به این می‌شود که علاوه بر تسریع در ذوب و تنظیم ترکیب سرباره، ذوب تسهیل شده و رنگ سرباره به سرعت در می‌آید. سفید. با افزایش پایه سرباره، عمر مفید دیرگدازهای پاتیل در خط سرباره افزایش یافته و هزینه های جانبی مرتبط با نسوزها در صنعت فولاد کاهش می یابد.
  • web kadeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی