مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

مرکز اینترنت

اینترنت سنتر

در این وبلاگ کلیه خدمات اینترنتی ارائه می گردد.

۳ مطلب در مهر ۱۴۰۳ ثبت شده است


دزدگیر دزدگیر یک دزدگیر پیشرفته است که بدون نیاز به کابل قابل نصب است. این دستگاه دارای چندین چشم الکترونیکی است که وقتی کوچکترین حرکتی را در اطراف شما تشخیص می دهند، زنگ امنیتی به صدا در می آورند و به سرعت سرقت را گزارش می دهند و اگر در مکانی نیستید که از برق ضد سرقت استفاده می شود، می تواند با شما تماس بگیرد. پیشگیری و اعلام سرقت در اماکنی مانند منازل، منازل، مغازه‌ها، فروشگاه‌ها، مغازه‌ها، سوپرمارکت‌ها، ویلاها، سوله‌ها، سالن‌های تولید کارخانه‌ها و انبارهایی که اشیای قیمتی در آنها نگهداری می‌شود.

سیستم هشدار انفجار

زنگ هشدار در خانه

زنگ خانه

مغازه ضد سرقت

دزدگیر فروشگاهی

سیستم ضد سرقت

سیستم ضد سرقت

سیستم ضد سرقت خانگی

سیستم امنیتی خانه

سیستم های امنیتی خانه

سیستم امنیتی خانه

سیستم امنیتی خانه

سیستم های امنیتی خانه

انواع دزدگیر معمولا دارای سیستمی هستند که در صورت ورود افراد بدون اجازه یا ورود بدون اجازه به محل، به طرق مختلف شروع به هشدار و ایجاد وحشت می کند.

اکثر دزدگیرها دارای ویژگی های زیر هستند:

دستگاه ها و حسگرها مسئول تشخیص دسترسی یا نفوذ غیرمجاز هستند.

پنل مرکزی دزدگیر یا مرکز دزدگیر مرکزی که تمامی سنسورها و دستگاه ها در آن متصل هستند.

منبع تغذیه پنل مرکزی و سنسورها

باتری یا یو پی اس برای مواقع اضطراری

تجهیزات هشدار دهنده و تولید آلارم

برنامه تلفن
برای خرید دزدگیر ویلا با شرکت مرکزی آژیر تماس بگیرید.
انواع سنسور دزدگیر :

1) انواع چشم های مخفی (حسگرهای تشخیص حرکت - سنسور تشخیص حرکت)

2) انواع آهنربا (جهت تشخیص باز شدن درب ورودی یا درب کمد یا سایر درهای دسترسی محدود.

3) سنسورهای شوک یا انواع حسگرهای حساس به ارتعاشات و ضربه ها

سنسورهای فوق در اکثر دزدگیرها استفاده می شوند.

برخی از سیستم ها ممکن است از سنسورهای خاص مخصوص آن سیستم استفاده کنند.

یکی از محبوب ترین گزینه های دزدگیر، قابلیت اتصال به دتکتورهای گرما و دود است.

نسل جدید سارقان با صاحبان خود ارتباط دو طرفه دارند.

به عبارت دیگر، آنها توانایی فرماندهی و همچنین یادآوری را دارند.

این کنترل دزدگیر را می توان برای باز کردن درب از راه دور، فعال سازی از راه دور وسایل برقی و عملکردهای مشابه استفاده کرد.

دستگاه ها و لوازم جانبی دزدگیر و سیستم های امنیتی سرقت:

زنگ کنترل از راه دور

کنترل از راه دور

یک آژیر

دزدگیر پیزوالکتریک

آژیر تک صدا

فلش یک آژیر

باتری های خشک

جعبه پیام

پوشش بلندگو

آلارم ها

نشانه های ستایش

مکان هشدار امنیتی

یکی از مزیت های اصلی و بارز سیستم دزدگیر این است که به محض ورود شخصی به سالن یا سیستم نوری متوجه شده و شروع به زدن دزدگیر می کند که با در نظر گرفتن شماره یا اعداد مورد نظر با دزدگیر همراه است. قبلاً ارسال شده است ما یک زنگ هشدار نصب کرده ایم، تلفن یا تلفن همراه شما زنگ می خورد و به شما اطلاع داده می شود. دستگاه دزدگیر را می توان در تمامی فروشگاه ها از جمله سوپرمارکت ها، شیرینی فروشی ها، آرایشگاه ها، فروشگاه های پوشاک و بسیاری از فروشگاه های دیگر استفاده کرد. در مکان هایی مانند داروخانه ها، فروشگاه های سخت افزار، کلینیک های معماری، ادارات، مدارس و غیره. از آنجایی که در تمامی کلاس ها زمان استراحت وجود دارد، مغازه دار می تواند این دزدگیر امنیتی را با استفاده از ریموت کنترل فعال کرده و استراحت کند، با ورود فردی، دزدگیر به صدا درآمده و مغازه دار را مطلع می کند. بسیاری از کنترل های از راه دور مختلف را می توان برای هشدار امنیتی استفاده کرد. سه ریموت دزدگیر امنیتی دستشان را روی آن ها گذاشتند.

ویژگی های دزدگیر سرقت:

قابلیت خروجی برای آشکارسازهای دود و حرارت

تماس گیرنده جداگانه

با قفل وسط شروع کنید

سیستم اعلام سرقت احتمالی:

دزدگیرهای امنیتی یکی از مهم ترین اجزای سیستم های نظارت تصویری و امنیتی هستند. همانطور که از نام آن پیداست، معماری و فناوری این سیستم سرقت یا سرقت را تشخیص داده و به صورت زنگ خطر یا حادثه دیگری به مخاطبین خود اطلاع می دهد. به همین دلیل با نام های دیگری نیز شناخته می شود: زنگ هشدار مکان تماس گیرنده، زنگ خوردن سیم کارت، کنترل از راه دور، کنترل دزدگیر از راه دور، آژیر، باتری، 20 آلارم مکان فایروال، هشدار مکان پنج ستاره، دزد هگزا. دزدگیر کلاسیک، آلارم پارادوکسیکال، تله امنیتی، نماینده فایروال، نماینده هگزا، آهنربا بی سیم، ریموت کنترل، قطع زنگ خانه و دزدگیر امنیتی قرارگیری مناسب در پروژه ها. برای گزارش سرقت در اماکن مسکونی، تجاری، اداری و صنعتی استفاده می شود، استفاده از سیستم دزدگیر دارای چندین مزیت است که به اختصار به آنها می پردازیم.

  • web kadeh


سمعک در واقع یک وسیله الکترونیکی کوچک است که در پشت یا داخل گوش خود قرار می دهید. این دستگاه صداهای خاصی را تقویت می کند تا فرد مبتلا به کم شنوایی بتواند بشنود، ارتباط برقرار کند و به طور موثرتری در فعالیت های روزانه شرکت کند. سمعک می تواند به افرادی که مشکلات شنوایی دارند کمک کند هم در محیط های آرام و هم در محیط های پر سر و صدا بهتر بشنوند. تنها از هر پنج نفری که از سمعک استفاده می کنند، یک نفر از قابلیت های سمعک بهره می برد.

هر سمعک دارای سه بخش اساسی است. میکروفون، آمپلی فایر و بلندگو. سمعک صداها را از طریق میکروفون دریافت می کند و سپس این امواج صوتی را به سیگنال های الکتریکی تبدیل کرده و به تقویت کننده می فرستد. یک تقویت کننده صدا قدرت این سیگنال ها را افزایش می دهد و سپس آنها را از طریق یک بلندگو به گوش منتقل می کند. برای سمعک در شمال تهران با ماتماس بگیرید. 
سمعک چگونه می تواند کمک کند؟

سمعک ها به ویژه در بهبود مهارت های شنیداری و درک گفتار افراد مبتلا به کم شنوایی به دلیل آسیب به سلول های حسی کوچک به نام سلول های مویی در گوش داخلی مفید هستند. این بیماری کم شنوایی کم شنوایی حسی عصبی نامیده می شود. این آسیب می تواند در نتیجه بیماری، پیری یا آسیب ناشی از صدا یا مواد مخدر رخ دهد.

سمعک ارتعاشات صوتی ورودی به گوش را تقویت می کند. سلول‌های موی باقی‌مانده ارتعاشات قوی‌تری را شناسایی کرده و آنها را به سیگنال‌های عصبی تبدیل می‌کنند که به مغز ارسال می‌شوند. هرچه فرد ریزش مو بیشتری را تجربه کند، سمعک برای ایجاد تغییرات لازم به قدرت بیشتری نیاز دارد. با این حال، محدودیت های عملکردی برای میزان تقویت و قدرت سمعک وجود دارد. علاوه بر این، اگر گوش داخلی به شدت آسیب دیده باشد، نمی تواند حتی ارتعاشات بزرگ را به سیگنال های عصبی تبدیل کند. در چنین مواردی سمعک ها تاثیر کمتری دارند. برای تعمیر سمعک به نمایندگی سمعک در شمال تهران مراجعه نمایید.

چگونه بفهمم که به سمعک نیاز دارم؟

اگر فکر می کنید کم شنوایی دارید و می توانید از سمعک بهره مند شوید، با پزشک خود صحبت کنید تا شما را به شنوایی شناس معرفی کند. متخصص گوش و حلق و بینی پزشکی است که در بیماری های گوش، حلق و بینی تخصص دارد و علل کم شنوایی شما را بررسی می کند. شنوایی شناس یک متخصص شنوایی است که کم شنوایی را تشخیص می دهد و نوع و درجه کم شنوایی را از طریق آزمایش شنوایی تعیین می کند. برای گرفتن نوار گوش در مرکز تهران کلیک کنید. 

  • web kadeh

متن آهنگ علیرضا قربانی مرا در گریه پیدا کن اگر از شکوه لب بستم

ﻛﺠﺎﻳﻰ ای ﻛﻪ ﻋﻤﺮی در ﻫﻮاﻳﺖ ﻧﺸﺴﺘﻢ زﻳﺮ ﺑﺎران ﻫﺎ ﻛﺠﺎﻳﻰ
اﮔﺮ ﻣﺠﻨﻮن اﮔﺮ ﻟﻴﻠﺎ ﻏﺮﻳﺒﻢ در ﺑﻴﺎﺑﺎن ﻫﺎ ﻛﺠﺎﻳﻰ
ﻛﺠﺎی اﻳﻦ ﺷﺐ ﺗﺎرﻳﮏ ﺑﻪ روی ﻣﺎه در ﺑﺴﺘﻰ
ﻧﻪ ﻣﻰ ﮔﻮﻳﻰ ﻧﻪ ﻣﻰ داﻧﻢ ﻛﺠﺎ ﻣﺎﻧﺪم ﻛﺠﺎ ﻫﺴﺘﻴ!
ﻣﻦ آﺗﺶ ﺑﻮدم اﻣﺎ ﺗﻮ ﺑﻪ ﺧﺎﻛﺴﺘﺮ ﻧﺸﺴﺘﻰ
اﮔﺮ ﺷﺐ ﻫﺴﺖ و ﻓﺮدا ﻧﻴﺴﺖ
اﮔﺮ راﻫﻰ ﺑﻪ روﻳﺎ ﻧﻴﺴﺖ
ﭼﻪ آﻫﻮﻫﺎ ﻛﻪ در ﭼﺸﻤﺎن ﻟﻴﻠﺎ ﻧﻴﺴﺖ
اﮔﺮ ﮔﻢ ﻛﺮده ام ﺧﻮد را ﻣﺮا در ﮔﺮﻳﻪ ﭘﻴﺪا ﻛﻦ
اﮔﺮ از ﺷﻜﻮه ﻟﺐ ﺑﺴﺘﻢ ﺳﻜﻮﺗﻢ را ﺗﻤﺎﺷﺎ ﻛﻦ
ﻛﺠﺎﻳﻰ ای ﻛﻪ ﻋﻤﺮی در ﻫﻮاﻳﺖ ﻧﺸﺴﺘﻢ زﻳﺮ ﺑﺎران ﻫﺎ ﻛﺠﺎﻳﻰ
اﮔﺮ ﻣﺠﻨﻮن اﮔﺮ ﻟﻴﻠﺎ ﻏﺮﻳﺒﻢ در ﺑﻴﺎﺑﺎﻧﻬﺎ ﻛﺠﺎﻳﻰ
ﻛﺠﺎی اﻳﻦ ﺷﺐ ﺗﺎرﻳﮏ ﺑﻪ روی ﻣﺎه در ﺑﺴﺘﻰ
ﻧﻪ ﻣﻰ ﮔﻮﻳﻰ ﻧﻪ ﻣﻰ داﻧﻢ ﻛﺠﺎ ﻣﺎﻧﺪم ﻛﺠﺎ ﻫﺴﺘﻴ!
ﻣﻦ آﺗﺶ ﺑﻮدم اﻣﺎ ﺗﻮ ﺑﻪ ﺧﺎﻛﺴﺘﺮ ﻧﺸﺴﺘﻰ
اﮔﺮ ﮔﻢ ﻛﺮده ام ﺧﻮد را ﻣﺮا در ﮔﺮﻳﻪ ﭘﻴﺪا ﻛﻦ
اﮔﺮ از ﺷﻜﻮه ﻟﺐ ﺑﺴﺘﻢ ﺳﻜﻮﺗﻢ را ﺗﻤﺎﺷﺎ ﻛﻦ

آهنگ جدید علیرضا قربانی به نام اگر گم کرده ام خود را مرا در گریه پیدا کن اگر از شکوه لب بستم

  • web kadeh