مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

در این وبلاگ کلیه خدمات اینترنتی ارائه می گردد.

همه چیز درباره "پدر گواردیولا"

پنجشنبه, ۹ شهریور ۱۴۰۲، ۰۶:۴۷ ب.ظ


پخش سریال جدید چند قهرمانی به نام پدر گواردیولا با بازی حمید فرخ نژاد، هنگامه قاضیانی و مهران مدیری به کارگردانی سعید نعمت الله فیلمنامه نویس معروف که در ادامه با خبر خواهیم شد از شبکه نمایش داخلی آغاز شده است. .

فیلمبرداری سریال پدر گواردیولا به کارگردانی و نویسندگی سعید نعمت الله و تهیه کنندگی محسن حیدری از اواخر دهه 1400 آغاز و در اوایل دهه 1401 به پایان رسید.

اولین قسمت از سریال پدر گواردیولا پنجشنبه 21 مرداد از شبکه نمایش خانگی پخش شد.

پیش درآمد این سریال در روز جمعه 13 آگوست پخش شد. در قسمت پیش درآمد، گذشته شخصیت ها و شکل گیری اولیه داستان بیان می شود.

این سریال پنجشنبه هر هفته ساعت 8:00 به صورت رایگان از پلتفرم تماشاخون پخش می شود. تماشاخونه یکی از پلتفرم های جدید شبکه نمایش خانگی است که چند ماهی است که به طور رسمی راه اندازی شده است.

پدر گواردیولا اولین حضور سعید نعمت الله در شبکه نمایش خانگی است. سعید نعمت الله یکی از فیلمنامه نویسان مشهور سینما و تلویزیون است و اوایل سال ۱۳۹۸ سریال «زیمین گرم» را برای تلویزیون ساخته بود.
 

پدر گواردیولا یک ملودرام اجتماعی است که داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که اتفاقی باعث تغییر در روابط آنها در زندگی می‌شود و سرنوشت مسیرهای مختلفی برایشان رقم می‌خورد.

این سریال داستان یک مربی فوتبال به نام اسماعیل با بازی حمید فرخ نژاد است که یک معتاد مزمن الکلی است و در اثر اتفاقاتی به دین زنی به نام بنفشه با بازی فریبا نادری می پردازد. پس از آن مثلث عشقی شکل می گیرد که یک ضلع آن بنفشه و ضلع دیگر آن ریحانه همسر اسماعیل با بازی سارا هونیها است.

Gli attori di questa sono: حمید فرخ نژاد، ستاره اسکندری، امیرمهدی ژوله، علیرضا خمسه، مرجانه گلچین، سیامک صفری، نسیم ادبی، نرگس محمدی، علی اوجی، مریم بوبانی، محمدرضا علیمردانی، امیریل نجمندی، فریماری گیوریا. ، مهدی سلطانی، سارا خوئینی ها، آرش و مسیح عادل پرور و مهران مدیری.

سه بازیکن و ستاره سابق استقلال، پرویز برومند، محمد نوازی و علی موسوی نیز در این سریال حضور داشتند.

از همان ابتدا ساخت سریال پدر گواردیولا با تاثیرات زیادی همراه بود. در سال 1400 هنوز فیلمبرداری این سریال شروع نشده بود که خبر دستمزدهای غیرعادی نجومی بازیگران آن جنجال برانگیخت.

بهمن بابازاده روزنامه نگار مدعی شد برای بازی در این سریال به مهران مدیری، حمید فرخ نژاد و آرش عادل پربر به ترتیب 5.5 میلیارد تومان، 4 میلیارد تومان و 2 میلیارد تومان دستمزد می دهند.

حتی بعد از اتفاقات سال گذشته کشور و اتفاقات مربوط به مهران مدیری، هنگامه قاضیانی و حمید فره نژاد، احتمال داشت پخش سریال پدر گواردیولا با مشکل مواجه شود اما گمانه زنی ها محقق نشد و در نهایت این سریال پخش شد. در شبکه او به خانه آزاد شد.
 

 

رفرنس: https://tmk.ir/series/102026

  • web kadeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی